بهترین مرکز آموزش رانندگی در شهرک غرب سعادت آباد و محدوده غرب تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش رانندگی در شهرک غرب سعادت آباد و محدوده غرب تهران

🔴 حمید پلاسچی

🔹 حمید پلاسچی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش رانندگی در شهرک غرب سعادت آباد و محدوده غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید پلاسچی :

✅ برای افراد گواهینامه دار و غیر گواهینامه دار

✅ در در داخل و یا خارج شهر

✅ با مجوز رسمی از ایران و انگلستان (آموزش تضمینی با ۲۷ سال سابقه کاری)

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۹۰۱۱۴۱

 

نکات اولیه و مهم رانندگی چیست؟

یک مبتدی برای اینکه به یک راننده حرفه ای تبدیل شده و کمترین خلافی خودرو را داشته باشد، باید درست آموزش ببیند و پی در پی نیز تمرین کند. آموزش رانندگی برای مبتدیان مهمترین و مورد توجه ترین نکاتی که هر کسی در حین رانندگی باید به آنها توجه کند، برای شما شرح می دهد. توجه داشته باشید که اگر درست شروع کنید، درست هم ادامه می دهید و در نهایت درست هم رانندگی می کنید. حکایت مثال خشت اول گر نهد معمار کج است… ؛ یعنی اینکه اگر از ابتدا اصول لازم برای رانندگی کردن را جدی نگیرد و خوب به آموزش هایی که مربیان رانندگی به شما می دهند، گوش ندهید و با هر روشی فقط گواهینامه دریافت کنید، هرگز نمی توانید در جاده های درون شهری و برون شهری امتیاز لازم برای یک رانندگی خوبی را بگیرید. پس حواستان را خوب جمع کنید.

نکات آموزش رانندگی برای مبتدیان همه چیز را به شما یاد می دهد

درست در خودرو بنشینید و پیاده شوید

به اطراف نگاه کنید و وقتی خطری نبود به سمت خودرو بروید، با دست چپ دستگیره خودرو را بگیرید و درب را باز کنید. پای راست و قسمت راست بدن خود را در داخل خودرو قرار دهید و به آرامی بنشینید. برای پیاده شدن نیز با دست راست دستگیره درب خودرو را باز کنید، با دست چپ دسته در را نگه دارید، نگاهی به عقب بیندازید و اگر خطری نبود، درب را باز کنید، پای چپ و قسمت چپ بدن خود را بیرون ببرید و پیاده شوید.

صکآدررآآت

صکآدررآآت اولین اصلی است که همیشه در آموزش رانندگی برای مبتدیان توضیح داده می شود؛ البته در اولین جلسه عملی. این کلمه تمام آنچه را که باید برای شروع یک رانندگی بی خطر و مطمئن رعایت کنید، نشان می دهد. یعنی باید صندلی را بر اساس قد و قواره خود تنظیم کنید؛ کمربند ایمنی را ببندید؛ آینه ها را تنظیم کنید؛ دنده را خلاص کنید؛ خودرو را روشن کنید و راهنما بزنید؛ آینه ها را بررسی کنید و آماده حرکت شوید و در نهایت ترمز دستی را پایین بکشید و حرکت کنید.

تنظیم کردن صندلی، فرمان خودرو و آینه ها بر اساس قد راننده اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا باعث می شود که راننده روی خودرو کنترل و اشراف کامل داشته باشد و در مواقع لزوم بتواند درست و به جا عکس العمل نشان دهد. در حقیقت وقتی درست در صندلی بنشینید، فاصله شما از فرمان درست تنظیم می شود؛ پاهایتان در فشار قرار نمی گیرند. بدن و دستان شما تا و خمیده نمی شوند و شما به خوبی همه قسمت های خودرو را در کنترل دارید.

فرمان را درست بگیرید

یکی دیگر از مواردی که در آموزش رانندگی برای مبتدیان باید به آن اشاره کنیم، نحوه صحیح گرفتن فرمان خودرو است. وقتی فاصله خود با فرمان اتومبیل را به درستی تنظیم کردید، اکنون باید فرمان را در دست بگیرید. بهترین حالت گرفتن فرمان در دست به شکل ساعت 10 و 10 دقیقه است. هرگز فرمان را از داخل نگه ندارید؛ زیرا در حرکت های سریع و در چرخش ها، دستان شما گیر می کند و حوادثی را رقم می زند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران