بهترین مرکز تولید و فروش کابینت mdf کلاسیک مدرن و کمد دیواری در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش کابینت mdf کلاسیک مدرن و کمد دیواری در مشهد

🔴 صنایع چوب و mdf ایده ال

🔹 صنایع چوب و mdf ایده ال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش کابینت mdf کلاسیک مدرن و کمد دیواری در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوب و mdf ایده ال :

✅ ساخت و اجرای

✅ انواع کابینت mdf

✅ کلاسیک

✅ مدرن

✅ کمد دیواری

✅ ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری

✅ مدرن

✅ هایگلاس

✅ کلاسیک

✅ ممبران

✅ تخت تاشو

✅ کمد دیواری

✅ با بهترین جنس و یراق درجه یک

✅ شرایط نقد و اقساط

و…

 

🔸 با مدیریت  وحید اولیایی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۲۶۰۲۹۵۷

🔸 آدرس  خین عرب کشاورز ۱

 

مزایا کابینت MDF چیست؟

کابینت ام دی اف چیست؟
MDF یا ام دی اف مخفف عبارت Medium Density Fibreboard به معنای ( تخته فیبر با چگالی متوسط) است که که در صنعت ساختمان کاربرد بسیار زیادی دارد.

مزایا کابینت MDF

۱.قیمت مناسب
یکی از ویژگی های کابینت ام دی اف (MDF) قیمت ارزان آن نسبت به دیگر انواع و متریال ها می باشد، در حالی که ام دی اف از فیبر های موم، چوبی و رزین ساخته شده و ارزان تر از کابینت های استیل، تمام چوب و دیگر جنس های کابینت است. بدین سبب اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان را با هزینه مناسبی دارید، کابینت های ام دی اف (MDF) گزینه بسیار مناسب و ایده آلی برای شما می باشد.
۲.تنوع طرح و رنگ فراوان
از مزیت دیگر آن که ویژگی قابل توجه ای هم است، تنوع و گوناگونی رنگ و مدل کابینت ام دی اف است، از آنجایی که کابینت های ام دی اف از ضایعات دور ریختنی چوب ساخته می شوند، دوستدار طبیعت و حافظ محیط زیست و جلوگیری از بریده شدن درختان بیشتر می شود.
ام دی اف ها از لحاظ تنوع طرح و رنگ، انواع بسیار زیادی دارند. کابینت‌های ام دی اف (MDF) ابتدا به صورت پالت های خام تولید و بعد از آن در خط تولید می توان با هر طرح و رنگی به دست مصرف کننده رساند.
۳. نظافت آسان و سریع
با توجه به اینکه طرح و رنگ کابینت های ام دی اف (MDF) از لایه نازک وینیل تشکیل شده است، به راحتی تمیز می شوند و شما می توانید بیشتر لکه ها را با اسفنج یا پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. برای لکه های مقاوم تر، می توانید به اسفنجتان کمی شوینده خانگی اضافه کنید، لازم به ذکر است که شوینده هایی که حاوی مواد نفتی، الکلی یا استون هستند، از به کار بردن آنها خودداری کنید؛ چون ممکن است به سطح کابینت آسیب برسانند، پس از بین بردن لکه، کابینت را با دستمال کاغذی خشک نمایید تا از آسیب های ناشی از رطوبت جلوگیری شود.
۴. خیلی کم بدفرم و دچار انحراف می شوند
برعکس کابینت های چوبی، کابینت های ام دی اف (MDF) آماده انحراف و تاب برداشتن نیستند. اگر کابینت های چوبی در محیط بسیار مرطوب استفاده شوند، احتمال تاب برداشتن درب وجود دارد، طبقه ها نامتقارن می شوند و شکل و ظاهر غیر جذابی پیدا می کنند. با کابینت های ام دی اف (MDF)، دیگر نگران بدشکل شدن و یا آسیب دیدن ناشی از رطوبت نباشید.

سایر مزایای کابینت های ام دی اف (MDF)
مقاومت بالا در برابر حرارت، ضربه
از نظر سهولت ابزار زنی و اجرا، بسیار مناسب است.
نوعی عایق صدا است.
در صورت نصب اصولی در برابر رطوبت مقاوم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران