تولید و فروش انواع مبلمان کلاسیک و راحتی در تهران – یافت آباد

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش انواع مبلمان کلاسیک و راحتی در تهران – یافت آباد

🔴 تولیدی مبل عبدی

🔹 تولیدی مبل عبدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان کلاسیک و راحتی در تهران – یافت آباد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تولیدی مبل عبدی :

✅ با 20 سال سابقه با ضمانت پس از فروش

✅ استفاده ازبهترین پارچه و چوب راش

✅ انتخاب پارچه به دلخواه مشتری

✅ تمامی کارها با ۵سال ضمانت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران یافت اباد بلوار الغدیر جنوبی خ اطلسی پلاک ۱/۱

مبل کلاسیک چیست؟

مبل کلاسیک چیست؟

معمولاً وقتی صحبت از مبلمان کلاسیک به میان می آید گروهی آن را با مبلمان سنتی یا سلطنتی یکی می دانند. در صورتی که این دو سبک مبلمان علیرغم شباهت هایی که دارند در واقع با هم یکی نیستند. در ادامه برای جواب به سوال مبل کلاسیک چیست با ما همراه باشید.

مبل کلاسیک و سنتی چه تفاوتی دارند؟

رنگ ها شاخصه بسیار مهمی در تفاوت بین این دو سبک هستند. در سبک کلاسیک رنگ های روشن و ملایم و اساسا خنثی ارجحیت دارند. درواقع این نوع طراحی برای برجسته نشان دادن عناصر مبلمان و جلوگیری از ایجاد تضادهای آشکار است (که در نتیجه حس آرامش و صمیمت بیشتری القا می کند.) در مبلمان سنتی، دامنه رنگ ها بسیار گسترده تر و غنی تر هستند. حتی اگر از رنگ های خنثی هم استفاده شود باز هم برای رسیدن به الگوهای زنده تر و برجسته تر، دامنه رنگ ها می تواند از قرمز تا سبز یا از زرد تا آبی تغییر می کند. البته ما از بی نظمی و نابسامانی در ترکیب رنگ ها صحبت نمی کنیم، نباید فراموش کرد که هم در سبک سنتی و هم در سبک کلاسیک هر عنصر باید به روشی متناسب و هماهنگ با محیط کلی لحاظ شود.
بنابراین تفاوت بین سبک کلاسیک و سنتی به طور عمده به مواد مورد استفاده و تزئینات و مجلل بودن این دو سبک برمی گردد. همچنین از غالب بودن رنگ های قوی تر و پر جنب و جوش تر در سبک سنتی نسبت به طیف خنثای رنگ ها در سبک کلاسیک.
ویژگی های مبل کلاسیک چیست؟

مبلمان کلاسیک منبت کاری های ظریف و زیبایی دارد که از ویژگی های اصلی مبلمان سنتی است اما میزان تراش خوردگی و حکاکی ها در مبل سنتی به مراتب بیشتر از مبل کلاسیک است. از طرفی میزان چوب مصرفی در مبل کلاسیک معمولاً نسبت به مبل سنتی کمتر است چون ابعاد مبل های سنتی بزرگ تر هستند و همین موضوع باعث سبک تر بودن مبل های کلاسیک می شود و تمام این ویژگی ها باعث می شود که مبل کلاسیک ارزان تر از مبل های سنتی یا سلطنتی باشند. حالا احتمالا بعد از فهمیدن این که مبل کلاسیک چیست می خواهید انواع آن را نیز بشناسید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران