انجام خدمات نقاشی ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 94289

معرفی مرکز انجام خدمات نقاشی ساختمان در سراسر تهران

🔴 مجموعه نقاشی ساختمان طهران 

🔹 مجموعه نقاشی ساختمان طهران  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات نقاشی ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نقاشی ساختمان طهران  :

✅ رنگ های روغنی پلاستیک _اکرولیک _جوتن _پرایمن _سیلر کیلر کنتکس _ پتینه بتونه کناف_ براق کردن درب کابینت های چوبی _رنگ نما و…

✅ استفاده از بهترین برند جنس رنگ برا کار و قیمت مناسب بازاری

✅ بازدید رایگان در اسرع وقت

و…

 

🔸 شماره تماس  09104499795

🔸 شماره تماس  09050334601

🔸 آدرس  تهران 

قبل از شروع به نقاشی ساختمان چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

قبل از اینکه شروع به نقاشی کردن محیط داخلی خانه خود کنید، اگر به عنوان نقاش این نکات ساده و در عین حال بسیار کاربردی را در نظر بگیرید در پایان کار با مشتری خود مشکلی نخواهید داشت؛ لذا توصیه می شود این نکات مهم در نقاشی ساختمان را هنگام نقاشی ساختمان و فضای داخلی خانه تان در نظر داشته باشید.

قبل از شروع کار نقاشی، حتما اطمینان حاصل شود که گچ روی دیوار به طور کامل قبل از شروع رنگ کاری خشک شده باشد و حتی ذره ای قسمتی از آن نم یا خیس نباشد. خشک نبودن گچ باعث می شود اثر رنگ روی دیوار از بین برود.
هر گونه نشتی، جای نم و پستی و بلندی بر روی در و دیوار به طور کامل پاک شود تا رنگ آمیزی دیوار دچار مشکل نشود.
تمام صفحات کلید برق را جدا کرده و همه سوکت ها و سوئیچ ها را با نوار پوشش دهید. به طوری که سطح دیوار کاملا مسطح باشد و هنگام رنگ آمیزی دیوارها، قلم رنگ باعث خراب شدن این ملزومات نشود.
رعایت نکات مهم در نقاشی ساختمان چه اهمیتی دارد؟
در نظر گرفتن کات مهم در نقاشی ساختمان باعث می شود در آخر کار، شما طرحی بدو نقص را تحویل مشتریان داده و رضایت آن ها جلب کنید. برخی دیگر از مواردی که قبل از شروع کار باید در نظر داشت عبارتند از:

رنگ های براق و نیمه براق نیز گزینه های خوبی هستند و نسبت به شستشو دارای مقاومت هستند. از این رنگ ها بیشتر در محیط های اداری، آموزشی و بیمارستان ها استفاده می شود. این رنگ ها کاربرد زیادی در منزل ندارند
یادتان باشد قبل از اینکه شروع به نقاشی ساختمان تان کنید، وسایل تان را در گوشه ای جمع کرده و روی آن ها را بپوشانید تا رنگ روی آن ها پاشیده نشود.
لوسترهای خانه تان را داخل جعبه قرار داده و دور پایه و دستگیره مبلمان تان را با استفاده از نایلون یا روزنامه پوشش دهید. همچنین دستیگره درب و کابینت را نیز بپوشانید.
پوشاندن سطح زمین در منزل تان با استفاده از نایلون های مخصوص، باعث می شود قطرات رنگ در کف خانه شما پدیدار نشده و تمیز بماند. پاک کردن قطرات رنگی که روی سطح زمین ریخته شده اند، کار سختی است که معمولا با سمباده انجام می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران