استخدام نیروی ویزیتور در شرکت دخانیات کرج – مهرشهر

در البرز ، کرج

معرفی استخدام نیروی ویزیتور در شرکت دخانیات کرج – مهرشهر

🔴 شرکت دخانیات

شرکت دخانیات برای تکمیل کادر فروش خود به تعدادی نیروی با تجربه اقا و خانم جهت همکاری

نیازمند است

حقوق وزارت کار+پور سانت فروش

بیمه ومزایا

محدوده مهرشهر

ساعت کار 8 الی 5

 

🔸 شماره تماس  09363575711

🔸 آدرس  کرج ،محدوده مهرشهر 

ویزیتوری چیست؟

 

ویزیتوری شغلی است که در آن فروشنده محصول یا خدماتی، به سراغ مشتری ها می رود و آن ها را به خرید تشویق می نماید.

وظیفه ی دیگر ویزیتور دریافت سفارش می باشد، به این معنا که مشتری بالقوه برای محصول خود را می یابد، و هر چند روز یک بار به فروشگاه وی سر می زند و سفارش جدید را از مشتری دریافت می نماید.

ویزیتور حرفه‌ای

بازاریابی یا مارکتینگ ( marketing ) به معنی مطالعه روابط و ارتباطات است. در فرآیند بازاریابی، نیازهای مشتریان شناسایی شده و متناسب با آن نیازها، پاسخ‌هایی از سوی شرکت‌ها و موسسات ارائه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که بازاریاب‌ها خدمات و محصولاتی را به کسب و کارهای دیگر عرضه کنند. در این صورت به این بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B گفته می‌شود.

وقتی خدمات و محصولات به صورت مستقیم به مصرف‌کننده‌ها و مشتریان عرضه شود، به این نوع بازاریابی B2C گفته می‌شود.
در بخش فروش، علاوه بر بازاریاب‌ها که در سطحی کلان‌تر و وسیع‌تر کار می‌کنند، ویزیتورهای حرفه‌ای و متخصص نیز حضور دارند که به فروش بیشتر محصولات و خدمات کمک می‌کنند.
ویزیتور حرفه‌ای چه وظیفه‌ای دارد؟

ویزیتور از نظر لغوی به معنی ملاقات کننده یا نماینده‌ی فروش شرکت است که جهت معرفی محصولات و خدمات به مشتریان و مصرف کنندگان ایفای نقش می‌کند.

عموما ویزیتورها برای معرفی محصولات و خدمات به شکل‌های مختلفی، به سراغ خرده‌ فروشی‌ها و مشتریان می‌روند و با توانمندی‌های خود، محصول و خدمات را توصیف و تشریح می‌کنند.

اگر ویزیتورها بتوانند محصول را به خوبی به مشتری معرفی کنند، بازار فروش محصول و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها رونق پیدا می‌کند.

اما اگر ویزیتورها نتوانند محصولات و خدمات را به درستی معرفی کنند، مشتریان اطلاعات درست و دقیقی در مورد محصولات و خدمات دراختیار نخواهند داشت و نمی‌توانند برای خرید و تهیه‌ی محصولات اقدام کنند. در نتیجه نقش ویزیتور به عنوان شخصی که توضیح کامل و مکفی در مورد محصولات ارائه می‌دهد، بسیار حائز اهمیت است.

بعضی از ویزیتور های حرفه ای با توجه به تجربه و اطلاعات خوبی که دارند، صرفاً اقدام به یافتن مشتری های جدید می‌کنند و ویزیتورهای کم سابقه را مأمور دریافت سفارش می نمایند.

این شغل اگر به شیوه ای درست و با علاقه دنبال گردد، می تواند درآمد خوبی را برای شخص ویزیتور داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران