مشاوره ورزشی آرش – ارائه برنامه تمرینی و غذایی در اسلامشهر – قائمیه

در تهران ، اسلامشهر

معرفی مشاوره ورزشی آرش – ارائه برنامه تمرینی و غذایی در اسلامشهر – قائمیه

🔴 مشاوره ورزشی آرش

🔹 مشاوره ورزشی آرش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه برنامه تمرینی و غذایی در اسلامشهر – قائمیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مشاوره ورزشی آرش :

✅ ارائه برنامه‌های تمرینی وغذایی برای افزایش وکاهش وزن. (حتی در منزل)

✅ عرضه مکمل های ورزشی روز از بهترین کمپانی‌های بزرگ دنیا

✅ برگزاری کلاسهای خصوصی ویا آنلاین

و…

 

🔸 با مدیریت آرش هلالی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس اسلامشهرقائمیه نبش کوچه 3 مشاوره ورزشی آرش

 

چرا برنامه غذایی اهمیت دارد؟ تاثیر برنامه غذایی بر بدن و کارهایمان

چرا برنامه غذایی اهمیت دارد؟ استرس به همراه خستگی در تصمیم‌گیری، اغلب هنگامی خودش را نشان می‌دهد که می‌خواهید به یک رژیم غذایی پایبند باشید. اینکه هنگام تصمیم‌گیری در مورد غذا خسته و بی‌تفاوت باشید، اتفاق عجیبی نیست. به همین دلیل است که معمولا ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کنیم؛ آن را اولویت آخرمان قرار می‌دهیم.

اگر همکارتان تعدادی کلوچه همراه خود به اداره بیاورد بدون آن که حتی فکر کنید چقدر می‌تواند برای‌تان مضر باشد شروع به خوردن آن می‌کنید. اگر خانواده‌تان از شما بپرسند برای شام چی دوست دارید و شما پیشنهادی نداشته باشید، سرانجام خواهید دید که خود را به نزدیک‌ترین رستوران می‌رسانید و یا در بهترین شرایط، تلفنی پیتزا سفارش می‌دهید.

یکی از بهترین روش‌ها برای غلبه بر عادت‌های مضر غذایی، تنظیم برنامه‌ای ساده است که خوردن را به فرآیندی ساده و خودکار تبدیل کند. به‌ بیان‌ دیگر، بهترین راه برای رژیم‌تان این است که برای غذای‌تان قبل از آن که بخواهید برای تهیه آن دست‌ به‌ کار شوید برنامه‌ریزی کنید.

برنامه غذایی

برنامه غذایی در ساده‌ترین حالت از فهرستی از غذاها و خوراکی‌هایی تشکیل‌ شده که در طی یک هفته خواهید خورد. این فهرست، همچنین مشخص می‌کند برای درست کردن ای غذاها به کدوم مواد غذایی نیاز دارید.

این که یک روز از هفته را به تنظیم این برنامه و روزی دیگر را به خرید اختصاص دهید ایده خوبی است. دقت کنید که این کارها باید به‌طور منظم و در زمان تعیین‌ شده انجام گیرند. تنظیم برنامه غذایی و خرید مواد غذایی لازم، هر دو وقت‌گیر هستند اما در بلندمدت می‌توانند زمان بسیاری را برای‌تان صرفه‌جویی کنند و خستگی‌تان را از بین ببرند. دستگاه‌های بسیاری برای تنظیم برنامه غذایی وجود دارد. مهم این است که برنامه‌ای را که بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید.

یک صبحانه خوب، بازدهی و موفقیت‌تان را چند برابر می‌کند. وعده صبحانه را هرگز حذف نکنید؛ زیرا اگر ۱۰ دقیقه از وقت‌تان را به تهیه صبحانه اختصاص ندهید بازدهی‌تان کاهش چشمگیری خواهد داشت. لازم نیست حتما صبحانه‌ای کامل و مفصل تهیه کنید؛ مهم سالم و سریع بودن آن است. فقط مطمئن شوید در طول هفته، مواد غذایی مورد نیازتان را تهیه‌ کرده‌اید. صبحانه بر سطح انرژی و توان‌تان در طول روز تاثیر چشمگیری دارد.

پس مطمئن شوید این وعده مهم را حذف نکرده باشید. ناهار در مقایسه با صبحانه ضرورت کمتری دارد؛ اما پناه بردن به نزدیک‌ترین رستوران‌های محل کارتان می‌تواند برای سلامتی‌تان مضر باشد. حتی‌الامکان از غذاهای خانگی و سالم استفاده کنید. شام فرصتی مناسب برای بودن در کنار خانواده و دوستان است. پس، از آن لذت ببرید اما زیاده‌روی نکنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران