باربری و اتوبار کوردستان بار در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی باربری و اتوبار کوردستان بار در اهواز

🔴 مجموعه باربری و اتوبار کوردستان بار

🔹 مجموعه باربری و اتوبار کوردستان بار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه باربری و اتوبار کوردستان بار :

✅ با نیروهای کورد اصیل برای تخلیه ، بارگیری و جابجایی اثاثیه با ماشین و کارگر

✅ حمل و نقل اثاثیه منزل و شرکت به تمام نقاط اهواز و از اهواز به کل ایران

✅ با ماشین های مسقف و روباز جهشه ۶متری سایپا ، اریسان ، وانت بار و ….

✅ با خیالی آسوده

✅ حمل اثاثیه منزل شما را با بیمه و ضمانت نامه معتبر انجام میدهیم

✅ با کارگران مجرب و با تجربه در امر اثاث کشی 100% تضمینی

✅ حمل اثاثیه کوردستان بار با کارگران کورد مجرب

✅ با ما شکستن وسایل هیچ معنایی ندارد

✅ شعار ما

یکبار برای همیشه کار را به کاردان بسپارید

✅ با دو شعبه در پادادشهر و گلستان

و…

 

🔸 با مدیریت  بهرامی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۱۵۱۱۶۱۲

🔸 آدرس  اهواز پادادشهر خیابان ریاضی کوچه حق بین

نکات مهم قبل از اثاث کشی چیست؟

زمان‌بندی صحیح و دقیق، پیش از شروع اثاث‌کشی

شاید اولین مسئله‌ای که پیش از اثاث‌کشی باید به آن توجه کرد، بررسی دقیق بازه زمانی جمع‌آوری، بسته‌بندی و جابجایی وسایل منزل باشد. در صورت مشخص کردن زمان لازم برای تمامی مراحل اثاث‌کشی می‌توان انتظار داشت که با مشکل کمبود وقت در اثاث‌کشی روبرو نشوید.

بسیاری از اشخاص کم‌تجربه در این زمینه، تمامی فعالیت‌های لازم را به روز اثاث‌کشی موکول می‌کنند. موضوعی که باعث می‌شود اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی کوچک و بزرگ، بر سر راه یک جابجایی ساده و مطمئن قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید که جمع‌آوری وسایل کوچک منزل، زمان زیادی می‌برد و باید از چندین روز پیش از اثاث‌کشی آغاز شود. بهتر است پیش از شروع پروسه اسباب‌کشی، تمامی اتفاقات و زمان لازم برای برخورد با آن‌ها را پیش‌بینی کرد تا با مشکل کمبود زمان روبرو نشد.

تهیه لیست از لوازم و وسایل منزل

داشتن یک لیست کامل از وسایل منزل و محل قرارگیری آن‌ها در بسته‌بندی به شما کمک می‌کند که از جمع‌آوری تمامی وسایل، اطمینان حاصل کنید و علاوه بر آن نیز بتوانید در مقصد، با سرعت بیشتری وسایل خود را پیدا کنید.

درصورتی‌که یک لیست مشخص از وسایل و لوازم خانه وجود داشته باشد، شما پیش از باز کردن یک جعبه می‌دانید که در آن جعبه خاص، چه چیزی وجود دارد. هرچند تهیه لیست، مدت‌زمانی اضافه را به جمع‌آوری وسایل منزل خواهد افزود، اما در عوض در هنگام باز کردن وسایل، زمان زیادی از شما را صرفه‌جویی خواهد کرد.

جداسازی وسایل برقی و گازی

جداسازی وسایل برقی و گازی مثل ماشین لباس‌شویی و اجاق‌گاز، عملی زمان‌بر است و بهتر است یک روز پیش از اثاث‌کشی نهایی انجام شود. عجله در باز کردن وسایلی که نیاز به ایمنی بالا در جداسازی و بسته‌بندی دارند، می‌تواند به یک فاجعه تبدیل شود.

بهتر است با در نظر گرفتن زمان مناسب برای این کار، از جداسازی دقیق وسایل خانگی اطمینان کسب کنید و به بسته بودن لوله‌های گاز و در دسترس نبودن سیم‌های برق، دقت کنید. در نظر داشته باشید که کودکان، اطلاع چندانی از خطرات وسایل برقی و گازی ندارند و باید با استفاده از به ست‌های مناسب، راه دسترسی آن‌ها را به لوله‌ها، شیر‌های گاز و سیم‌های برق، محدود کنید.

جمع‌آوری کامل یخچال نیز به ۲۴ ساعت زمان مفید نیازمند است و بهتر است یک هفته پیش از اثاث‌کشی، فکری به حال مواد غذایی مصرفی موجود در یخچال بکنید. این بررسی دقیق باعث می‌شود تا از دست رفتن بسیاری از مواد غذایی جلوگیری شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران