آنلاین موکت – فروش و نصب انواع موکت و چمن مصنوعی در اسلامشهر و سراسر تهران

در تهران ، اسلامشهر

معرفی آنلاین موکت – فروش و نصب انواع موکت و چمن مصنوعی در اسلامشهر و سراسر تهران

🔴 مجموعه آنلاین موکت

🔹 مجموعه آنلاین موکت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع موکت و چمن مصنوعی در اسلامشهر و سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آنلاین موکت :

✅ فروش و نصب انواع موکت اداری موکت تایلی چمن مصنوعی

✅ ارسال درب منزل

✅ با نصاب حرفه ای و مجرب

✅ با نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  صمد کوهی

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۴۶۹۱۱۷۰۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۴۳۸۹۹۳۶

🔸 آدرس  تهران – اسلامشهر .شهرک قلعه میر .خ ملا صدرا .فروشگاه شهر موکت

مزایای موکت اداری چیست؟

موکت از محبوب ترین کفپوش های اداری است. افرادی که وارد این مکان می شوند نوعی حس صمیمیت و در خانه بودن دارند. این موضوع می تواند روی کسب و کار، جلب مشتری و حتی سودآوری شرکت و سازمان نیز تاثیر داشته باشد. حذف آلودگی های صوتی، تنوع در طراحی، رنگ بندی کامل و قیمت های اقتصادی برخی از برتری های موکت نسبت به سایر کفپوش های اداری است. در ادامه به مهم ترین مزایای موکت اداری اشاره شده است:

کاهش آلودگی صوتی از مزایای موکت اداری
بدون تردید انواع موکت اداری در کاهش صدای محیط بیشترین تاثیر را دارند. حفظ آرامش و مدیریت صوتی در محیط های اداری موجب تمرکز بیشتر کارکنان شده و کارایی را افزایش می دهد. رفت و آمد در ادارات بسیار زیاد است و می بایست از کفپوش مناسب جهت جلوگیری از صدای تردد استفاده شود.

طراحی اداری با دکوراسیون داخلی منازل تفاوت بسیاری دارد و این به جهت وجود ترافیک بالای رفت و آمد در محیط های اداری است. در ساختمان های اداری اولویت اول کارایی کفپوش و استاندارد بودن آن است. طبق استانداردهای اعلام شده، موکت با قدرت جذب صدای بالا، مناسب ترین کفپوش اداری شناخته شده است.

ایجاد صمیمیت در محیط اداری
یکی دیگر از مزایای موکت اداری در پوشش کف ساختمان های اداری، احساس گرما و صمیمیت در فضایی خشک و کسل کننده است. طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که روحیه نشاط جمعی و همدلی را ارتقا دهد. نکته ای که در گذشته کمتر مورد توجه قرار می گرفت و این روزها از مهم ترین اصول در دکوراسیون اداری شمرده می شود، بالا بردن روحیه کارکنان است. موکت اداری با فضاسازی انحصاری صمیمیت و همدلی را بیشتر کرده و کارکنان احساس بهتر و بهره وری بیشتری خواهند داشت. طرح های متنوع موکت اداری را از فروشگاه ببینید.

الیاف مرغوب موکت اداری
جنس موکت از الیاف پلی پروپیلن، پلی اتیلن یا سایر پلی آمیدها است. الیاف به هم فشرده تر دارای کیفیت بالاتری هستند. برای ادارات معمولا از موکت هایی با الیاف کوتاه و متوسط استفاده می شود. موکت پرز بلند مناسب مکان های اداری و شرکت ها نیست. تردد در چنین فضایی زیادتر از منازل است بنابراین موکت های اداری ویژگی های متفاوت تری دارند.

موکت پرزدار برای منازل مناسب تر است به خصوص دیزاین سالن پذیرایی با این نوع موکت ها بسیار شکیل و خوش منظر می شود. در مکان های عمومی نظیر ادارات الیاف موکت می تواند دردسر ایجاد کند. راه رفتن روی موکت های پرز بلند دشوارتر از موکت های نمدی و موکت کبریتی است.

طراحی خلاقانه از مزایای موکت اداری
با استفاده از موکت می توان از تمام قابلیت های فضا استفاده کرد. اصلی ترین مزایای موکت اداری منعطف بودن آن است. استفاده از موکت در اتاق مدیریت، نصب موکت اداری روی راه پله ها، پوشش کف راهرو با موکت و هر بخش دیگری در ساختمان امکان پذیر است. خلاقیت در طراحی از دیگر مزایای موکت اداری است که به خوبی می توان از آن استفاده کرد.

تنوع رنگ ، طرح و بافت در موکت اداری موجب شده تا ابتکارات فردی متفاوتی در نصب موکت قابل اجرا باشد. هیچ محدودیتی در نصب و اجرای موکت اداری وجود ندارد. ثبات رنگی از دیگر مزایای موکت اداری است که موجب می شود طراحی های اختصاصی بدون افت کیفیت تا سال های زیادی ماندگار شود. یکی از خلاقانه ترین طراحی های داخلی، طراحی موکت به شکل لوگو و برند تجاری است که بسیاری از شرکت های بین المللی به آن روی آورده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران