بهترین مرکز اجاره باغ ، ویلا و سوئیت مبله با قیمت مناسب در کرج – فردیس

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز اجاره باغ ، ویلا و سوئیت مبله با قیمت مناسب در کرج – فردیس

🔴 ارمین حق جو

🔹 ارمین حق جو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره باغ ، ویلا و سوئیت مبله با قیمت مناسب در کرج – فردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ارمین حق جو :

✅ اجاره روزانه منزل مبله ویلا مبله

✅ اجاره باغ ویلا بااستخر بیلیاردوفوتبال دستی

✅ جهت دورهمی های خانوادگی تا 15نفر

✅ بانظافت روزانه.دنج وارام

✅ رعایت پرتکل های بهداشتی

✅ سالن وباغ جهت مراسم های خانوادگی

و…

 

🔸 شماره تماس  09357307147

🔸 شماره تماس  09128661411

🔸 آدرس  کرج فردیس

مزایای اجاره ویلا چیست؟

امکانات ویلاها
ویلا بهترین محل برای اقامت با خانواده و جمعی از دوستان است. برعکس هتل که محفل خصوصی در معرض عام خواهد بود و اگر تمایل داشته باشید میهمانی خانوادگی بگیرید نه تنها به اتاق‌های اطراف بلکه حتی گاهی مجبورید به قسمت‌های مختلف هتل هم بروید.

با انتخاب ویلا برنامه‌ای فوق‎‌العاده‌ای جهت گذراندن تعطیلات و خلق لحظات زیبا کنار هم خواهید داشت. ویلا بهترین گزینه برای جشن‌ها و مراسمات خاص و خانگی مثل تولد و ازدواج با مقیاس‌های مختلف در خود جای بدهد. خانواده‌ها به همراه فرزندانشان از امکانات رفاهی-تفریحی مثل استخر خصوصی و… آزادی بیشتری نسبت به هتل برخوردارند. کودکان هم می‌توانند خارج از منزل تجربه‌ای بسیار مهیجی را در فضای مشابه خانه تجربه کنند و از فضای خصوصی خودشان لذت ببرند.

انعطاف پذیری در انتخاب ویلا
ویلاها سطحی از انعطاف‌پذیری را برای شما فراهم می‌کند که در هتل امکانش نیست. بدون کوچک‌ترین وابستگی به جدول زمانبندی دیگران شما می‌توانید آن‌گونه که دلخواهتان است زمان‌بندی داشته باشید. شما می‌توانید در هر زمان، هر کاری که خوشحال و راضی می‌کند انجام دهید.

مثلاً اگر تمایل به ورزش صبحگاهی دارید می‌توانید از قدم زدن در هوای سالم و تازه لذت ببرید. می‌توانید بدون نگرانی از ساعت سرو صبحانه یا اگر اهل استراحت نیمروزی هستید تا هر ساعت که اراده فرمایید در بهار خواب استراحت کرده و هیچ دغدغه خاطری نداشته باشید. در واقع هیچ محدوده زمانی برای خوردن و خوابیدن یا انجام کارهای شما وجود ندارد. شما خیلی راحت آزادانه می‌توانید در هر زمان هر کاری که دوست داشته باشید را انجام دهید.

امتیاز ویژه برای اجاره اقامتگاه
مزایای اجاره ویلا حتی در کاهش هزینه‌ها هم کمک می‌کند. در حالی که ازکیفیت لذت های شما کاسته نخواهد شد. به فرض مثال به شما لیستی از رستوران‌‌های محلی منتخب ارائه خواهد شد که با کمترین قیمت و بهترین کیفیت غذا را تجربه خواهید کرد. اگر اراده داشته باشید برخی از شب‌ها را در خانه به طبخ غذاهایی که عادت دارید در خانه‌تان میل کنید و در آشپزخانه خودتان در ویلای اجاره‌ای خود میل کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  کرج البرز 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران