اتوبار شهروند – بهترین مرکز حمل و نقل اثاثیه منزل در پرند – تهران

در تهران ، پرند

معرفی اتوبار شهروند – بهترین مرکز حمل و نقل اثاثیه منزل در پرند – تهران

🔴 اتوبار شهروند

🔹 اتوبار شهروند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل در پرند – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اتوبار شهروند :

✅ مجموعه اتوبار شهروند ارایه دهنده خدمات حمل و نقل اثاثیه ی منزل ، اداری ، شرکت ها ، جهیزیه و …

✅ استفاده از نیروی کار آموزش دیده و ماهر

✅ جابجایی وسایل شما به بهترین شکل ممکن

✅ حمل وسایل سنگین یا حساس

✅ کار را به کاردان بسپار

 

🔸 شماره تماس  09199960730

🔸 شماره تماس  09198267830

🔸 شماره تماس  02156425326

🔸 آدرس  پرند فاز یک چهار باغ البرز شمالی

 

نکات مهم بسته بندی در اسباب کشی چیست؟

روش های بسته بندی یخچال

یخچال به دلیل نوع حجم و وزن بالایی که دارد آماده سازی و حمل آن کاری دشوار است. برای بسته بندی و آماده سازی یخچال جهت جابجایی موارد زیر را انجام دهید:

1.در صورت اتصال یخچال به لوله آب به منظور استفاده از یخ ساز یا آب سرد کن ، آن را از محل اتصال جدا نمایید.

2.تخلیه کامل یخچال از هرگونه مواد غذایی در داخل آن.یخچال در اولین قدم برای بسته بندی و حمل بایستی به طور کامل خالی باشد.می توان مواد غذایی فاسد شدنی را قبل از جابجایی به یک یخچال دیگر به صورت موقت انتقال دهید.

3.سایر مواد غذایی را می توانید در داخل یک جعبه بسته بندی کرده و آماده جابجایی نمایید.می توان از کارتن های تمیز و محکم جهت انجام این کار استفاده نمود.

4.تمیز کردن فضای داخلی یخچال یکی از مهم ترین مواردی است که شما با تخلیه کامل وسایل داخل آن می توانید به راحتی انجام دهید. بنابراین می توانید کلیه کشوها و قفسه ها را از داخل دستگاه خارج کرده و به طور کامل آن ها را تمیز کنید.

5.اگر یخچال فریزر شما دچار برفک شده است ، می بایست آن را از برق جدا نمایید تا کلیه برفک ها آب شده و سپس آن را تمیز نمایید.

6.پس از تمیز کردن کلیه قفسه ها و کشوها آن ها را با پارچه های ضخیم پوشانده و به صورت مجزا آماده جابجایی نمایید تا هنگام اسباب کشی دچار آسیب و شکستگی نشوند.

7.سیم یخچال را پس از خارج کردن از برق با استفاده از چسب یا طناب به بدنه دستگاه متصل کرده تا در هنگام جابجایی مزاحمتی برای افراد ایجاد نکند.

8.پس از تمیز کردن محیط داخلی یخچال و تخلیه کامل آن ، جهت عدم باز شدن درب در هنگام جابجایی آن را به وسیله طناب به بدنه دستگاه محکم نمایید

9.اگر کارتن یخچال شما موجود است ، یخچال را در داخل آن قرار داده و آماده حمل و جابجایی نمایید.در صورت عدم کارتن مناسب با ابعاد یخچال خود ، جهت حفظ بدنه از آسیب های احتمالی در هنگام جابجایی ، دور تا دور دستگاه را با استفاده از وسایلی همچون پلاستیک حبابدار بپوشانید.

روش های بسته بندی لوازم برقی

همانند سایر لوازم خانه یا محل کار که نیاز به بسته بندی صحیح و اصولی دارند ، نیاز به این کار در لوازم الکترونیکی بیشتر احساس می شود. در قدم اول در صورت وجود باتری در دستگاه ، آن را از وسیله جدا کرده و در مکانی به دور از گرما و نور مستقیم آفتاب قرار دهید. همچنین پیش از اقدام به بسته بندی هریک از آن ها می توانید شارژ آن ها را چک کرده و پیش از اسباب کشی اقدام به شارژ کامل آن ها نمایید.

یکی دیگر از مواردی که پیش از بسته بندی اثایه و لوازم برقی می بایست به آن دقت کرد خارج نمودن هرگونه وسایل اتصال شده به آن ها از جمله فلش مموری ، سی دی و… از دستگاه ها و بسته بندی جداگانه آن ها می باشد. این کار برای عدم آسیب و گم شدن این لوازم در حین اسباب کشی اجباری می باشد. اگر قصد بسته بندی پرینتر را داشته باشید ، می بایست کاتریج جوهر آن را از دستگاه خارج کرده و آن را در یک کیسه در بسته تمیز قرار دهید.

سیم های برق هر کدام از وسایل هم در صورت جدا شدن از دستگاه جدا نموده و به صورت منظم و با استفاده از کش یا سایر وسایل محکم ببندید و در یک کارتن جدا قرار داده تا دچار آسیب نشوند و از گم شدن آن ها در حین جابجایی اجتناب شود.

قسمتی های مستعد به ضربه کارتن وسایل برقی و حساس خود مانند کامپیوتر و تلویزیون را که عموما بالا و پایین آن ها است با استفاده از ضربه گبر مخصوص پوشانده تا در صورت برخورد یا ضربه وسایل به جعبه ، آسیبی به لوازم وارد نشود. همچنین به هیچ عنوان از روزنامه باطله برای بسته بندی صفحه نمایش یا لوازمی که خش پذیری بالایی دارند استفاده نکنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران