بهترین مرکز خرید و فروش اقساطی گوشی های آیفون در کرج

در البرز ، کرج
کد کسب و کار : 119490

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش اقساطی گوشی های آیفون در کرج

🔴 افشین محوی

🔹 افشین محوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش اقساطی گوشی های آیفون در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات افشین محوی :

✅ فروش اقساطی و نقد

✅ تعمیرات تخصصی محصولات اپل

✅ به صورت اقساط و نقد

✅ تنها با پیش پرداخت ۳۰٪

✅ الباقی طی اقساط ۲ الی ۱۰ ماه

✅ بدون نیاز به ضامن با چک

✅ برای کارمندان رسمی با سفته

✅ خرید از فروشگاه با فاکتور رسمی و مهر اتحادیه

✅ یک هفته مهلت تست

✅ به علت جا به جایی روزانه گوشی های موجود در شرکت ، همه رنگها موجود می باشد

برای آگاهی بیشتر از شرایط و مشاهده محصولات تماس بگیرید

برای دریافت آدرس کامل تماس گرفته شود

جهت اطلاع از قیمت روز تماس گرفته شود

 

🔸 شماره تماس  09127904643

🔸 آدرس  کرج جهانشهر میدان گلها ساختمان کوروش طبقه ۵واحد۴۰۴

 

مزایای گوشی آیفون چیست؟

1:اکوسیستم سیب :
اگر دستگاه های Apple دیگری مانند MacBooks ، Apple Watch یا iPads دارید ، iPhone بهترین تلفن است. اتصال یک دستگاه با دستگاه دیگر بدون مشکل و بسیار راحت است. اگر مجبورید فایلها یا عکس ها را از تلفن خود به لپ تاپ خود منتقل کنید یا بالعکس ، این واقعا مفید است. IOS و macOS اپل تا حدی پیشرفت کرده اند که می توانید یک فیلم را در تلفن خود شروع کنید و بعداً آن را روی لپ تاپ خود ادامه دهید.

2:گوشی آیفون وسیله ای برای همه :
دو سال پیش ، یک آیفون جدید 1200 دلار برای شما هزینه دارد که برای یک گوشی دیوانه است. با این حال ، اکنون اوضاع بسیار تغییر کرده است. می توانید آیفون SE جدید را با قیمت 400 دلار یا آیفون 11 جدید را با 700 دلار یا آیفون 11 پرو جدید را با قیمت 900 دلار تهیه كنید و همه آنها با همان پردازنده بیونیك A13 ارائه می شوند. این گزینه های مختلفی را برای انتخاب به شما می دهد و برای خرید تلفن مجبور نیستید بانک خود را بشکنید

3: iCloud گوشی آیفون
یک سرویس ذخیره سازی ابری از طرف اپل است. با روشن شدن ، در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه ، می تواند به طور خودکار همه پرونده ها و عکس های شما را به عنوان پشتیبان در cloud ذخیره کند. همچنین ، در هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید می توانید با ایمیل خود به آن دسترسی پیدا کنید. این واقعاً مفید است و به دلیل پشتیبان گیری از همه چیز در ابر ، به درایو قلم یا دستگاه ذخیره سازی ثانویه خود نیازی نخواهید داشت.

4:گوشی اپل رابط کاربری آسان :
آیفون ها رابط کاربری ساده ای دارند و شباهت رابط کاربری بین دستگاه های سیب کارکردن آن را واقعاً آسان می کند. آیفون اطمینان حاصل می کند که همه برنامه ها و عملکردها به روشی که اپل در نظر گرفته است انجام می شود که تجربه ساده کاربر را امکان پذیر می کند. در حالی که اندروید از آزادی و انتخاب بیشتری برخوردار است ، استفاده از کاربران نسبتاً دشوار است.

5:آیفون یک پردازنده سریعتر:
بیایید سامسونگ Galaxy S20 Ultra را با آیفون X ، بهترین تلفن اندرویدی موجود در بازار در حال حاضر و تقریباً یک آیفون 3 ساله مقایسه کنیم. امتیاز گیک نیمکت برای یک هسته از آیفون برابر با سامسونگ است. کارشناسان فناوری می گویند پردازنده آیفون همیشه دو قدم از android جلوتر خواهد بود. جدیدترین آیفون دارای نمره نیم هسته گیک تک هسته ای 1337 است که 432 امتیاز بیشتر از S20 دارد. این ثابت می کند که آیفون ها پردازنده های بهتر و سریعتری نسبت به رقبا دارند.

6:نقض امنیت کمتر :
اگرچه شما در Android یک ویژگی شخصی سازی دارید ، اما ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. دسترسی به تلفن های Android آسان است و هکرها می توانند پرونده های شما را خراب کنند یا حتی اطلاعات شخصی شما را بدزدند. با استفاده از آیفون ، مواردی از این دست بسیار نادر است زیرا همه چیز باید از طریق دیوار آتش اپل انجام شود. با این حال ، همیشه باید قبل از بارگیری هر چیزی از شخص ثالث بررسی کنید.

7:امتیازات آیفون گرفتن:
آیفون به این معنی است که شما قادر خواهید بود فقط از ویژگی های مختلف Apple مانند Apple pay ، Apple Car play ، FaceTime ، iMessage و غیره استفاده کنید. محبوبیت آیفون اولویت برنامه های IOS را افزایش داده است. برنامه های بسیاری مانند Apollo و Drafts وجود دارد که برای Android در دسترس نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران