قصابی حامد در یزد

در یزد ، تفت

معرفی قصابی حامد در یزد

🔴 قصابی حامد

🔹 قصابی حامد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع گوشت قرمز و گوشت مرغ و تخم مرغ در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قصابی حامد :

✅ گوشت بره بومی حاشیه شتر

✅ گوشت گوساله مرغ گرم

✅ مرغ منجمد

✅ تخم مرغ رسمی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۲۱۵۴۳۵۹

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۴۵۲۱۴۶۱

🔸 آدرس یزد – تفت اسلامیه سانیج باغ نو جنب مسجد فاطمیه

 

تفاوت های بین گوشت بره و گوشت گوسفند بالغ چیست؟

قبل از شروع به این نوع بررسی ، شاید بسیاری از شما تعجب می کنید که چگونه گوشت گوسفند بالغ با گوشت بره تفاوت می تواند داشته باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت :

همانطور که ذکر شد تعریف کاملا ساده ای برای شناسایی گوشت بره وجود دارد اما با وجود این نوع تعریف ساده تفاوت های کلیدی بین دو گوشت وجود دارد .

طبع گوشت بره :

گوشت بره به دلیل لطافت و طعم ملایمی که دارد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر انواع گوشت در بین مردمان جوامع برخوردار است . مطالعات نشان می دهد که بافت گوشت گوسفندی با افزایش سن صخیم تر می شود و همچنین گوشت بره حاوی میزان چربی کم تری می باشد

اما با وجود چربی کم در گوشت بره ما شاهد این موضوع هستیم که به دلیل اینکه گوسفند بالغ در طول عمر خود از علوفه بیشتری استفاده کرده است چربی به مراتب بیشتری را در گوشت خود دارد . از این رو گوشت گوسفندی بسیار پر چرب است و طعم قوی تری نیز دارد .
ارزش غذایی و خواص گوشت بره :

ارزش غذایی این ماده بسیار چشمگیر است . این محصول حیوانی حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی مفید از جمله پروتئین ، چربی های سالم ، ویتامین ها و مواد معدنی است .

همانطور که اشاره شد ،گوشت بره ترکیبی از چربی و پروتئین است.

چربی گوشت بره به طور عمده از قسمت های مساوی چربی اشباع و اشباع نشده حاصل می شود. در بین اسیدهای چرب ، اولئیک اسید غالب است

برای کسانی که اولئیک اسید را نمی شناسند باید بگوییم که ، این اسید چرب اشباع نشده نیز چربی اولیه روغن زیتون است

در مقایسه با بیشتر گوشت ها ، گوشت بره گوسفندی از نظر امگا ۳ نیز بسیار غنی است.

همچین این ماده را می توان منبع مناسب و فوق العاده سرشار از مواد معدنی ، به ویژه آهن ، فسفر ، سلنیوم ، روی و ویتامین های گروه B بخصوص ویتامین B12 دانست .

گوشت بره در دسته گوشت های قرمز به حساب می آید. گوشت بره، حاوی مقادیر بیشتری از میوگلوبین نسبت به مرغ و ماهی است .

چند مورد دیگر مورد از فواید مصرف گوشت بره :

L-Carnosine ترکیبی است که شامل دو اسید آمینه بتا آلانین و هیستیدین به هم پیوسته است.

فقط برخی غذاها حاوی کارنوزین به مقدار زیاد هستند و بره نیز یکی از این موارد است.

فواید L-Carnosine اولا ، کارنوزین به عنوان یک ماده مغذی غیر ضروری طبقه بندی می شود زیرا بدن ما می تواند آن را به صورت داخلی بسازد.

با این حال ، تحقیقات اخیر نشان می دهد که مقادیر بالاتر کاروزین از منابع خارجی ممکن است مزایای سلامتی دیگری را به همراه داشته باشد . در بین اینها ، به نظر می رسد که کارنوزین دارای اثرات ضد بیماری های قلبی و عروقی است

یکی از بزرگترین خاصیت مثبت در خوردن گوشت بره ،پروتئین بالای آن است.پروتئین برای سلامتی ما فوق العاده مهم است و توده عضلانی لاغر ، رشد و ترمیم سلول ها و سطوح بالاتر سیری را تشویق می کند

این نوع گوشت در برابر میزان کالری که دارد بسیار مغذی می باشد و حاوی طیف گسترده ای از ترکیبات مفید است ، و به عنوان یک مجموعه کامل مقدار زیادی از این مواد مفید ارائه می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران