گونی فروشی عادل محمدی – فروش انواع گونی نو و دست دو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی گونی فروشی عادل محمدی – فروش انواع گونی نو و دست دو در تهران

🔴 گونی فروشی عادل محمدی

🔹 گونی فروشی عادل محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع گونی نو و دست دو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گونی فروشی عادل محمدی :

✅ گونی نو ودست دوم

✅ گونی شکری

✅ گونی اردی شسته شده

✅ گونی مصارف نخاله مصارف کشاورزی

و…

 

🔸 با مدیریت عادل محمدی

🔸 شماره تماس ۰۹۳۰۴۸۵۰۸۷۷

🔸 شماره تماس ۰۹۹۲۹۱۳۳۰۴۲

🔸 آدرس تهران شهری فیروز آباد

 

گونی پلاستیکی چیست؟

قبل از اینکه به مزایای خرید گونی پلاستیکی بپردازیم بهتر است تعریف کوتاهی از این وسیله کاربردی و پرطرفدار در صنعت بسته‌بندی داشته باشیم. به گونی‌هایی که از جنس پلاستیک تولید شده و در سایزبندی‌های متنوعی در بازار موجود هستند گونی پلاستیکی گفته می‌شود.
معمولا ماده اولیه استفاده شده در ساخت این گونی‌ها رزین پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بوده و از نکات مثبت بسیاری از قبیل استحکام بالا، وزن پایین و … برخوردار هستند. فروش گونی پلاستیکی معمولا به صورت متری بوده و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

مزایای خرید گونی پلاستیکی برای بسته بندی

امروزه شاهد استفاده از گونی‌ها در صنایع مختلف بسته بندی هستیم. بدون شک آنچه سبب شده تا گونی‌ها توجه افراد را در زمینه‌های مختلف کاری به خود جلب کند ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. به این معنا که با خرید گونی پلاستیکی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:
صرفه اقتصادی

گونی‌های پلاستیکی در مقایسه با کیفیت ساخت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. از طرفی دیگر ویژگی‌هایی از قبیل استحکام بالا، ضد آب بودن، ماندگاری و موارد دیگری از این قبیل سبب شده‌اند تا کاربران بتوانند از این گونی‌ها چند بار استفاده کرد. بنابراین با خرید یک گونی این امکان را خواهید داشت تا بارها در صورت نیاز از آن استفاده کنید و این از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است.
امکان چاپ بر روی گونی‌ها

گاهی اوقات کاربران قصد دارند تا محصول شخصی خود را به کمک گونی‌ها بسته‌بندی کرده و به اصطلاح بسته بندی شخصی خود را داشته باشند. با سفارش و خرید گونی‌ این امکان برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.
زیست سازگار بودن

برخی از گونی‌هایی که از جنس پلی پروپیلن تهیه می‌شوند، دارای قابلیت زیست سازگاری بوده و بعد از مصرف به چرخه طبیعت بازمی‌گردند. به همین دلیل در سال‌های اخیر استفاده از این گونی‌ها توجه بسیاری از افراد که حامی طبیعت هستند را به خود جلب کرده‌اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران