تولید و فروش تاب های ریلکسی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تولید و فروش تاب های ریلکسی در کرج

🔴 تاب شهرکرج

🔹 تاب شهرکرج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش تاب های ریلکسی در کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تاب شهرکرج :

✅ تولیدکننده انواع تاب های ریلکسی

✅ استفاده شده ازبهترین متریال

✅ دررنگ بندی وطرح های مختلف

✅ تحمل ‌وزن 180کیلوگرم

و….

 

🔸 شماره تماس 09123723274

🔸 شماره تماس 09927667268

🔸آدرس فردیس فلکه پنجم بلوارشهرک ناز بلوارسروناز خیابان چهارم انتهای خیابان ،جنب کانال

تاب ریلکسی چیست

تاب ریلکسی یا تاب راحتی یا تاب خانگی که شاید شما آن را به یکی از این نام ها بشناسید یکی از وسایلی است که علاوه بر چنبه تزیینی به واقع در لحظاتی که نیاز به آرامش و ریلکس کردن دارید به شما کمک می نماید تا با ذهنی آرام و آسوده به مسائل فکر کنید.

مقاومت، زیبایی، احساس آرامش و راحتی از جمله نکاتی است که شما را در انتخاب و خرید تاب ریلکسی مردد نمی کند.بی شک برای کسانی که تجربه حتی یکبار استفاده از یک تاب راحتی را داشته باشند صرف هزینه برای این وسیله زیبا توجیه پذیر خواهد بود.انواع مبلمان فضای باز ویلا سازه از جمله تاب ریلکسی یک نفره مدل کاموایی ساخت کشور ایران می باشند.این تاب خانگی در برابر باران و نور خورشید مقاوم می باشد.این تاب راحتی قابل استفاده در فضای باز، ویلا، باغ و همچنین قابل استفاده در سالن پذیرایی و نشیمن است.الیاف و پارچه استفاده شده در این تاب راحتی درجه یک و قابل شستشو می باشند.جنس کوسن های این تاب خانگی دارای بافت ابریشمی درجه یک می باشند.تحمل وزن صندلی های ریلکسی تک نفره ها ۱۸۰ کیلو می باشد.ارتفاع تاب های ریلکسی ۲ متر و پایه متحرک می باشد.
تاب یا صندلی ریلکسی از انواع صندلی هایی است که به صورت زنجیره ای یا پایدار موجود هستند همچنین این طرح صندلی ها را می توانید از سقف آویزان نمایید و به صورت های مختلف آن ها را در هر مکانی نصب کنید.

تعریف مبلمان ریلکسی و صندلی های تابی

تاب ریلکسی یا صندلی و مبل راحتی یک نوع صندلی است که ممکن است در حیاط شما یا در منزل شما در قسمت های مختلف قرار بگیرد که یا به صورت پایدار و زنجیره ای باشد یا از سقف آویزان شود و یا به طرق مختلف در قسمت های متفاوت نصب شود تا شما بتوانید از آنها استفاده کنید.

انواع تاب ریلکسی به صورت های مختلفی طراحی و تولید شده است که شما می توانید آنها را در قسمت های مختلفی قرار دهید یا نصب کنید. آنها به صورت آزادانه در نوسان هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید.
انواع مدل های تاب ریلکسی یا صندلی های ریلکسی را می توانید در داخل منزل یا حیاط خانه و حتی تراس داشته باشید که معمولاً طریقه نصب آنها به این صورت می باشد که به وسیله قلاب یا فنر و پیم آویزان می شود که بتواند آزادانه حرکت کند.

این تاب ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و معمولا اشکال متفاوتی دارند که متناسب یک نفر یا دو نفر هستند. با توجه به علاقه افرادی که این تاب ها را خریداری میکنند، آنها در رنگ های سفید و قهوه ای و مشکی و سایر رنگ های دیگر طراحی تولید و عرضه می شوند که گاها این تاب ها با کوسن و یا تشک های جذاب با رنگ های متفاوت تکمیل می شوند.

صندلی تابی یا مبل ریلکسی دو نفره

اگر دوست دارید یکی دیگر از اعضای خانواده تان را نیز شریکلحظه های آرامش تان کنید پیشنهاد گروه مبل مرکزی به شماخریداری صندلی ریلکسی دو نفره است. این صندلی ها بهنسبت صندلی های تک نفره جای بیشتری را می گیرند اماباعث می شوند تا شما از وقت گذراندن روی آن ها همراهبا یک دوست بیشتر از قبل لذت ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران