انجام خدمات مربوط به سنگ ، نما ، سرامیک ،کاشی ، باریکی ، نرده و پله با بهترین کیفیت در آمل

در مازندران ، آمل

معرفی انجام خدمات مربوط به سنگ ، نما ، سرامیک ،کاشی ، باریکی ، نرده و پله با بهترین کیفیت در آمل

🔴 رسول ملک زاده

🔹 رسول ملک زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات مربوط به سنگ ، نما ، سرامیک ،کاشی ، باریکی ، نرده و پله با بهترین کیفیت در آمل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول ملک زاده :

✅ سنگاری و کاشی کاری بسیار باکیفیت و درجه یک

✅ خدمات ساخت نما و نرده و پله

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۱۹۹۱۲۸۶۳

🔸 آدرس مازندران.آمل

 

اهمیت موضوع نمای ساختمان در معماری چیست؟

در فرهنگ واژه ها نما به معنای صورت ظاهری هر چیزی و هر آنچه که در معرض دید و در برابر چشمان ما قرار می گیرد تعریف شده است. و در کل منظره خارجی بنا و عمارت،‌ قسمت خارجی ساختمان و نماسازی و روسازی از اقداماتی است که هر معماری برای ساختمان خود انجام می دهد.

نما درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می سازد و حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک آن است.

یک نما به مثابه معرفی وضعیت ساکنان ساختمان در بین عموم است. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که معمار ساختمان از خود در برابر بیرون ارائه می کند. نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، ولی نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر هستند، عمومیت پیدا می کنند.

بنابراین وجوه پشت و جلوی ساختمان از یک طرف دارای نمود اجتماعی و از طرف دیگر نمود مشخص ساکنان خود است بنابراین نمای هر ساختمان باید هم با فضای عمومی همبستگی داشته باشد و هم بتواند حجم داخلی ساختمان را بیان نماید.

نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است که در آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابان‌ها یا میدان‌ها که در آن قرار گرفته است می گذارد. اگر به نمای ساختمان واحدی، بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانها فکر شود، همگونی نمای شهری در کلیت از بین می‌رود.

تناقض بین جنبه شهری و بیان فردی نما در صورتی می‌تواند از بین رود که ساختمان جزیی از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محیط اطراف چند جانبه باشد. نمای رو به کوچه و خیابان باید تابع عوامل همبستگی بین نماهای اطراف باشد. اما در عین حال بر اساس ترکیبی از اجزا مختلف بر حسب عملکرد، ابعاد و مصالحشان شخصیت خاص خود را دارد.

نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه آن سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و تراس و غیره با فضای داخل مسکن ارتباط پیدا می‌کند.

برای اینکه نمای ساختمان حریم خصوصی ساکنان خود را حفظ کند باید نسبت به خیابان بسته‌تر و محفوظ تر باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران