شستشوی شیشه و نما در ارتفاع با طناب در اصفهان – بهارستان

در اصفهان ، بهارستان

معرفی مرکز شستشوی شیشه و نما در ارتفاع با طناب در اصفهان – بهارستان

🔴 شرکت تخصصی کار در ارتفاع کاوان

🔹 شرکت تخصصی کار در ارتفاع کاوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشوی شیشه و نما در ارتفاع با طناب در اصفهان – بهارستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت تخصصی کار در ارتفاع کاوان :

✅ ارائه تمامی خدمات درارتفاع با دسترسی باطناب بدون داربست

✅ ایمن

✅ سریع

✅ شستشوی نماوشیشه،نانوی نما،پیچ ورولپلاک سنگ نما،نصب وبازکردن تابلو،نورپردازی

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا شیر بیدآبادی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۸۰۷۶۶۲۹

🔸 آدرس  اصفهان

 

اهمیت شستشوی نمای ساختمان چیست؟

شستشوی نمای ساختمان مهم ترین بخش از نظافت در ساختمان های مسکونی است. همه ساختمان های اداری- تجاری و مسکونی پس از چند سال نیاز به نظافت نما دارند. با توجه به اینکه امکان استفاده از روش های رایج نظافتی برای نمای ساختمان وجود ندارد، سرویس نماشویی کاوان با شیوه خاص خود ارائه می شود. اگرچه نماشویی از سرویس های نظافتی است ولی با انجام آن، طول عمر ساختمان بیشتر می شود. به همراه نماشویی می توان مشکلات سنگ نما و ایرادات نما را نیز ترمیم کرد. علاوه بر آن پس از تعمیر نما، حوادث ناخواسته نظیر سقوط سنگ و افتادن تکه های آسیب دیده نما به طور کلی از بین خواهد رفت. برخی از مزایای نماشویی اینها هستند:

افزایش طول عمر ساختمان
تمیزکاری نمای بیرونی ساختمان ترمیم
تعمیر قسمت های فرسوده نما
افزایش ارزش و قیمت ساختمان

شستشوی نمای ساختمان

در شهرهای بزرگی همچون اصفهان، آلاینده های هوا صدمات بسیاری به نمای ساختمان وارد می کنند. گرد و غبار موجود در هوا به همراه آلاینده های ناشی از دود اتومبیل ها از جمله عواملی هستند که نمای ساختمان را سیاه و کثیف می نمایند. شستشوی نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت.نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است. ساختمان هایی با چهره کدر نمای ناپسندی را در بافت شهری به وجود می آورند که خوشایند شهروندان نیست. سرویس نماشویی بخشی از خدمات شرکت خدماتی نظافتی کاوان است.

شستشوی نمای ساختمان برای بناهای قدیمی بسیار ضروری است. آلاینده هایی که بر روی سنگ های ساختمان می نشینند در اثر باران و با گذشت ایام موجب کاهش کیفیت نما می شوند که می بایست با شستشوی نما این مشکل را بر طرف کرد. لزوم نماشویی دوره ای برای ساختمان های اداری و مسکونی حداقل سالی یکبار ضروری است. هم زمان با نماشویی می توان اقدام به تعویض سنگ های فرسوده کرد تا از ریزش ناگهانی نما جلوگیری شود. آسیب نمای ساختمان در بافت فرسوده بیشتر است و به صورت جدا شدن سنگ نما دیده می شود. پیچ و رولپلاک سنگ نما بهترین راهکار برای جلوگیری از این مشکل است. تیم حرفه ای راپل می تواند خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک نما را انجام دهد.

بهترین زمان برای شستشوی نما

شاید تصور می کنید که در هر فصلی امکان استفاده از سرویس نماشویی وجود دارد. از نظر تکنیکی این کار امکان پذیر است اما از نظر ایمنی نباید شستشوی نما را در فصول سر سال انجام داد. نفوذ آب به داخل درز سنگ و فضای خالی نمای ساختمان، در زمستان یخ می زند و مشکلاتی از قبیل سقوط سنگ یا شکستن شیشه را به همراه دارد. جهت جلوگیری از خسارت و حفظ ایمنی حتما سفارش های نماشویی را در تابستان و روزهای گرم سال انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران