مشاوره و فروش محصولات نفیس در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی مشاوره و فروش محصولات نفیس در بوشهر

🔴 طیبه اقتداری فرد

🔹 طیبه اقتداری فرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و فروش محصولات نفیس در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات طیبه اقتداری فرد :

✅ پخش محصولات شرکت نفیس ک محصولاتی مثل آبرسان صورت وووو مشاور زیبای پوست

✅ لایه برداری ملایم

✅ آبرسان ومرطوب کننده

✅ روشن کننده وشاداب کننده

✅ مناسب برای پوستهای معمولی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۲۴۴۳۱۵۲۰

🔸 آدرس  بوشهر

 

انواع کرم لایه بردار چیست؟

پوست ما روزانه سلول های زیادی را از دست می دهد که معمولاً همراه با پوسته ریزی است. این پوسته ریزی موجب می شود حالت طبیعی و هموار بودن پوست از بین برود و آرایش روی پوست ننشیند. استفاده از کرم های لایه بردار، با از بین بردن سلول های مرده پوست، موجب زیبا و شفاف شدن پوست می شود. علاوه بر این، این کرم ها موجب رفع چین و چروک، رفع جوش های سرسیاه، باز کردن منافذ پوست، جوانسازی پوست، روشن شدن پوست، کاهش لکه های پوستی و آبرسانی به پوست می شود. در واقع کرم های لایه بردار، با شکستن اتصال بین سلول های مرده پوست، باعث تسریع ریزش آن ها، کاهش قطر منافذ پوست و حذف باکتری های مضر می شوند. در واقع، این کرم ها با ایجاد یک سوختگی شیمیایی خفیف باعث جدا شدن سلول های مرده و تحریک لایه های زیرین جهت ساخت الاستین و کلاژن می شوند، در نتیجه موجب جوان شدن پوست می شوند.

انواع کرم لایه بردار

اما توجه به این نکته لازم است که باید کرم لایه برداری را خرید که، متناسب با نوع پوستمان باشد. زیرا در غیر این صورت ممکن است پوستمان آسیب بیشتری ببیند.

افرادی که پوست خشکی دارند، بهتر است از لایه بردار استفاده نکنند، زیرا کرم های لایه بردار موجب خشکی پوست می شوند؛ البته کرم های لایه بردار حاوی AHA برای این دسته مناسب است، زیرا علاوه بر حذف سلول های مرده پوست، پوست را خیلی خشک نمی کند.

کرم لایه بردار حاوی BHA برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند، مناسب است. افرادی که پوست حساس دارند بهتر است یکبار در هفته از این کرم ها استفاده کنند و علاوه بر خرید کرم مناسب پوست حساس، حتماً کرم را روی قسمت کوچکی از پوست خود تست کنند تا مطمئن شوند که به آن حساسیت ندارند. این افراد ممکن است به کرم های AHA، حساسیت نشان داده و پوستشان تحریک شود. در صورت بروز قرمزی شدید، سوزش و خارش در دوره مصرف کرم، باید مصرف کرم قطع شود و به متخصص پوست مراجعه شود. افرادی که پوست چرب دارند، می توانند از کرم های BHA، به صورت یک روز در میان استفاده کنند. همچنین کرم های لایه بردار حاوی BHA، برای افراد دارای پوست نرمال یا مختلط نیز مناسب است. در ابتدای مصرف این کرم ها، ممکن است فرد احساس کند که پوستش بدتر شده است، در صورتیکه این کرم با برداشتن لایه های سطحی پوست، موجب دیده شدن لک ها و آسیب های قبلی پوست می شود. به مرور زمان با رفع اسکارها و جوش ها، پوست سالم هویدا می شود.

فواید استفاده از کرم های لایه بردار

به طور خلاصه، استفاده صحیح از این کرم ها می تواند موجب بهبود کلاژن سازی پوست و رفع چین و چروک های ظریف پوست، روشن تر و شاداب تر شدن پوست، رفع جوش، بهبود لک ها پوستی و در نهایت افزایش تأثیر داروهای موضعی شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران