بهترین مرکز انجام خدمات رنگ کوره ( استاتیک ) در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات رنگ کوره ( استاتیک ) در مشهد

🔴 علی کاظمی

🔹 علی کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات رنگ کوره ( استاتیک ) در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی کاظمی :

✅ اجرای رنگ کوره ای ( الکترو استاتیک )

✅ با تنوع رنگ بالا

✅ تنوع در مدل رنگ
( ساده ، چرمی ، چکشی ، چروک ، سنباده ای و … براق و مات )

✅ تضمین کیفیت ،

✅ تضمین قیمت ،

✅ تضمین رضایت

✅ مجهز به کوره ۶/۵ متری استاندارد

✅ رنگ آمیزی کلیه قطعات فلزی

✅ انواع پروفیل ، ورق ، درب و پنجره و میز و صندلی و غیره کوچک و بزرگ
( کلی و جزئی )

✅ شستشو و نظافت قبل کار

✅ هزینه حمل و نقل رایگان جهت سفارشات با تعداد بالا

✅ آماده همکاری با تولید کنندگان محترم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

رنگ پودری ( رنگ الکترو استاتیک یا کوره ای چیست؟

 

رنگ پودری اولین بار در اوایل دهه 50 میلادی در ایالت متحده آمریکا ظهور یافت. در آن زمان روش کاربردی رنگ‏‌های پودری تنها با روش بستر سیال (F.B) بود که در این روش قطعه مورد نظر ابتدا تا دمای مشخصی داغ می‏شد و بعد در داخل حمامی از پودرهای معلق در هوا فرو برده می‏شد و در نتیجه پوشش ضخیمی از پودر بر روی سطح می‏نشست.

در طی همان سال روش الکترواستاتیک برای رنگ‌‏آمیزی با رنگ‏‌ پودری توسط کمپانی شل(shell) در انگلستان ابداع گردید و از سال 1962 هم زمان با شروع استفاده از این روش، طی 10 سال رشد بسیار زیادی در صنعت تولید رنگ‏‌های پودری مشاهده شد بطوریکه در مقایسه با سایر صنایع نوپا چشم‌گیر بود.

این نوع پوشش‏‌ها اگرچه در خاور دور با اقبال روبرو شد ولی در اروپا و آمریکا مورد توجه واقع نشد، که علت آن گران قیمت بودن این نوع پوشش‏‌های پودری در مقایسه با سایر انواع آن بود.

رنگ‌ پودری تولید شده توسط شرکت کیان رنگین یکی از با کیفیت ترین رنگ های تولید شده در ایران می باشد.

پوشش‏‌های پودری شامل رنگدانه‌‏ها و افزودنی‏‌های پخش شده در یك بایندر تشكیل‏ دهنده فیلم (رزین و عامل پخت) می‏باشند كه بصورت پودرهای ریز تولید می‏شوند. چنین پودرهایی با یک تفنگ الكترواستاتیک بر روی سطوح مورد نظر پاشش می‌گردند. ذرات پودر در تفنگ باردار شده و لایه نازک چسبناكی را روی سطح مورد نظر تشكیل میدهند و پس از عبور از یک كوره در اثر حرارت، ذرات پودری ذوب شده و پس از ایجاد چسبندگی و باند عرضی یک پوشش سخت، بادوام و غیرقابل انحلال را ارائه میدهند.

لغت پوشش پودری به هر دو پوشش پخت شده و حالت پودری اطلاق میشود و هیچ گونه ابهامی در بكار بردن آن وجود ندارد ولی ترم پودر پوششی فقط برای حالت پودری استفاده میشود. زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می‌شود، ذرات به سطح فلز می‌چسبند. این به خاطر این است که قطعه کار به ارت زمین وصل شده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می‌کند.

ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره‏‌های صنعتی مخصوص تا 200 درجه سانتیگراد پخت می‌شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست، ضخیم و مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیائی، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ‏‌های پایه حلال می‌باشد.

مزایا استفاده از رنگ‌ پودری
كاربرد تک لایه، لایه‏‌های ضخیم با یكنواخت بهتر با یكبار پاشش نسبت به رنگ مایع بدست می‏‌آید.

سهولت استفاده

آماده برای مصرف

سودمندی بالا، بازیافت مطلوب پودرهای پاشیده شده اضافی بالای 95 % می‏باشد در حالی كه برای رنگ‏‌های بر پایه حلال كمتر از 15 % می‏باشد.

عاری از حلال می‏باشد.

خطرات سلامتی كمتر، بعلت عدم وجود حلال و مواد خطرناك آتشگیر و مسموم كننده.

رسوب یا ته نشینی ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران