فروش باغ میوه در پشتکوه – کهگیلویه و بویراحمد

در کهگیلویه وبویراحمد ، باشت

فروش باغ میوه در پشتکوه – کهگیلویه و بویراحمد

🔴 محمد روانگرد

🔹 فروش باغ میوه

🔹 70درخت لیمو ترش

🔹 پشتکوه باشت

🔹 قیمت 200 میلیون تومان

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  باشت روستای پشتکوه

نکات خرید باغ میوه چیست؟

1- توجه به شرایط آب و هوایی
همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کرده‌­ایم، در خرید باغ میوه توجه به شرایط جغرافیایی آن منطقه بسیار مهم و حیاتی می‌­باشد. منطقه‌­ای که قصد خرید باغ در آنجا را دارید باید یک سری شرایطی داشته باشد، تا میوه و مرکبات به خوبی بتوانند رشد کنند. آب و هوا به گونه‌­ای باشد که درختان در معرض نور خورشید قرار بگیرند.

این نکته را فراموش نکنید که درختان میوه زمانی به خوبی رشد می­‌کنند که به اندازه کافی نور خورشید دریافت کنند. این موضوع منجر می­‌شود تا میوه‌‌هایی با کیفیت و عالی دریافت کنید.

سعی کنید گزینه خرید باغ میوه را در منطقه‌­ای پیدا کنید که در جهت وزش باد­های شدید قرار نگیرد یا یک منطقه­ سرد­سیر نباشد که به یخ‌زدگی میوه­‌ها و درختان منجر شود. منطقه‌­ای که به طور متعادل بارندگی داشته باشد و دمای هوا نیز حدوداً 20 تا 32 درجه سانتی گراد باشد، بهترین شرایط برای رشد میوه و شکوفه‌زدن درختان می‌باشد.

بنابراین توجه به دمای آن منطقه از ملزومات است؛ زیرا اگر دمای منطقه‌ای از 13 درجه سانتیگراد کمتر باشد و یا از 38 درجه بیش­تر باشد، شرایط خوبی برای رشد میوه فراهم نخواهد شد.

2- اهمیت به شرایط و نوع خاک در خرید باغ میوه
یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که باید در هنگام خرید باغ میوه به آن توجه داشته باشید، شرایط خاک می­‌باشد. همانگونه که خود می­‌دانید ریشه تمام درختان در درون خاک به عمل می‌­آید که زمینه رشد درختان را فراهم می­‌سازد. به همین منظور بعد از یافتن یک منطقه­ عالی با شرایط جغرافیایی مناسب ، دومین نکته که از ضروریات می­‌باشد و باید مورد توجه خریداران قرار گیرد، خاک مرغوب است.

یکی از نکاتی که در بررسی خاک باید دقت کرد این است که زهکشی و هوادهی خوب خاک منجر به رشد درختان و میوه می­‌شود و مانع از پوسیدگی ریشه درختان است، بنابراین حتماً دقت کنید که تا عمق 50 متری هوا به خوبی در لایه­‌های خاک عبور کند و ماسه نیز در لابه لا­های آن وجود داشته باشد.

3- کاشت نهال‌های میوه پس از خرید باغ میوه
در هنگام خرید باغ میوه باید تمام شرایط را در نظر بگیرید. کاشت نهال نیز یکی از موضوعات مورد توجه می­‌باشد. بین آن دسته از باغ‌هایی که هیچ درختی ندارند و تمام شرایط برای کشت فراهم می‌­باشد، با باغ‌هایی که دارای درختان بالغ می­‌باشند تفاوت زیادی وجود دارد. این شرایط بر میزان هزینه بسیار تاثیرگذار می‌باشد. در بررسی­‌هایی که به عمل آمده است نشان می‌­دهد که درختانی که جوان می‌باشند نسبت به درختان قدیمی و کهنه بهترین شرایط را برای کشت و رشد میوه دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  باشت کهگیلویه وبویراحمد 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران