بهترین آموزش طب سنتی در کرج

در البرز ، کرج
    استانالبرز
    شهرکرج

معرفی بهترین آموزش طب سنتی در کرج

آموزش طب سنتی در کرج
👨‍🎓آموزش طب سنتی در کرج به صورت 4 ترم 3 ماهه به طور کامل و از مبتدی تا پیشرفته برگزار می گردد.
🌟ترم اول آموزش طب سنتی در کرج شامل مبانی طب سنتی ( امورطبیعیه ، مزاج شناسی ، اسباب و علل بیماری ها و نشانه شناسی بیماری ها) می باشد.
🌟ترم دوم آموزش طب سنتی در کرج شامل نبض شناسی ، علائم و نشانه های بیماری ها در طب سنتی ، آموزش حجامت و آموزش بادکش می باشد.
🌟ترم سوم آموزش طب سنتی در کرج شامل آموزش گیاهان دارویی ، مفردات دارویی و قرابادین و داروسازی طب سنتی می باشد.
🌟ترم چهارم آموزش طب سنتی در کرج شامل شناخت بیماری های در طب سنتی و روش های درمان در طب سنتی می باشد.

😊درتنظیم سرفصل های آموزش طب سنتی در کرج سعی شده است از حاشیه روی های بی مورد دوری نموده و بهترین مطالب جهت دانش افزایی علاقمندان به آموزش طب سنتی در کرج مورد استفاده قرار گیرد. از این رو پس از پایان آموزش طب سنتی در کرج افراد حاضر در دوره احساس می کنند که زمان و انرژی خود را هدر نداده و بیشترین استفاده را از کلاس ها نموده اند.

💥دوره آموزش طب سنتی در کرج این توانایی رابه کارآموز می‌دهد تا بتواند برنامه ریزی پیشگیرانه و درمانی ارائه دهد تا کمترین عوارض دامن‌گیر بیمار شود.

🔅🔅در طب سنتی که در دوره آموزش طب سنتی در کرج به آن می پردازیم گام اول کسب دانش در مورد بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری ها و گام دوم توجه به فرمایشات حکمای بزرگ طب سنتی مانند شیخ الرییس ابن سینا و زکریای رازی است که وظیفه طبیب را درمان بیماری در نظرگرفته اند. اول باید تلاش شود انسان بیمار نشود و بعد از آن به اصول درمانی پرداخته شود. در دهه های اخیر سازمان بهداشت جهانی، شعار مهم پیشگیری مقدم بر درمان را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده است.طب سنتی ایرانی که در آموزش طب سنتی در کرج به آن پرداخته می شود ،در قرن های گذشته اصلی ترین وظیفه طبیب را حفظ تندرستی افراد اعلام کرده و به این شکل ، به سبک زندگی ورود می کند و یک اصول علمی در این رابطه توصیه می کند .

🔅🔅 کاهش مصرف دارو و صرفه جویی ارزی از دیگر برکات طب سنتی که در آموزش طب سنتی در کرج به آن پرداخته م شود، چرا که آمارها نشان می‌دهند بیش از 50 درصد از مراجعه کنندگان به پزشکان علی‌رغم تجویز دارو نیاز به دارو ندارند، و به سادگی می‌توان با استفاده از روش‌های غیردارویی (ماساژ درمانی، طب سوزنی، حجامت و …) به درمان آنها پرداخت.

اگر بتوانیم در این بیماران از روش‌های درمانی جایگزین استفاده کنیم، از یک سو میزان مصرف داروهای شیمیایی و هزینه‌های مختلف برای واردات دارو و مواد اولیه دارویی در کشور کاهش پیدا می‌کند و از طرفی دیگر عوارض مصرف دارو به بیمار تحمیل نخواهد شد و می‌توان گفت که بیمار رضایت بیشتری به نسبت به درمان خود خواهد داشت .

👨‍🎓جهت آموزش طب سنتی در کرج با ما تماس بگیرید .

🙂تضمین برگشت وجه در صورت عدم رضایت کارآموز

آموزش طب سنتی در کرج
آموزش طب سنتی با مدرک در کرج
آموزش طب سنتی در گوهردشت کرج
آموزش طب سنتی با مدرک در گوهردشت کرج
آموزشگاه طب سنتی در کرج
آموزشگاه طب سنتی در گوهردشت کرج
بهترین آموزشگاه طب سنتی در کرج

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران