کلینیک ساختمانی نقش – فروش و نصب کناف ، پارکت ، کاغذ دیواری و نرده استیل در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی کلینیک ساختمانی نقش – فروش و نصب کناف ، پارکت ، کاغذ دیواری و نرده استیل در رشت

🔴 کلینیک ساختمانی نقش

🔹 کلینیک ساختمانی نقش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب کناف ، پارکت ، کاغذ دیواری و نرده استیل در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک ساختمانی نقش :

✅ کناف . ارمسترانگ

✅ پارکت .کفپوش . کاغذ دیواری

✅ پوستر . نرده استیل

✅ چمن مصنوعی . ایینه پازلی

✅ 3d پنل .بلکا

✅ نقاشی ساختمان و کوراتیو

و…

 

🔸 با مدیریت  سیامک حقگوی

🔸 شماره تلفکس 01333528295

🔸 شماره تماس  09117077709

🔸 آدرس  رشت میدان یخسازی انتهای بلوار دانشجو روبروی اژانس اشکان نبش کوچه 12

 

کناف چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

کناف یک سازه و یا ورق‌ های بزرگ گچی از پیش ساخته شده است که در کارخانه‌ ها به صورت خشک تولید و وارد بازار می‌ شود. واژه کناف، نامش برگرفته از سازنده آن یعنی کارل کناف می‌ باشد. این سازه که از سال ۱۹۹۲ که برای اولین بار در آلمان ساخته شده تا به اکنون بسیار محبوب معماران و ساختمان سازان قرار گرفته است.

چرا که به دلیل ویژگی‌ ها و مزیت‌ هایی که دارد؛ در صنایع دکوراسیون داخلی، ساختمان سازی، ساخت لوازم دکوری و تزیینی و … کاربرد وسیعی پیدا کرده است. به گفته ی تمامی طراحان و ساختمان سازان، کناف یکی از بهترین گزینه برای معماری زیباتر، آسان تر و ایمن تر است. بی شک کناف جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح و شیوه‌ های سنتی مانند رابیتس است.

مزیت‌ های کناف چیست؟
همانطور که خواندید؛ متریال اصلی کناف، گچ است. به همین دلیل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار شده است. به لطف کناف، شما هر طرح دلخواهی که برای سقف، دیوار و سایر بخش‌ های یک محیط از جمله دیوار پشت تلویزیون، اپن آشپزخانه، زیر راه پله و … در نظر داشته باشید؛ به راحتی با کناف می‌ توانید آن را خلق کنید.

از دیگر مزیت‌ های کناف، می‌ توان به سرعت بالای اجرای آن اشاره کرد. در رابیتس که یک شیوه سنتی است؛ به نصب رابیتس، گچ کاری، گچبری، جوشکاری و … نیاز است. در صورتی که برای اجرای کناف بر روی سقف و دیوار به این عملیات نیاز نخواهد بود. به طور مثال در رابیتس کاری باید زمانی برای خشک شدن گچ‌ ها سپری کرد. اما در کناف کاری به دلیل خشک بودن گچ‌ ها و از پیش ساخته شدنشان دیگر خبری از انتظار کشیدن جهت خشک شدن مصالح نخواهد بود. علاوه برای آن‌ ها، برای اجرای کناف احتیاجی به نیروی انسانی کمتری نسبت به اجرای رابیتس نیاز خواهد بود. به طور مثال برای جوشکاری، گچ بری و … به نیرو های متخصص مرتبط نیاز است در صورتی که برای اجرای کناف به چنین متخصصانی نیازی نیست.

از سوی دیگر وزن کمتر ورق‌ های کناف به دلیل خشک بسیار پایین است. وزن کم ورق‌ ها باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار، کاهش هزینه‌ های حمل و نقل، افزایش سطح بهره وری نیرو های انسانی، بالا رفتن سطح ایمنی در برابر زلزله شده است.

از دیگر مزیت‌ های کناف می‌ توان به قابلیت ترکیب شدن با روکش و متریال‌ های دیگر برای ایجاد خاصیت ضد رطوبت، ضد حریق و آکوستیک اشاره کرد. به طور مثال اگر قصد دارید سقف استخر، سرویس بهداشتی، حمام را تزيين کنید؛ می‌ توانید به سراغ کناف ضدرطوبت بروید. همچنین برای محیط آموزشی، سالن مطالعه، آموزشگاه موسیقی و … از کناف آکوستیک بهره ببرید. یعنی هم از زیبایی آن استفاده کنید و هم محیط را عایق کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران