مرکز فروش پودر عرق گیر و سفید کننده یاس در خرمشهر

در خوزستان ، خرمشهر

معرفی مرکز فروش پودر عرق گیر و سفید کننده یاس در خرمشهر

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پودر عرق گیر و سفید کننده یاس در خرمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ پودر عرق گیر گیاهی یاس

✅ خوش بو کننده

✅ بو گیر عرق بدن

✅ روشن کننده و سفید کننده زیر بغل

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

بوی بد بدن نشانه چیست؟

اگر شما هم از افرادی باشید که معمولا در فصل گرما آب زیادی از طریق عرق کردن از دست می‌دهید، احتمالا با مشکل بوی بدی که از آن متصاعد می‌شود مواجه شده‌اید. قبل از آن که به بررسی علت‌ها و راه‌های درمان بوی بد بدن برسیم جالب است بدانید بوی بد بدن به وسیله‌ی باکتری‌هایی ایجاد می‌شوند که روی پوست ما وجود دارند و ما آن‌ها را از اجدادمان به ارث برده‌ایم

کمبود کدامویتامین باعث بوی بد عرق می شود؟
آخرین تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، علت بوی بد بدن را ترشح یک آنزیم (موادی که در بدن موجوات زنده باعث افزایش سرعت واکنش‌های شیمیایی می‌شود) به نام «بو» می‌داند. این آنزیم از یک باکتری ترشح می‌شود که روی پوست انسان و به خصوص در ناحیه‌ی زیر بغل رشد می‌کند. وقتی که شما در اثر فعالیت‌های روزانه یا ورزش کردن آب بدنتان را از دست می‌دهید، این باکتری با ترشح آنزیم «بو» منجر به تغییراتی شیمیایی روی پوست شما می‌شود و بوی تند بدن شما را ایجاد می‌کند.

بوی بد بدن نشانه چه بیماری است؟
بوی بدن عمدتابیماری پوست نمیباشد و بیشتر به اختلالات داخلی مربوط هست.

بوی بد بدن چرا ایجاد می‌شود؟
پدیده‌ی بوی بد بدن (bromhidrosis) در اثر:

عادات غلط بهداشتی
رعایت نکردن بهداشت فردی
استحمام نکردن
استفاده نکردن از مواد شیمیایی بوگیر ممکن است باعث آزار اطرافیان ما شود.
بوی بد بدن که اصطلاحا عرق نامیده می‌‌شود به دلیل ترکیب آب تبخیر شده از پوست و مواد شیمیایی روی پوست به مشام می‌رسد و در افراد مختلف شدت مختلفی دارد. بوی بد بدن برخی ممکن است بسیار آزاردهنده باشد.

غددی که در بدن انسان در مناطقی مثل زیر بغل، ران و پستان‌ها قرار دارند موادی تولید می‌کنند که در علم زیست‌شناسی به آن‌ها فرومون گفته می‌شود.

چرا عرق می‌کنیم؟
عرق کردن به خودی خود بد نیست. در واقع عرق کردن واکنش دفاعی بدن شما در برابر موقعیت‌هایی است که دمای بدن شما را افزایش می‌دهند. در این حالت بدن با تبخیر آب خود از سطح پوست، دمای بدن را ثابت می‌کند.

علاوه بر ورزش کردن و کارهای روزمره، بیماری‌های مختلف مانند آنفولانزا، افسردگی و … نیز ممکن است باعث عرق کردن شما شوند. البته زمانی که بیمار شده‌اید و عرق می‌کنید کمی متفاوت از حالتی است که ورزش می‌کنید. بدن شما برای مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌ها مجبور است دمای خود را بالا نگه دارد تا عوامل بیماری‌زا راحت‌تر کشته شوند. پس بدن آب اضافی را تبخیر می‌کند تا دمای بدن متعادل باقی بماند.

علت بوی بد عرق زیر بغل
همانطور که گفتیم اگر به صورت طبیعی عرق می‌کنید و به دنبال آن زیر بغلتان بوی ناخوشایندی دارد، نباید نگران شوید. شما تنها با رعایت بهداشت می‌توانید این مشکل را حل کنید. اما اگر زیاد عرق می‌کنید و عرق کردن شما ناشی از بیماری، ورزش یا فعالیت نیست، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران