خرید ضایعات فلزی و آهنی در سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی خرید ضایعات فلزی و آهنی در سراسر کشور

🔴 محمدحسین چگینی

🔹 محمدحسین چگینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات فلزی و آهنی در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدحسین چگینی :

✅ خریدار انواع ضایعات فلزات اهنی وفلزات رنگی از شرکتها وغیره

✅ خرید ضایعات شما با بالاترین قیمت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران و مرکزی

ضایعات فلزی چیست ؟

ضایعات فلزی ترکیبی از ضایعات فلز ، مواد فلزی و هر محصولی است که حاوی فلزی است که قابلیت بازیافت از مصرف قبلی یا تولید محصول را دارد. چه قطعات خودرو باشد ، چه لوازم ساختمانی و چه مواد اضافی پروژه ، ضایعات فلزی ارزش پولی فوق العاده ای دارد. به حدی که صنعت بازیافت فلزات انگلیس در حال حاضر بیش از 5.6 میلیارد پوند ارزش دارد.

ضایعات فلز می‌تواند از مصارف تجاری و مسکونی ناشی شود. این فلزات آهنی یا غیر آهنی باشد ، پردازش این ماده به ماده اولیه ثانویه حیاتی برای ذوب فلزات کاملاً اساسی بسیار مهم است.
این فلزات قراضه دارای ارزش بازار بالایی هستند ، زیرا توانایی استفاده مجدد و دوباره آنها را دارند.به عنوان مثال ، برق ممکن است سیم و تجهیزات الکتریکی داشته باشد ، لوله کش‌ها به احتمال زیاد از لوله‌های مسی و وسایل برنجی استفاده می‌کنند و حتی شرکت‌های ساختمانی از تیر فلزی برای ساخت استفاده می‌کنند.
اما به دلیل کمبود دانش و منابع برای بازیافت فلزات ، این مواد به طور منظم به سطل زباله ریخته می‌شوند.

تعیین فلزات آهنی و غیر آهنی
برای تعیین اینکه فلز آهنی است یا غیر آهنی است. این یک فرایند بسیار ساده است و فقط به یک آهنربا مشترک نیاز دارد. اگر آهنربا به فلز شما بچسبد ، این یک فلز آهنی است. اگر این فلز به آهنربا شما نچسبد ، این یک فلز غیر آهنی است.

با ارزش‌ترین فلزات قراضه برای بازیافت ، ضایعات غیر آهنی است. رایج‌ترین آنها مواردی هستند که حاوی آهن نیستند و در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارند ، از جمله مس ، برنج ، آلومینیوم ، روی ، منیزیم ، قلع ، سرب و نیکل.

ضایعات آهن برای بازیافت ارزش کمتری دارند اما اگر مقدار کافی از آن را داشته باشید باز هم مقداری ارزش را جبران می‌کنند. این شامل فلزاتی مانند فولاد و آهن است. در بسیاری از مکانها فولاد یافت می‌شود. از اتومبیل گرفته تا صندلی ، کابینت ، قفسه بندی و موارد دیگر.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران