بهترین روانشناس بالینی و نوروتراپیست در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین روانشناس بالینی و نوروتراپیست در مشهد

🔴 محبوبه اسماعیل زاده عسلی

🔹 محبوبه اسماعیل زاده عسلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات روانشناس بالینی و نوروتراپیست در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محبوبه اسماعیل زاده عسلی :

✅ مشاوره فردی

✅ مشاوره کودک و نوجوان

✅ درمان اختلالات اضطراب، استرس، افسردگی، بیش فعالی، وسواس، پارکینسون، وزوز گوش، سردردهای میگرنی

✅ افزایش توجه و تمرکز، توانمندی هوش ریاضی و زبان دوم با کمک دستگاه نوروفیدبک و tDCS

✅ سنجش و تحلیل شخصیت به واسطه آزمون های روانشناسی و شخصیت، آزمون های پیش از ازدواج، آزمون های هوش کودک و نوجوان

✅ رویکرد درمانی:

– درمان فردی

– بازی درمانی

– رفتار درمانی

– طرحواره درمانی

و…

 

🔸 شماره تماس  09028263912

🔸 آدرس  مشهد، چهارراه خیام، دستغیب ۳۵، بیستون۲، پلاک۵ ، مرکز مشاوره به اندیشان

 

نوروتراپیست کیست؟

نوروتراپیست به کسی که در زمینه کار با دستگاه نوروفیدبک و روش های درمانی آن متخصص است گفته میشود ،که بهتر است این کار توسط فارغ التحصیلان آموزش دیده و متخصص در رشته های روانشناسی در تمامی گرایش ها ، پزشکان عمومی انجام گردد البته بعضی از روانپزشکان نیز خود علاقه به انجام چنین فعالیتی دارند .

اما لازم به ذکر است که خیلی از افراد نیز در رشته های دیگر در حال حاضر اقدام به انجام چنین کار تخصصی کرده اند و همین امر منجر شده به علت عدم آشنایی کافی با علائم فیزیولژیک مراجع و مشکلات روحی و روانی همراه با آن نتوانند درمان را آنگونه که است انجام داده و در نتیجه مراجع نتیجه لازم را از درمان کسب نخواهد کرد و به مرور این ذهنیت در افراد دیگر جامعه ایجاد میشود که نوروفیدبک پایه و اساس علمی ندارد.

در صورتی که یکی از فصول اساسی علومی که در رشته مغزو اعصاب به پزشکان متخصص آموزش داده میشود و مورد بررسی قرار میگیرد همین بحث بیوفیدبک و نوروفیدبک می باشد که پایه و اساس علمی دارد اما مهم است که چه کسی و با چه تجربه ای آن را انجام دهد.

در خیلی از موارد مشاهده شده است که برخی از افراد غیر متخصص حتی با تحصیلات نامرتبط یا غیر آکادمیک مشغول انجام نوروفیدبک هستند اما شعار ما در مرکز تخصصی آلومینا بر پایه صداقت و علوم روز دنیا بوده و تمامی نوروتراپیست های مرکز ، با تحصیلات مرتبط ، دوره دیده زیر نظر مستقیم پزشک متخصص مغز واعصاب ، با تجربه و مهم تر از همه متعهد می باشند که تا پایان درمان و بهبودی مراجع در کنار مراجع محترم بوده و در صورت وجود هر گونه مشکل مراجع را در جریان روند درمان خواهند گذاشت.

نوروفیدبک علاوه بر اینکه یک علم میان رشته ای است ( روانشناسی ، مغزو اعصاب ، علوم اعصاب، روانشناسی یادگیری ) یک عشق است و نباید تنها به عنوان یک منبع درآمد از آن یاد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران