بهترین مرکز خدمات و آموزش کوتاهی مو و رنگ و لایت در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز خدمات و آموزش کوتاهی مو و رنگ و لایت در تبریز

🔴 نسترن اصغری

🔹 نسترن اصغری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و آموزش کوتاهی مو و رنگ و لایت در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نسترن اصغری :

✅ زیبایی خود را به ما بسپارید

✅ کوتاهی مو،رنگ و لایت،شنیون

و…

 

🔸 شماره تماس  09011809750

🔸 آدرس  تبریز،ولیعصر،توانیر شمالی،بعثت

 

مزایای کوتاهی مو چیست؟

کوتاهی علاوه بر این که به ظاهر و چهره شما تنوع و زیبایی می دهد ، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه عنوان شده است .موخوره یکی از دلایل مهم برای کوتاهی است. در این حالت قسمت انتهای ساقه مو به چند قسمت تقسیم می شود و این شکافتگی به سمت ریشه موها پیش می رود و باعث آسیب و از بین رفتن موها می شود. در این موارد به خانم ها پیشنهاد می شود که پایین موهای خود را تا جایی که موخره افتاده کوتاه کنند

نگهداری راحت
خانم هایی که بیرون از خانه فعالیت دارند بدلیل اینکه فرصت کافی برای رسیدگی و نگهداری از موهای خود را ندارند ترجیح می دهند موهای کوتاهی داشته باشند.

جذابیت و تنوع
کوتاهی جذابیت خاصی به فرم صورت افراد می دهد. موهای کوتاه مزایایی دارد که در این بخش به آن ها می پردازیم.

برس کشیدن راحت
خانم هایی که دارای موهای کوتاهی هستند دیگر لزومی ندارد که مدت زمان زیادی را صرف برس کشیدن و مرتب کردن موهای خود کنند.

دوش گرفتن سریع
یکی از دغدغه های اصلی خانم ها هنگام دوش گرفتن مدت زمانی است که صرف شستن موهای خود می کنند. با کوتاه کردن موها مدت زمانی شستن موها کاهش می یابد.

صرفه جویی در مصرف شوینده و حالت دهنده مو
با داشتن موهای کوتاه مصرف شامپو، نرم کننده و دیگر شوینده های سر به شدت کاهش می یابد. خانم ها با مصرف مقدار خیلی کم از ماسک مو، کریستال و … موهای خود را تقویت کرده و به آن ها حالت می دهند.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو
در اثر استفاده از مواد حالت دهنده حرارتی مثل اتوی مو و سشوار و … موها همیشه در حال آسیب خوردن و شکسته شدن و موخوره گرفتن هستند. کوتاهی هر 3 ماه یک بار باعث از بین رفتن این قسمت های مرده و آسیب رسیده به مو می شود و جلوه زیباتری به موهای شما می دهد.

افزایش رشد مو
هر چه در فواصل زمانی نزدیک از دم موهای خود کوتاه کنید حتی اگر یک سانتی متر باشد ، سرعت رشد موهای شما افزایش خواهد یافت و باعث زنده شدن سلول های موهای شما گردد. به همین دلیل است که آقایان هر ماه یک تا دو بار به آرایشگاه مراجعه می کنند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران