کلینیک و کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه در شهر ری – تهران

در تهران ، ری

معرفی کلینیک و کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه در شهر ری – تهران

🔴 کلینیک و کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه

🔹 یکی از بهترین و قدرتمند ترین کمپ ترک اعتیاد در تهران ، مثل هیچکدام!

🔹 دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی

🔹 مؤسسه ترک اعتیاد احیاء تازه با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کل کشور به منظور کمک و ارایه خدمات ترک به بیماران عزیز در یکی از مناطق مناسب جنوب تهران ثبت و تاسیس گردید.این مرکز بعنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران جهت درمان بیماران ، سوء مصرف مواد و سم زدایی سریع مواد بصورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به بیماران عزیز می باشد.

🔹 مؤسسه کمپ ترک اعتیاد احیای تازه دارای کادر مجرب و حرفه ای

🔹 برگزاری جلسات روانشناسی هرروزه و NA

🔹 دکتر داخلی و عمومی

🔹 مددیار

🔹 روانشناس

🔹 مشاور خانواده

🔹 مجهز به لوازم آموزشی و تفریحی میباشد.

 

🔸 با مدیریت  اشکان اربابی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۲۷۵۹۷۰۰

🔸 آدرس  شهرری .جاده ورامین قبل پلیس راه قرچک جاده گل تپه کبیرفرعی اول سمت راست(جاده خاکی) کوچه جانبازان کمپ امید آفرینان آفتاب

 

ضرورت توجه به اعتیاد چیست؟

اکثر افراد به‌گونه‌ای در مورد فرد معتاد صحبت می‌کنند که اراده این شخص ضعیف هست و یا در او اراده‌ای وجود ندارد. در صورتی که باید پاسخ داد که اراده به شکل قوی و قدرتمند در هر فردی وجود دارد با این اثبات که اگر در شخصی اراده وجود نداشت او می‌توانست به راحتی مصرف مواد مخدر یا رفتارهای اشتباه دیگری که از لحاظ عموم افراد جامعه رفتاری نابهنجار است را در حضور عامه مردم انجام دهد.

پس به طور قطعی می‌توان بیان کرد که هر فردی دارای اراده است. فقط باید از این ویژگی نیرومند استفاده کند. هم به جهت مقابله با اعتیاد و حتی پیشگیری از مبتلا شدن به آن، اولین و بزرگترین مرکز مشاوره تلفنی کشور با ارائه‌ی آموزش‌های صحیح و متناسب با ساختارهای موجود در جامعه به اشکال و روش‌های مختلف و افزایش آگاهی و بینش گروه‌های آسیب پذیر جامعه، خصوصاً نوجوانان و جوانان، موجب سلامت بیشتر و مواجهه‌ی بهتر با واقعیت‌های زندگی می‌شود.

اعتیاد
اعتیاد به‌‌ مواد مخدر، مسمومیت حاد یا مزمنی است که به ضرر حال شخص و اجتماع بوده و زاییده‌ی مصرف دارویی طبیعی ‌یا مصنوعی‌ است.

تعریف معتاد و ضرورت توجه به اعتیاد

معتاد فردی است که در اثر استعمال مکرر و مداوم، متکی به‌ مواد مخدر و یا سایر مواد بوده و دارای مشخصه‌های زیر است:

اعتیاد برای فرد یا جامعه زیان آور باشد.
در اثر مصرف مکرر، عادت روانی ایجاد می‌شود.
مقدار مواد مصرفی برای نگهداری اثر مطلوب، افزایش می‌یابد.
در اثر قطع مواد مخدر یا دارو علائم خاصی در معتاد ایجاد شود.
انواع وابستگی
وابستگی جسمانی
حالتی است که در آن بدن به ماده‌ای عادت می‌کند و آن را به کارکرد طبیعی بافت بدن وارد می‌سازد و نشانه‌هایی همچون اضطراب، تحریک پذیری، میل شدید به مصرف ماده، توهم، تهوع، سردرد و لرزش بدن را شامل می‌شود. البته مواد مختلف، توانایی متفاوتی در ایجاد وابستگی جسمانی دارند.

وابستگی روانی
حالتی است که در آن فرد به سبب اثر خوشایندی که یک ماده، ایجاد می‌کند وسواسی عملی برای استفاده از آن بوجود می‌آورد، بدون آنکه از نظر جسمانی لزوماً به آن وابسته باشد.

وابستگی دارویی
یک حالت روانی و گاهی جسمانی که در نتیجه اثرات متقابل دارو یا مواد مخدر بر یکدیگر ایجاد گردیده و به وسیله واکنش‌های رفتاری و غیره مشخص می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران