کناف 13 – بهترین مرکز طراحی ، نصب و اجرا کناف ، سقف کاذب ، فلت باکس و تی وی روم در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی کناف 13 – بهترین مرکز طراحی ، نصب و اجرا کناف ، سقف کاذب ، فلت باکس و تی وی روم در سراسر تهران

🔴 مجموعه کناف 13

🔹 مجموعه کناف 13 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، نصب و اجرا کناف ، سقف کاذب ، فلت باکس و تی وی روم در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کناف 13 :

✅ اجرای تمام کارهای مربوط به کناف

✅ سقف ، فلت باکس ، تیوی روم،نور خطی ،انواع دکور.باریسول.اجرای دیوار کناف. سقف مشبک

✅ برقکاری

و…

 

🔸 با مدیریت  پژمان شاه کرمی

🔸 شماره تماس  09196347494

 

تفاوت سقف کاذب با کناف چیست؟

⦁ تفاوت وزن و مشخصات فنی سقف کناف با رابیتس و گچی:
وزن سقف های آویز کناف، با توجه به نوع طرح متفاوت است اما به طور میانگین می توان گفت که برای پوشاندن یک متر مربع از سقف، وزن کناف استفاده شده در این مقدار 13 کیلوگرم می باشد در حالی که برای همین میزان، وزن سقف های کاذب گچی به طور میانگین 40 کیلوگرم خواهد بود با توجه به تفاوت این اعداد می توان به این نکته پی برد که سقف های کاذب از نوع کناف به دلیل سبک بودن، مورد توجه معماران برای طراحی دکوراسیون داخلی و سقف می باشد.

⦁ تفاوت مقدار مقاومت سقف کناف با سقف های کاذب گچی و رابیتیس:
یکی دیگر از موارد تفاوت کناف با سایر سقف های کاذب، مقاوت بالای این سقف می باشد. سقف های کناف به طور میانگین 14 برابر مقاوم تر از سایر سقف های کاذب بوده و به همین دلیل سقف های کاذب کناف، گزینه ی مناسبی برای مناطق زلزله خیز می باشند اما سقف های کاذب گچی دارای مقاومت به نسبت پایین تری می باشند.

همچنین سقف های کاذب رابیتیس اگر به خوبی نصب نشده باشند ممکن است اتصالات ناقص، در اثر وزن بالای سقف رابیتیس جدا شوند پس به طور کلی می توان گفت که عمده تفاوت کناف با سایر سقف های کاذب، مقاوت بالا در عین سبک بودن است علاوه بر این امکان نورپردازی در سقف های کاذب کناف راحت تر بوده و به همین دلیل از سقف های کاذب کناف برای مقاوم سازی، سبک سازی و زیبا سازی ساختمان های ادارای، مسکونی و تجاری استفاده می شود.

⦁ تفاوت قیمت اجرای سقف کاذب کناف با سقف های کاذب گچی و رابیتیس:

معمولا هزینه ی نصب سقف های کاذب به صورت متر مربع محاسبه می شود از طرفی سختی نصب نیز بر قیمت اجرای سقف تاثیرگذار می باشد سقف های کاذب کناف به دلیل اینکه نسبت به سقف های گچی و رابیتیس راحت تر نصب می شوند دارای قیمت مناسب تری بوده و برخلاف دیگر سقف های کاذب که در نصب، نیاز به اتصالات شبکه فلزی و جوش کاری دارند تنها با استفاده از پیچ به سقف اولیه متصل می شود پس در نهایت می توان گفت که نصب سقف های کاذب کناف از لحاظ اقتصادی بسیاری به صرفه تر خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران