بهترین جوشکار سیار با 20 سال سابقه کار در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین جوشکار سیار با 20 سال سابقه کار در اهواز

🔴 استاد کوراوند

🔹 استاد کوراوند جوشکار سیار با ۲۰ سال سابقه کار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات جوشکاری سیار در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات استاد کوراوند :

✅ ساخت و نصب پله های اضطراری و سایبان منازل شخصی و ارگانهای دولتی

✅ تعمیرات درب و پنجره

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

جوشکاری سیار چیست؟

همانطور که مستحضر هستید، در گذشته همه کارهای جوشکاری در یک محل خاص بنام کارگاه جوشکاری انجام میشده است و مردم جهت رفع نیازهای خود مجبور به مراجعه به کارگاه جوشکاری بودند. اما امروزه به دلیل متفاوت شدن زندگی مردم و تغییر شرایط زندگی و سوق گرفتن آن به سمت زندگی راحت و مرفه تر، نحوه ارائه بسیاری از خدمات نیز متغیر شده و در جهت راحتی بیشتر مردم و دست رسی آسانتر آنها تغییر جهت داده است. البته وسعت گرفتن شهرها نیز به این شرایط دامن زده است.

جوشکاری سیار یکی از خدمات نوینی می باشد که خدمات جوشکاری را متفاوت تر از گذشته به مردم عرضه می کنند. در واقع امروزه مراکزی روی کار آمده اند که به صورت سیار در زمان و مکان درخواستی مشتریان خدمات مورد نظر را به آنها عرضه می کنند. البته ناگفته نماند که با توسعه شهرها واقعاً پیدا کردن یک جوشکار کار بلد و حرفه ای در همه محله های شهر کاری دشوار و چه بسا غیر ممکن است. اما جوشکاری سیار از قید و بند محله و زمان خارج بوده و مردم هر زمان که نیاز داشته باشند تنها از طریق برقراری یک ارتباط تلفنی و یا مراجعه به سایت شرکت ها ی فعال در این حوزه براحتی امکان دسترسی به آن را کسب می کند.

جوشکار سیار چه خدماتی را ارائه می دهد؟

همانطور که گفتیم امروزه به دلیل بزرگ شدن شهرها و انتقال مراکز و کارگاه های جوشکاری به حاشیه شهرها، امکان دسترسی به آنها سخت شده است. حال اگر در برخی موارد نیز اگر شانس یاری کند و یک کارگاه جوشکاری دم دست یافت شود به ندرت قبول می کند برای یک خال جوش کوچک تا درب منزل و محل مورد نیاز متقاضی مراجعه کنند. به عنوان مثال تصور کنید یکی از قفسه های فلزی مورد استفاده در محل کار یا زندگی شکسته و نیاز به تعمیر فوری داشته باشد و یا اینکه چهار پایه فلزی مورد استفاده برای کولر شکسته باشد یا لولایی درب منزل شکسته و نیاز ضروری به جوش خوردن دارد. در چنین شرایطی اگر کمک های جوشکار سیار نباشد واقعاً چاره چیست؟

خوشبختانه امروزه جوشکار سیار نیروی متخصص و کار بلدی هست که با انجام کارهای جوشکاری ریز و درشت در حرفه خود به میزان کافی تجربه کسب کرده است و جهت انجام خرده کاری و تعمیرات لازم و ضروری همیشه در دسترس و اختیار ما هست.

اما بطور کلی عمده ترین خدمات جوشکاری سیار، کارها و خدمات ساختمانی است. مثلا در ساختمان سازی برای جوش دادن تیر آهن ها و سازه های فلزی باید از خدمات جوشکارانی که به صورت سیار که به محل ساختمان مورد نظر حضور می یابند استفاده کرد. اما در کنار ارائه خدمات ساختمانی جوشکاران سیار با مراجعه به درب منزل تمامی خرده کاری ها و مواردی را که نیاز به خال جوش دارند انجام می دهند.

البته تمامی خرده کاری هایی که پس از ساخت بنا نیاز به جوشکاری دارند نیز در حیطه وظایف جوشکار سیار قرار دارند. خرده کاری های ساختمان می تواند شامل ترمیم شکستگی های فلزی، تعویض قطعات آسیب دیده، ساخت تعمیرات سایبان پارکینگ خانگی، جوشکاری سیار برای خال جوش تاب های حیاط، نبشی کاری در آلاچیق و سازه های فلزی، ساخت حفاظ درب انباری، طراحی و ساخت انواع قفسه، ساخت و نصب و طراحی انبار، ساخت و نصب و طراحی اسکلت فلزی گلخانه، چهارچوب نرده حفاظ پله، جوشکاری درب و پنجره، ساخت حفاظ و خرده کاری یراق آلات و انواع حفاظ روی دیوار و …. هر کار دیگری که نیاز به جوش دادن، جوشکاری داشته باشد، در حیطه کاری جوشکاری سیار می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران