آموزش آنلاین وحضوری پرورش قارچ دکمه ای وصدفی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی آموزش آنلاین وحضوری پرورش قارچ دکمه ای در اصفهان

🔴 سارا امیرعنایت

🔹 سارا امیرعنایت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش آنلاین وحضوری پرورش قارچ دکمه ای در سراسر اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سارا امیرعنایت :

✅ دوره آموزش حرفه ای و کاملا کاربردی پرورش قارچ دکمه ای

✅ از طراحی و تجهیز سالن تا برداشت قارچ همراه کاراموز به صورت آنلاین و حضوری

✅ همراه با یک دوره پشتیبانی کاملا رایگان

✅ آموزش آنلاین در برنامه اسکای روم در ۵ جلسه

✅ آموزش حضوری در استان اصفهان در ۱۰ جلسه

✅ دوره تخصصی و کاربردی پرورش قارچ دکمه ای (خوراکی)

🍄 شغلی برای تمام فصول و درآمد ماهیانه آموزش راه اندازی صفر تا صد به صورت فوق تخصصی و کاملا کاربردی آموزش

🍄 راه اندازی فارم خانگی ،نیمه صنعتی و صنعتی در کلیه مناطق کشور

🍄در این دوره شما تمامی نکات علمی و کاربردی جهت اصول مدیریت فارم پرورش آموزش خواهید دید

🍄انواع روش های راه اندازی فارم قارچ خوراکی (دکمه ای)

🍄مشاوره خدمات پشتیبانی در طول پرورش

🍄 برای اطلاعات بیشتر و نحوه ی برگزاری دوره ها با ما تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس 09395054108

🔸آدرس اصفهان ، خیابان امام خمینی ، خیابان امام رضا ،  کشت و کار قارچ دوریس

مزایای کشت و پرورش قارچ

تعدد مزایای کشت و پرورش قارچ در گذشته موجب می گردید تا کشور هایی که به تکنولوژی تولید این محصول دست یافته بودند آن را فاش نکرده و در اختیار سایر کشور ها قرار ندهند اما امروزه محققان و تولید کنندگان کشور های مختلف جهان، تلاش به مبادلۀ اطلاعات، تجربیات و تحقیقات علمی میان کشور های تولید کننده داشته و با برقراری و گسترش هرچه بیشتر این مبادلات سعی در آگاهی مردم نسبت به مزایای مصرف قارچ و به تبع آن گسترش تولید این مادۀ غذائی مفید دارند. از این رو کشور ما نیز باید بعنوان بک کشور در حال توسعه در راستای اجرای یکی از محور های مهم توسعه یعنی تأمین سلامت غذایی جامعه تلاشی گسترده را در جهت شناخت، مصرف و تولید این محصول با امکانات فراوان و بالقوۀ موجود آغاز نماید.
گرچه تلاش های کمی هم در این زمینه صورت نگرفته اما در مقایسه با امکانات موجود باید پا را فراتر گذاشته سهم عمده ای از بازار های جهانی را به خود اختصاص دهیم و این در حالیست که سرانۀ مصرف قارچ در کشور ما هم اکنون پائین ترین میزان یعنی معادل 100 تا 200 گرم در سال را نشان می دهد و این عدد بسیار کوچکی در مقابل مزایای فراوان قارچ است که علت اصلی آن را می توان در عدم گسترش فرهنگ شناخت، مصرف، تولید و صادرات این محصول با ارزش جستجو کرد. آشنایی با مختصر مزایای تولید قارچ مسلماً این تفکر را ایجاد می نماید که توجه به این محصول هر نوع خواسته ای را که یک تولید کننده از تولیدات خود دارد برآورده می سازد.

از جمله این مزایا عبارتند از
امکان کشت در هر آب و هوایی – علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن ها نیز به دلیل امکان ایجاد محیطی در سالن های تولید تقریباً در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
امکان تهیۀ مواد اولیه در داخل کشور- عمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه ـ کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به وفور و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.
امکان صادرات محصول- صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.
فرآورده های جنبی متعدد – از قارچ می توان فرآورده های جنبی متعددی همچون ترشی ـ مربا ـ شور ـ بلنچ ـ منجمد ـ خشک ـ پودر ـ کالباس ـ برگر ـ کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر را بدست آورد که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.
جوانب مختلف صنعت – علاوه بر مصرف قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی ـ تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که هر تیپ از تولیدات فوق و به هر منظور در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.
زیبائی صنعت – تولید قارچ چه به صورت تفریحی ـ خانگی و یا صنعتی از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد این امر حاصل زیبائی صنعت بوده و همواره افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران