ساخت و فروش کابینت آشپزخانه و کمد در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی ساخت و فروش کابینت آشپزخانه و کمد در تبریز

🔴 علیرضا گلمحمدی

🔹 علیرضا گلمحمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش کابینت آشپزخانه و کمد در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا گلمحمدی :

✅ ساخت و نصب کابینت ام دی اف و کمد دیواری با بهترین مد روز به دلخواه و موردپسند مشتری

✅ بیشتر از ۱۸ سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس  0۹۱۴۴۰۰۷۸۰۵

🔸 شماره تماس  0۹۱۴۲۹۹۷۸۰۵

🔸 آدرس  تبریز

 

مزایا و معایب انواع کابینت آشپزخانه چیست؟

انتخاب کابینت آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد، چراکه کابینت یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه است که باید سال های زیادی را با آن سر کنید.

پس جنس کابینت باید در وهله اول دارای استحکام زیادی باشد و از طرفی رنگ و نقش آن را نیز باید به گونه ای انتخاب کنید که حداقل تا سال های زیادی از چشم تان نیفتد و برایتان خسته کننده نباشد.
اما از آن جا که خرید کابینت هزینه کمی روی دست تان خواهد گذاشت پس باید فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید.
ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی انواع کابینت ها به همراه جزئیات و پروسه ساخت و جنس شان، به مزایا و معایب شان هم بپردازیم، در ادامه با همراه باشید.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

هر زمان که نام خرید و طراحی کابینت به میان می آید بدون شک انتخاب نیمی از مردم خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف است، چراکه از تنوع دنیای کابینت بی اطلاع اند و فکر می کنند که جدیدترین نوع جنس همین است!
خب در این مورد نمی توان گفت که MDF قدیمی شده است! اما کابینت های متنوع تری هم به بازار آمده اند که در ادامه به معرفی آن ها هم خواهیم پرداخت. ام دی اف متشکل از ورقه هاییست که از جنس خرده چوب می باشند و لایه زیرین و رویی آن را روکش کرده اند و در واقع این روکش ها هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند.
مزایای کابینت ام دی اف

• هزینه نسبتا مناسب

• تمیزی راحت و آسان
• عدم تغییر شکل و انحراف
• تنوع رنگ بالا
• طول عمر بالا

کابینت آشپزخانه فلزی

خانه های پدر بزرگ و مادربزرگ هایتان را به یاد دارید؟ و یا حتی خانه های قدیمی را! خرید کابینت آشپزخانه فلزی بسیار رایج بود، چراکه در آن زمان تنوع نبود.
اما به این معنی نیست که دیگر کسی به فکر خرید این نوع کابینت نباشد. به هر حال به دلیل استحکام و دوامی که دارند، مورد استقبال قرار می گیرند. البته اگر این دو فاکتور را برای خرید کابینت آشپزخانه در نظر دارید، باید بگوییم که می توانید درب ها و نمای بیرونی کابینت آشپزخانه تان را از جنس ام دی اف یا هر متریال دیگری انتخاب کرده و بدنه اصلی و درونی را از فلز استفاده کنید.

معایب کابینت فلزی

• عدم تنوع در رنگ و طرح
• زنگ زدن به مرور زمان
• قیمت بالا
• خراشیدگی و حالت شکل

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران