بهترین مرکز ارائه خدمات و آموزش پرستاری در منزل در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات و آموزش پرستاری در منزل در قزوین

🔴 رضا کاظمی

🔹 رضا کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات و آموزش پرستاری در منزل در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا کاظمی :

✅ انجام کلیه خدمات پرستاری از قبیل تزریقات، پانسمان، نصب سرم، کشیدن بخیه، آتل و گچ گیری، سونداژ، سوند معده، انما‌ تست قند و فشار خون

✅ آموزش کلیه خدمات پرستاری به صورت مجازی

و…

 

🔸 شماره تماس  09127856892

🔸 شماره تماس  02833670386

🔸 آدرس  قزوین، شهرک غیاث آباد  خیابان شهید مفتح، کوچه بهار هفتم پلاک 36 طبقه 2

 

ویژگی پرستار خوب چیست؟

۱)منظم باشد
در واقع یکی از ویژگی‌‌‌های برجسته و بسیار مهم پرستاران منظم بودن است. در صورتی که این ویژگی محقق شود و پرستار بتواند با دقت و همچنین به صورت منظم به بیماران رسیدگی کند، آن پرستار تبدیل به یکی از بهترین افراد بیمارستان از نظر بیمار خواهد شد. به دلیل اینکه در بررسی شکایت تعدادی از بیماران، میزان قابل توجهی به این اشاره داشتند که در روند درمانی آن‌ها تاخیر وجود دارد. البته از این موضوع نیز نباید غافل شد که برخی موارد پرستار بخش در این تاخیر نقشی ندارد و به دلایل دیگری این اتفاق رخ می‌دهد ولی با توجه به آن‌که پرستار بیشترین فردی است که با بیمار در ارتباط است رعایت این‌نکته می‌تواند به میزان زیادی وی را حرفه‌ای نشان دهد.

شاید رعایت نظم آن‌قدرها هم سخت نباشد ولی زمانی که در اکثر بیمارستان‌ها استانداردهای موجود رعایت نمی‌شود و نسبت پرستار به بیمار چندین برابر استاندارد می‌گردد، منظم بودن تبدیل به یکی از کارهای دشوار در محیط کاری می‌شود و به همین دلیل است که پرستار منظم می‌تواند به راحتی از سایر همکاران خود متمایز گردد و در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی ‌های یک پرستار خوب منظم بودن است.

۲)برقراری ارتباط موثر با بیمار
یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار خوب این است که بتواند با بیمار یک ارتباط موثر و کاربردی را شکل دهد. شاید در ابتدا این امر کاری ساده به نظر برسد ولی زمانی که بیماران مختلف با شرایط فرهنگی مختلف را در نظر بگیریم متوجه خواهیم شد که این امر نیاز به تمرین و تلاش زیادی دارد. در ضمن در بسیاری از مواقع ما از تمامی مهارت‌های ارتباطی با بیماران مطلع هستیم ولی نکته‌ای که وجود دارد شلوغ بودن بخش و تعداد زیاد مراجعه کننده‌گان است که این موضوع را پیچیده‌تر نیز می‌نماید.

۳) از جمله ویژگی های یک پرستار خوب توانایی برقراری ارتباط با سایر همکاران
مورد بعدی توانمند بودن پرستار در برقراری ارتباط با سایر همکاران خود می‌باشد. منظورمان از همکار هم پرستاران است و هم سایر اعضای تیم درمانی مانند پزشک،بهیار،کمک‌بهیار،کمک‌پرستار و …

حتی گاهی مواقع توانایی برقراری ارتباط با این افراد مهم‌تر از برقراری ارتباط با همکاران پرستار است. با توجه به اینکه پرستاران تقریبا درک مشترکی نسبت به شرایط یکدیگر دارند بنابراین در چنین شرایطی برقراری ارتباط با آنها نسبتا راحت می‌باشد. مسئله اصلی ارتباط با غیر پرستار است مخصوصا پزشکان متاسفانه در حال حاضر و در شرایط موجود ارتباط بین پزشک و پرستار در برخی موارد اصلا قابل قبول نیست. میزان نارضایتی پزشک از پرستار و همچنین پرستار از پزشک در حال افزایش است و این موضوع کاملا ضروری است که درصدد پیدا کردن راه‌حلی در این خصوص برآییم. بنابراین اگر یک پرستار قادر باشد ارتباط موثری را با سایر پزشکان صورت دهد مطمئنا به میزان بسیار زیادی خود را از سایر همکاران پرستار و همچنین سایر اعضای تیم درمانی متمایز خواهد ساخت. پس یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار خوب توانایی برقراری ارتباط با سایر همکاران مخصوصا پزشکان می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران