آموزش و راه اندازی صفحه کابینتهای پلی گرانیتی در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی آموزش و راه اندازی صفحه کابینتهای پلی گرانیتی در ارومیه

🔴 محسن دانش

🔹 محسن دانش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و راه اندازی صفحه کابینتهای پلی گرانیتی در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن دانش :

✅ آموزش وراه اندازی صفحه کابینتهای پلی گرانیتی

✅ آموزش وراه اندازی خط تولید سینک وروشویی های گرانیتی

✅ آموزش وراه اندازی خط تولید وان وجکوزی

✅ آموزش انواع قالب گیری حرفه ای

✅ آموزش اپوکسی

و….

 

🔸 شماره تماس 09388587324

🔸آدرس ارومیه

 معرفی مزایای سینک گرانیتی

مقاوم همچون گرانیت

همیشه احتمال سقوط ظروف یا وسایل سنگین روی سینک هنگام شستشو وجود دارد، پس باید در نظر داشت که آیا سینک ظرفشویی شما تحمل ضربه‌های محکم را دارد یا نه؟

البته این به شدت ضربه بستگی دارد اما همان‌طور که می‌دانید سینک‌های استیل در برابر ضربه‌های شدید غُر می‌شوند و حتی ممکن است سوراخ شوند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان غُر شدن آنها وجود ندارد.

آیا تحمل حرارت بالا را دارد؟

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه‌دار دارند مقاومت سینک ظرفشویی در برابر حرارت است، تحمل سینک‌های گرانیتی در برابر حرارت بسیار بیشتر از نوع استیل آن است، به گونه‌ای که تا ۵۳۵ درجه فارنهایت(معادل ۲۸۰ درجه سانتیگراد) در برابر گرما مقاومت می‌کنند و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهند داد؛ البته باید در نظر داشت که برای طول عمر بیشتر، بهتر است ظروف خیلی داغ روی آنها قرار ندهیم.

ضد خط و خش مثل روز اول

زیبایی ماندگار یکی از فاکتورهایی است که حتما هنگام خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت کنید.

حتما خراشیدگی سینک استیل خود را در تماس با اجسام نوک‌تیز تجربه کرده‌اید، سینک‌های گرانیتی بسته به میزان تراکمی که در آنها به کار رفته است در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم هستند؛ با این وجود نباید اجسام تیز روی آنها کشید یا آنها را با سیم ظرفشویی تمیز کرد.

در سینک های گرانیتی با کیفیت، موادی استفاده می شود که همچون لایه ای محافظ سرتاسر سینک را پوشش می دهد که مانع از آسیب رسیدن به سینک می شود.

بازی با رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه

وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌رسد استفاده مناسب از رنگ‌های مختلف و چگونگی قرار دادن آنها کنار هم، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

تنوع رنگ‌های مختلف در سینک‌های گرانیتی به شما در رسیدن به دکوراسیون دلخواهتان کمک بسیاری خواهد کرد.

از محبوب ترین رنگ های سینک گرانیتی، سفید و مشکی هستند که دست شما را در دکوراسیون آشپزخانه باز میگذارد چون با هر رنگی قابلیت ست شدن دارند.

لوکس و چشم نواز

سینک های گرانیتی‌ از متریال خاصی ساخته شده‌اند و ظاهری بسیار شیک و چشم‌نواز دارند و به همین دلیل این نوع سینک ظرفشویی لوکس و گران‌قیمت به نظر میرسند اما در حقیقت قیمت مناسبی دارند و به عنوان یک سینک ظرفشویی گران قیمت شناخته نمی شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران