آموزش خصوصی زبان انگلیسی ، عمومی ، مکالمه در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز آموزش خصوصی زبان انگلیسی ، عمومی ، مکالمه در اصفهان

🔴 آقای فرهادی

🔹 آقای فرهادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی ، عمومی ، مکالمه در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آقای فرهادی :

✅ آموزش خصوصی زبان انگلیسی عمومی، مکالمه و درسی

✅ در تمامی مقاطع سنی

✅ توسط مدرس دارای باتجربه ی 5 سال آموزش خصوصی

✅ دارای مدرک ارشد زبان

و…

 

🔸 شماره تماس 09162237032

🔸 آدرس  اصفهان

فواید مهم و شگفت انگیز یادگیری زبان خارجی چیست ؟

1. رشد مغزی
تحقیقات نشان می دهد که بعد از سه ماه مطالعه زبان خارجی افراد یادگیرنده با رشد مغزی در چهار ناحیه مواجه می شوند. در واقع هر چقدر که مدت زمان مطالعه زبان خارجی افزایش پیدا کند، مغز انسان توانایی بیشتری برای یادگیری پیدا می کند و کم کم به مهارت بسیار بالایی دست پیدا خواهد کرد.

2. حافظه بهتر
کودکانی که زبان دوم یاد می گیرند، در به یاد آوردن اتفاقات حافظه بهتری دارند. آن ها می توانند تمرین های حافظه را بهتر از دیگران انجام دهند و در واقع ذهن آن ها سریع تر کار می کند.

3. بهبود مهارت های شنیداری
آیا به نظرتان می آید از همان اول که شروع به خواندن زبان انگلیسی کردید، مهارت شنیداری شما در چه سطحی بود؟ قطعاً یادآوری آن برایتان کابوس است. مغز شما بعد از گذشت مدت زمانی از مطالعه زبان خارجی یاد می گیرد که چگونه بین انواع مختلف صدا ها در زبان جدید تمایز برقرار کند.

4. هوش کلامی و غیرکلامی بالاتر
افرادی که از لحاظ مکالمه در بیش از یک زبان مسلط باشند، یعنی هوش کلامی و غیرکلامی بالاتری نسبت به بقیه دارند و انعطاف پذیری ذهنی آن ها بیشتر است.

5. افزایش میزان توجه
مطالعه ای در سال 2010 نشان می دهد که افراد دو زبانه کنترل بیشتری روی توجه و تمرکز خود دارند و می توانند عوامل حواس پرتی را از بین ببرند. آن ها راحت تر روی وظیفه ای که دارند ، تمرکز می کنند.

6. کاهش قدرت ذهنی آهسته تر انجام می شود
تحقیقات نشان می دهد افرادی که دو زبانه یا چند زبانه هستند، فارغ از جنسیت، نوع شغل و تجربه های مختلف معمولاً کاهش قدرت ذهنی آن ها بر اثر کهولت سن بسیار آهسته تر از افراد تک زبانه رخ می دهد.

7. توانایی بهتر در انجام چند کار به طور همزمان
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که یادگیری یک زبان انعطاف پذیری مغز را افزایش می دهد و باعث می شود که مغز بتواند به طور همزمان چند کار را با یکدیگر انجام دهد.

8. خلاقیت بیشتر
یادگیری یک زبان خارجی نه تنها توانایی حل مشکلات و فکر منطقی را افزایش می دهد، بلکه خلاقیت ذهنی را نیز بالا می برد زیرا شما را مجبور می کند که مدام کلمات جایگزین را به کار ببرید و عبارات و کلمات جدید استفاده کنید که همین امر عاملی برای افزایش خلاقیت است.

9. بهبود عملکرد اجرایی
عملکرد های اجرایی یعنی همان کنترل ذهنی و توانایی توجه و تمرکز که یکی از عوامل مهم برای مدیریت است و باعث می شود که شما از همه لحاظ هم برنامه ریزی، هم حل مشکلات و هم اجرا قوی تر از دیگران باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران