گروه تولیدی طرح برنز در اصفهان

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی گروه تولیدی طرح برنز در اصفهان

🔴 گروه تولیدی طرح برنز

🔹 منصور ناصحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولیدی طرح برنز در اصفهان    می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تولیدی طرح برنز :

✅ تولید انواع آینه وکنسول ویترین میز ال سی دی ساعت کنار سالنی ومبل درجه یک

✅ در طرحهای مختلف ودر رنگ های متفاوت

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۹۳۱۶۸۲۱

🔸آدرس اصفهان نجف اباد کنار باغ بانوان

 

 ساعت کنار سالنی چیست ؟

 

“ساعت های کنارسالنی” یا به اصطلاح خودمون “ایستاده” محصولات جدیدی نیستند. زمان شروع به کار آن به سال 1670 توسط طراح انگلیسی به نام “ویلیام کلمنت” بر می گردد.

طرح اولیه شامل ساعت کنارسالنی بود که در قسمت بالایی آن یک صفحه “ساعت” قرار داشت. در قسمت پایینی آن هم فضای خالی در داری قرار داشت که “پاندول” در آن جای می گرفت. این مدل ساعت هنوز هم مورد سلیقه مردم هست.

در این ایام در خیلی از خانه ها این “ساعت های کلاسیک” را می بینیم که علاوه بر زیبایی کاربردی هم هستند و جلوه های بی نظیری را به “دکوراسیون” خانه ها می دهند. از انواع این ساعت ها می توان به ایستاده چوبی – ایستاده ام دی اف – استاده پلاستیکی – ایستاده فلزی اشاره کرد.

از بین تمام انواع ساعت ایستاده طبیعتا بهترین آنها مدل چوبی است. چون مدل های چوبی علاوه بر احساس خوب روح خاصی هم به ما القا می کنند. لازم بذکر هست که اولین کنار سالنی ها هم از جنس چوب بوده اند.

مکان ها و فضای مختلفی در منزل شما وجود دارند که می توانید ساعت های ایستاده را در آن قرار دهید. به عنوان مثال اگر “اتاق خواب” تان فضای لازم را داشته باشد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها ساعت ایستاده باشد. و حتی “راهرو ها” و البته محبوب ترین انتخاب “اتاق نشیمن” است چون اغلب مردم اجناس “لوکس” خود را در این قسمت قرار می دهند و شما با کمی خلاقیت و ست کردن اجناس زیبایی خانه تان را دوچندان می کنید.

در ضمن یکی دیگر از مکان های مورد علاقه ورودی خانه هستش که قطعا می تواند جای مناسبی برای این نوع ساعت باشد.

آنچه که بدیهی است ساعت های کنارسانی به صورت باریک و طویل هستند و به آسانی در فضا های ذکر شده قرار می گیرند.

درباره این که دقیقا کجا می‌‌خواهید ساعت ایستاده شماطه‌دار خود را قرار دهید، خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا آن محل، نقطه مناسبی از لحاظ موقعیت مکانی برای قرار دادن ساعت هست یا خیر.ند اینگبرمن فروشنده فروشگاه ساعت «ول مید کلاک» می‌گوید: «ساعت‌های چوبی درست مثل انسان‌ها هستند، آن‌ها برای اتاق‌های مناسب هستند که از هر لحاظ برای زندگی راحت و مناسب باشند، اتاق‌هایی که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد هستند، نه خیلی مرطوب و نه خیلی خشک هستند. این ساعت‌ها به شدت نسبت به تغییرات دما و رطوبت حساس هستند. مانند بسیاری دیگر از اثاثیه‌های ظریف، این وسیله نیز ممکن است دچار آسیب شود و چوب آن ورم کند یا ترک بردارد. بنابراین قرار دادن این نوع ساعت‌ها درست در مقابل در ورودی که یک راهرو برای متعادل کردن هوا ندارد، ایده خوب و مناسبی نیست».به خاطر اندازه بزرگ و وزن زاید این نوع ساعت‌ها معمولا آن‌ها را در طبقه اول به کار می‌گیرند. به دلیل قیمت بالای این ساعت‌ها معمولا از آن‌ها در قسمت‌های عمومی خانه مانند سرسرا، اتاق نشیمن یا اتاق مطالعه استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران