بهترین مرکز جوانسازی با متدهای طبیعی و ماندگار در رشت و تهران

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین مرکز جوانسازی با متدهای طبیعی و ماندگار در رشت و تهران

🔴 رشت پلاسما(rashtplasma)

🔹 رشت پلاسما(rashtplasma) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوانسازی با متدهای طبیعی و ماندگار در رشت و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رشت پلاسما(rashtplasma) :

✅ خدمات و آموزش پلاسماتراپي و كربوكسي تراپي در رشت و تهران

✅ كوچك كردن بيني بدون جراحي

✅ رفع افتادگي پلك

✅ درمان چروك

✅ رفع تيرگي و گودي زيرچشم

✅ جوانسازي دورچشم

✅ ليفت گونه

✅ درمان لك

✅ خالبرداري

✅ حذف ميليا

✅ حذف زگيل

✅ ليفت ابرو

✅ سانترال لب

✅ جوانسازي دست

✅ ليفت طبيعي پوست

✅ درمان ريزش مو

✅ رفع سلوليت و استرچ مارك

و…

 

🔸 شماره تماس  09022887471

🔸 آدرس  رشت_خيابان نواب_بن بست اقاقيا

 

انواع روش‌های جوانسازی پوست چیست؟

مراقبت از پوست و درمان‌های پزشکی برای رفع مشکلات خاص پوستی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. در حال حاضر مجموعه‌ای از روش‌های غیرتهاجمی برای مقابله با طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی در دسترس هستند. این طیف گسترده از مشکلات شامل آسیب ناشی از آفتاب، چین و چروک‌ها، هایپر پیگمانتاسیون، جای زخم‌های ناشی از آکنه و موارد دیگر می‌باشند. بنابراین برای درمان بیماری پوستی یا جوانسازی پوست و افزایش اعتماد به نفس گزینه‌های متعددی در دسترس هستند.

تکنیک‌های جوانسازی پوست به دلیل افزایش تعداد متقاضیان سالم، فعال و مسن‌تری که تمایل به جوانسازی ظاهر خود دارند پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌اند. آخرین تکنیک‌های جوانسازی غیرتهاجمی هستند، زمان بهبودی بسیار کمتری نسبت به روش مرسوم لیفت صورت دارند و می‌توانند ظاهر بسیار طبیعی زیبایی را ایجاد کنند.

لایه‌برداری شیمیایی
لایه‌برداری شیمیایی نوعی روش درمانی برای جوانسازی پوست است. طی این روش با استفاده از محلول مخصوص لایه‌های خارجی پوست لایه می‌شوند تا سطحی صاف و شاداب ایجاد گردد.

لایه‌بردارهای شیمیایی باعث سفت شدن، بهبود خاصیت ارتجاعی و روشن شدن پوست صورت می‌شوند. همچنین لایه‌برداری شیمیایی تغییر رنگ، لکه‌های پیری یا لک و پیس را کاهش می‌دهد.

انواع روش‌های لایه‌برداری شیمیایی عبارتند از:

لایه‌برداری شیمیایی ملایم: طی این روش از محلول ملایمی مانند آلفا هیدروکسی اسید، اسید گلایکولیک یا آنزیم‌های میوه استفاده می‌شود. این روش درمانی فقط به لایه‌های بیرونی پوست نفوذ می‌کند.
لایه‌برداری شیمیایی عمیق: لایه‌برداری شیمیایی عمیق به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. این روش ممکن است به بیهوشی نیاز داشته باشد.
میکرودرم ابریژن
از میکرودرم ابریژن می‌توان روی گردن، دست‌ها، صورت یا بدن استفاده کرد. در طی این روش ناحیه مورد نظر با استفاده از غبار ذرات ساینده لایه‌برداری می‌شود. سپس پوست لایه‌برداری شده برداشته می‌شود. میکرودرم ابریژن برای انواع پوست ایمن و عوارض جانبی آن بسیار کم است. این روش درمانی می‌تواند چین و چروک و خطوط ریز را به حداقل برساند. همچنین میکرودرم ابریژن باعث روشن شدن و بهبود رنگ پوست، کاهش لکه‌های پیری و جای زخم‌های خفیف آکنه می‌شود. میکرودرم ابریژن را می‌توانید در یک یا چندین جلسه انجام دهید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.

درم ابریژن
درم ابریژن لایه‌های ناهموار پوست را از بین می‌برد و رشد سلول‌های جدید را تحریک می‌کند. در طی این روش از ابزاری برای برداشتن پوست ناحیه تحت درمان استفاده می‌شود. درم ابریژن به عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. به دلیل تأثیر آن روی رنگدانه های پوست انجام درم ابریژن برای هر نوع پوستی توصیه نمی‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران