فروش کتاب داستانی بلند حمید در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش کتاب داستانی بلند حمید در مشهد و سراسر کشور

🔴 سیما امیری

🔹 فروش کتاب داستان بلند با عنوان حمید

🔴 خلاصه داستان ؛

🔹 شخصیت اصلی داستان مردیست به نام حمید، او برای یکبار عاشق دختری به نام فریبا میشه وبخاطر این عشق بارها با ناملایمتها ودشواریهای زیادی روبرو میشه ولی بالاخره دست سرنوشت ورق جدیدی در زندگی حمید باز میکنه که باعث میشه تمام اون سختیها فقط خاطره ای هرچند ناخوشایند در ذهنهای آن دو بجا بزاره

🔴 این کتاب در 152 صفحه تنظیم شده است

🔴 قیمت روی جلد 25000

🔴 لطفا جهت سفارش با شماره ثبت شده در تماس باشید

 

🔸 شماره تماس  09151586922

 

فواید کتاب و کتاب خوانی چیست؟

1. تحریک ذهنی و کتابخوانی
مطالعات نشان داده است که تحریک ذهنی می تواند مانع پیشرفت آلزایمر و زوال عقل شود ، زیرا فعال نگه داشتن مغز مانع از دست دادن قدرت ذهن می شود.
درست مثل هر عضله دیگر در بدن ، مغز برای تقویت و سلامت نیاز به ورزش دارد ، بنابراین جمله “استفاده از آن استفاده کنید یا آن را از دست بدهید ” در این مورد مصداق دارد . همچنین مشخص شده است که حل معما و بازی های فکری مانند شطرنج در تحریک ذهن مفید است.

2. کاهش استرس
مهم نیست که شما در کار ، روابط شخصی یا مسائل بیشمار دیگری که در زندگی روزمره با آنها روبرو هستید ، استرس زیادی دارید ، وقتی خود را در یک کتاب داستان عالی غرق می نمایید ، همه این افکار ناراحت کننده از بین می روند.
یک رمان خوب می تواند افکار شما را از حوزه های ناراحت کننده به حوزه های دیگر منتقل کند و باعث حواس پرتی شما شود. در این شرایط ذهن شما در لحظه اکنون باقی مانده و باعث می شود تنش ها تخلیه شود و به شما آرامش می دهد.

3. افزایش دانش
هر آنچه که مطالعه می نمایید ذهن شما را از اطلاعات مفیدی پر می نماید و شما هرگز نمی دانید چه زمانی این اطلاعات به درد شما می خورد. هرچه دانش بیشتری داشته باشید ، برای مقابله با هر چالشی که با آن روبرو می شوید ، عکس العمل بهتری خواهید داشت .

بعلاوه این اطلاعات یک منبع ارززشمند برای شما خواهد بود که هرگز از دست نخواهد رفت زیرا شغل ، دارایی ، پول و حتی سلامتی ممکن است از بین برود اما دانش هرگز از شما نمی گیرد.

4. گسترش دایره واژگان با کتابخوانی
هرچه بیشتر کتاب بخوانید ، کلمات بیشتری در ذهن شما قرا رخواهند گرفت و آنها ناگزیر به واژگان روزمره شما راه می یابند.
فن بیان و خوش صحبت بودن در هر حرفه ای بسیار مهم است و دانستن اینکه می توانید با اعتماد به نفس با افراد مافوق خود صحبت کنید می تواند عزت نفس شما را تقویت کند.

این توانایی حتی می تواند به موقعیت کاری شما نیز کمک نماید ، زیرا افرادی که کتاب می خوانند ، خوش صحبت هستند و در موضوعات مختلف آگاهی دارند.
افرادی که کتاب خوان هستند دایره واژگان بزرگی دارند و خواندن کتاب برای یادگیری زبان های جدید نیز ضروری است ، زیرا افراد غیر بومی با مطالعه کتاب در معرض کلماتی قرار می گیرند که باعث تسلط در صحبت کردن و نوشتن می شود.

5. کتابخوانی و بهبود حافظه
وقتی کتاب می خوانید ، باید مجموعه ای از شخصیت ها ، پیچیدگی ها ، جاه طلبی ها ، تاریخچه و تفاوت های ظریف آنها و همچنین طرح های فرعی مختلف را به یاد بیاورید.

این کار یک تمرین عالی برای به یادآورن مطالب است ، مغز چیز شگفت انگیزی است و می تواند این چیزها را با سهولت به یاد بیاورند.
هر اطلاعاتی که به حافظه می سپارید سیناپس های جدید (مسیرهای مغزی) را در مغز بوجود می آورید و حافظه را تقویت می کند ، که به یادآوری اطلاعات حافظه کوتاه مدت و همچنین ایجاد ثبات در خلق و خو کمک می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران