دوخت و فروش روکش مبلمان و وسایل آشپزخانه در ایلام

در ایلام ، ایلام

معرفی دوخت و فروش روکش مبلمان و وسایل آشپزخانه در ایلام

🔴 سمیره طهماسبی

🔹 سمیره طهماسبی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و فروش روکش مبلمان و وسایل آشپزخانه در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سمیره طهماسبی :

✅ کاور مبلمان و وسایل اشپزخانه

✅ دوخت و سفارش کاور مبلمان و انواع وسایل منزل

✅ بابهترین کیفیت ونازل ترین قیمت

و….

جهت اطلاع از قیمتها به pvمراجعه نمایید

🔸 شماره تماس 09185884825

🔸آدرس ایلام

نکات مهم برای خرید روکش مبل

اولین اینکه در هنگام خرید کاور مبل باید به نوع مبلمانی که در منزل خود از آن استفاده می کنید، دقت کنید چرا که به طور کلی مبل های خانگی به دو دسته راحتی و استیل تقسیم بندی می شوند و شما باید با توجه به نوع مبل خود، روکش مناسب مبل خود را تهیه کنید.

در هنگام خریداری کاور مبل، حتما به جنس روکش توجه کنید. از انواع جنس های روکش می توان به روکش پلاستیکی، ژله ای، پارچه ای، چرمی و ….. اشاره کرد. که هنگام خرید می توانید بر حسب سلیقه جنس روکش مبل خود را انتخاب کنید.

حتماً به سایز و اندازه روکش مبلیتان توجه کنید. برای خریداری اندازه دقیق روکشتان، می توانید ابعاد دقیق مبلتان را اندازه گیری کنید و سپس با توجه به اندازه، مدل و جنس مبلتان، روکش را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بعضی از روکش ها به صورت فری سایز می باشند.
یکی از ویژگی هایی که لازم است روکش مبل داشته باشد، ضد تعریق بودن آن است. در صورت دارا بودن این ویژگی، دیگر نواحی پشت کمر شما، خیس نخواهد شد.

سعی کنید روکشی را خریداری کنید که قابلیت استفاده به صورت دو رو را داشته باشد. چرا که می توانید بعد از استفاده از یک طرف آن و در صورت کثیف شدن، از طرف دیگر روکش استفاده کنید.

یکی از عوامل مهم دیگر برای خرید روکش، رنگ کاور و طرح آن می باشد. برای انتخاب رنگ، به رنگ دکوراسیون داخلی منزلتان و رنگ فضایی که مبلمان در آن قرار می گیرد، توجه کنید. همچنین در طراحی روکش، به طرح مبلتان توجه کنید. در صورت طراحی مجلل مبل از روکش ساده استفاده کنید و اگر مبل های ساده ای دارید، می توانید از روکش های طرح دار استفاده کنید.

اگر می خواهید که عمر مبلتان مفید و زیاد باشد، به سراغ خرید روکش هایی بروید که ضد آب و ضد ضربه باشند. در این صورت عمر مبل شما افزایش می یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران