اجرای تاتو بدن به صورت حرفه ای در تهران – ملاصدرا

در تهران ، تهران

معرفی اجرای تاتو بدن به صورت حرفه ای در تهران – ملاصدرا

🔴 مجموعه آریا تاتو

🔹 مجموعه آریا تاتو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای تاتو بدن به صورت حرفه ای در تهران – ملاصدرا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آریا تاتو :

✅ با ۵ سال سابقه دراجرای تمامی سبک های تاتو

✅ به صورت حرفه ای

✅ با متریال و لوازم کاملا بهداشتی ازبهترین برندهای دنیا

و….

 

🔸 شماره تماس 09901599945

🔸 شماره واتساپ 09901599945

🔸آدرس تهران ملاصدرا

معرفی برخی از انواع سبک های تاتو بدن

آمریکایی مدرن (New School)

جدیدترین سبک در میان انواع سبک ها و طرح های تاتو مدرسه جدید است که تفاوت های آن با مدرسه قدیم، رنگ های زنده تر و پر جنب و جوش تر و خطوط ضخیم در کادر است که در سال های ۱۹۷۰، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ تکامل و رونق یافت. طرح ها در این نوع سبک اغلب کارتونی یا گرافیتی با طرح های شاد، شخصیت های روز، حیوانات با لباس های فانتزی و غیره هستند.

واقع گرایی (Realistic)

این سبک از انواع سبک ها و طرح های تاتو، نقاشی یک طرح از واقعیت با جزئیات بر روی پوست است، هرچه رنگ ها و طرح به واقعیت نزدیک باشد و از خطوط در آن استفاده نشده باشد ماهرانه تر و طبیعی تر است. اغلب طرح ها در این سبک منظره، حیوانات و پرتره است و میتوانید به صورت رنگی و یا سیاه سفید ایجاد شود.

پرتره (Portraiture)

پرتره در واقع نوعی سبک واقع گرایی است که طرح آن برگرفته از یک شخصیت واقعی است، شاید این شخص یک شخصیت معروف و یا یکی از نزدیکان شما باشد. اما تفاوت هایی نیز با سبک واقع گرایی دارد به عنوان مثال شاید تصویر کاریکاتور یک شخص زنده باشد.
پرتره و واقع گرایی از لحاظ سبکی که تتو آرتیست انجام میدهد نیز میتواند متفاوت باشد.

سیاه و سفید یا گری واش (Black and Grey)

سبک سیاه و سفید یا گری واش بیشتر زیر مجموعه سبک واقع گرایی است با این تفاوت که به جای استفاده از رنگ فقط از رنگ مشکی و خاکستری استفاده میشود. این نوع از تاتو در ایران بسیار پر طرفدار است و میتوان گفت سبک های دیگر در ایران جزو اقلیت محسوب میشوند.

پرداز نقطه ای (Dotwork)

این سبک نیز یکی از پر طرفدار ترین سبک های روز است که در آن به جای سایه ها از نقاط استفاده میشود، به این صورت که مناطق تیره تر با تراکم بیشتر نقطه و مناطق روشن تر با تراکم کمتر نقطه ایجاد میشود. میتوان این نوع از تتو را نیز زیر شاخه سیاه و سفید دانست.

آبرنگی (Watercolour)

یکی از جدیدترین و نو ظهور ترین سبک های تتو آبرنگی است که در آن بیشتر بر روی طراحی و نقاشی به سبک قلمو و رنگ رقیق شده آبکی، رنگ های ملایم و رنگ های پاشیده شده پا فشاری دارد. دقیقا تقلید نقاشی با آبرنگ بر روی کاغذ. شاید ۵ تا ۱۰ سال از قدمت این نوع از تتو میگذرد اما به دلیل زیبایی و جلوه خاص بسیار افرادی هستند که طرفدار این سبک هستند. این سبک بیشتر به صورت رنگی تتو میشود اما سبک سیاه سفید آن نیز رایج است. شما میتوانید با ترکیب رنگ های زیبا خالق یک اثر شگفت انگیز از این سبک باشید.

بیو مکانیک یا بیومچ (Biomechanical, biomech)

با ورود سینما به عرصه فیلم های تخیلی در سال ۱۹۷۹ به شدت طرفداران این سبک فیلم زیاد شدند، چنان که این سبک به هنر تتو نیز ورود یافت و سبک بیومکانیک را به انواع سبک ها و طرح های تاتو اضافه نمود. در این نوع تتو آرتیست قصد دارد شخصیت های بیگانه، حیوانی یا مکانیکی را در کالبد انسانی و زیر پوست انسان نمایش دهد. به عنوان مثال بازو یا پای انسان را با چرخدنده ها و پیستون های فلزی به جای عضلات، تاندوم ها و استخوان ها نمایش میدهد.
در واقع بیشتر شبیه به ترکیب دنیای واقعی و تخیلی میباشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران