بهترین مرکز خدمات زیبایی ژل ، بوتاکس ، نخ و نیدل در تهران و پرند

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات زیبایی ژل ، بوتاکس ، نخ و نیدل در تهران و پرند

🔴 مژگان هنرمند

🔹 مژگان هنرمند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات زیبایی ژل ، بوتاکس ، نخ و نیدل در تهران و پرندمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مژگان هنرمند :

✅ خدمات زیبایی صورت

✅ کاشت مو ابرو

✅ بلفارو و تزریق ژل

✅ بوتاکس و نیدلینگ صورت

✅ کلاژن

✅ انجام تمامی خدمات در تهران و پرند

و…

 

🔸 شماره تماس  09109547224

 

تاثیر بوتاکس بر پوست و کاربرد آن در نواحی مختلف بدن چیست؟

تزریق بوتاکس یکی از اعمال زیبایی است که امروزه تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین آن ها شده است به طوری که روزانه تعداد زیادی از افراد اقدام به تزریق آن می نمایند. تزریق بوتاکس یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین روش های جوانسازی صورت نیز می باشد. تزریق بوتاکس می تواند آثار پیری و افتادگی پوست و چین چروک را بهبود ببخشد. معمولا بالا رفتن سن مهم ترین عامل ایجاد چین و چروک در صورت است. البته عوامل دیگری مانند کشیدن سیگار، آفتاب، چاق و لاغر شدن زیاد و عوامل ژنتیکی و موروثی در بروز آن دخیل هستند. همچنین برای اطلاع از قیمت بوتاکس به مراکز درمانی مورد اطمینان مراجعه کنید.
یکی از موثرترین روش های جوانسازی صورت که بدون نیاز به جراحی بوده، تزریق بوتاکس است. همچنین مضرات بوتاکس در صورتی که نزد یک متخصص صورت گیرد، بسیار کمتر از سایر روش های جوانسازی می باشد. با تزریق بوتاکس آثار باقی مانده از خطوط اخم و خنده از بین رفته و چین و چروک های عمیق و سطحی پر می شوند. البته روند تزریق و نوع بوتاکس در دریافت نتیجه ی بهتر تاثیر گذار است و می تواند در جوانسازی صورت نقش مهمی داشته باشد.

تزریق بوتاکس توسط پزشکان جراح پلاستیک نیز انجام می شود. بوتاکس به طور موقت ماهیچه های اسکلتی صورت یا ناحیه مورد نظر را فلج می کند و توانایی فرد برای ایجاد چین و چروک های پویا ناخواسته را کاهش می دهد. نواحی معمولاً درمان شده صورت شامل ماهیچه های پروسروس و موجدار برای درمان خطوط اخم گلابلار، عضله فرونتالیس برای درمان ریتیدهای افقی پیشانی و عضله چشمی چشمی برای درمان چین و چروک های «پا کلاغی» در امتداد جنبه جانبی مدار است. تجزیه و تحلیل کامل صورت برای ایجاد یک برنامه درمانی برای هر منطقه، به ویژه با درگیر کردن بیمار برای تعیین اهداف او برای درمان ضروری است. پزشکان باید هنگام تزریق به صورت مراقب باشند تا از عوارض درمان بیش از حد، مانند افتادگی ابرو ناشی از تزریق بیش از حد پیشانی یا بالارفتن ابرو ناشی از تزریق بیش از حد عضلات اطراف چشم جلوگیری کنند.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس یا سم بوتولینوم دارویی است که برای تضعیف عضله اسپاستیک استفاده می شود. این ماده از تغییر سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود که ورود آن به بدن بسیار خطرناک است اما زمانی که روی آن تغییراتی اعمال می شود، می توان از این ماده درتولید محصولات آرایشی و بهداشتی در آزمایشگاه استفاده کرد بدون اینکه خطری متوجه انسان باشد. تزریق بوتاکس در بیماری های گوارشی برای درمان آشالازی مری و مقعد و همچنین برای تاخیر در تخلیه معده استفاده می شود.

بوتاکس که نوعی سم کشنده می باشد، با تزریق به ماهیچه های صورت، باعث فلج شدن ماهیچه های ارادی و غیر ارادی می گردد. البته این ماده به صورت مستقیم به بدن وارد نمی شود و در موارد درمانی از آن بهره می گیرند. ماهیچه های صورت که به حرکات صورت و اخم و خنده و … کمک می کنند، در صورت فلج شدن دیگر قابلیت حرکت چندانی نداشته و از خیلی از حرکت های غیر ارادی صورت جلوگیری می شود.

به موجب این روش چین و چروک های سطحی و عمقی پوست بهبود قابل توجهی پیدا کرده و از به وجود آمدن چروک های جدید جلوگیری می شود.به بیان دیگر چین و چروک های سطحی صورت از بین رفته و از عمیق شدن چین های عمقی جلوگیری نمایید. به طور کلی تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت و گردن کاربرد دارد. البته بوتاکس کاربردهای مختلفی در علم پزشکی دارد که در درمان و زیبایی بیشتر از آن استفاده می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران