بهترین مرکز تجهیز و راه اندازی فست فود با کادری مجرب به صورت کاملا حرفه ای در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تجهیز و راه اندازی فست فود با کادری مجرب به صورت کاملا حرفه ای در مشهد

🔴 سعید فاتحی

🔹 سعید فاتحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تجهیز و راه اندازی فست فود با کادری مجرب به صورت کاملا حرفه ای در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید فاتحی :

✅ مشاوره قبل از راکاملاه اندازی فست فود رایـگان

✅ تامین تجهیزات به صورت اقساط

✅ تامین پرسنـل

✅ آموزش انواع ساندویج های فانتزی و غیر فانتزی

✅ مرغ بریان ، مرغ کنتاکی بدون دستگاه ، کباب ترکی ، شاورمای عربی ، پیتزا بعلبکی ، بیروتی و انواع پیتزاها به صورت کاملا حرفه ای

✅ انواع سالادها و سس های ترکیبی فوق حرفه ای

✅ طراحی و چیدمان انواع منوی غذاهای فست فود

✅ طراحی چیدمان تجهیزات

✅ با کادری مجـرب …..

فقط کافیست قیمت‌های تجهیزات و راه انداری مارو با تمامی همکاران مقایسه کنید
افتخار داشتیم بیش از112شعبه فعال با فروش بسیار بالادر مشهد و شهرستانها با موفقیت کامل افتتاح کنیم
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝

بیش از ۲۰ سال سابقه در تمام امور فست فود کافیسـت با ما تماس بگیرید

با نازلـترین قیمـت

آرزوی ما موفقیت کسب و کار شماست

 

🔸 شماره تماس  09120699869

🔸 آدرس  مشهد

مزایای شغل فست فود چیست؟

امروزه با توجه به رشد جمعیت و تقاضاها و میل مردم به غذاهای فست فودی شاهد هستیم بر تعداد کسانی که وارد این کسب و کار می شوند روز به روز افزوده می شود.

هر مرکز تهیه غذای دیگر را میتوان با صرف هزینه ی مختلفی احداث و راه اندازی کرد.

عموما داشتن یک فست فود یا رستوران بزرگ و خیلی شیک ضامن درآمد شما نمی تواند باشد بطوریکه فست فودهای کوچکی در شهر وجود دارند که از بعضی ازین رستوران های بزرگ و خیلی شیک بیشتر درآمد کسب می کنند و این بخاطر این است که در کسب و کار خود خلاقیتی داشته و طعم و کیفیت غذاهایی که به مشتریان خود عرضه می کنند متفاوت است .

پس می توان اینگونه گفت که با احداث یک فست فود کوچک در یکی از محلات و داشتن یک ایده خلاقانه خاص ، تلاش و پشتکار می توانید در کار خود موفق گردید .

پس در ابتدا برای احداث یک فست فود موفق باید یک ایده خوب و خلاقانه داشت.

زیرا این روزا بر تعداد فست فودهای موجود در شهر روز به روز افزوده می گردد و اگر می خواهید پیشرفت کنید و درآمد خوبی داشته باشید باید خاص و متفاوت از دیگران باشید.

اما اینگونه از کلمه خاص بودن بد برداشت نکنید حتما باید هزینه کلانی انجام دهید بلکه اینطور نیست در ابتدا سعی کنید مطالعه و بررسی های خود را در مورد سایر فست فود ها انجام دهید و دلایل موفقیت آن ها را تحلیل و بررسی کنید.

بعد به دست آوردن اطلاعات کافی ادامه کاره برای احداث را انجام دهید.

باید به این نکته هم دقت شود که قبل از احداث و راه اندازی فست فود باید تمام ابعاد این شغل و مزیت ها و مشغله ها و معایب آن را درست شناخته و تحقیق کرده و آن ها را بررسی نمایید تا بتوانید احتمال موفقیت خود را در این کار بالا ببرید.

 

مزایای شغل فست فود :
۱- می توان گفت که فست فود یکی از معدود شغل های است که نسبت سرمایه گذاری اولیه به درآمد خالص ماهانه چندان تفاوت و فاصله ای ندارد و در صورتی که در ادامه فعالیت اصولی و با برنامه ریزی دقیقی انجام گیرد و موارد مدیریت و پیش بردن فست فود به نحو صحیح و کامل رعایت شود، درآمد خوبی به دست آورده و برگشت سرمایه زودتر محقق می گردد.

 

۲- مزیت دیگر فست فود این است که با راه اندازی یک فست فود باعث ایجاد کار برای اشخاص غیر متخصص و بیکار هم می کند و خیلی زود در کم ترین زمان ممکن با آموزش های مربوطه اشخاص راه افتاده و پس از گذراندن دوره های بهداشت و گرفتن جواز کسب اقدام به گشودن مغازه خود کنند.

 

۳- از مهم ترین و اساسی ترین مزایا و برتری های شغل فست فود نسبت به سایر شغل ها این است که تمام محصولات آن به صورت نقد به فروش می رسد و در ادامه می توان گفت که مواد اولیه مصرفی را هم می توان به صورت نسیه ، اقساطی و یا به صورت تسویه مدت دار از شرکت های فروشنده مواد اولیه خریداری گردد.

 

۴- به این دلیل که مراجه مردم به رستوران یا فست فود به مراتب بیشتر از اکثر شغل های دیگر است.

می توان گفت که کم هزینه ترین تبلیغات مربوط به این شغل ها می باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران