صنایع چوبی قلی زاده در لاهیجان

در گیلان ، لاهیجان

معرفی صنایع چوبی قلی زاده در لاهیجان

🔴 صنایع چوبی قلی زاده

🔹 صنایع چوبی قلی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صنایع چوبی در لاهیجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوبی قلی زاده  :

✅ ساخت و نصب انواع کابینت کمد دیواری و درب با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  صادق قلی زاده

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  جاده سیاهکل به لاهیجان دوراهی لفمجان

صنایع چوبی چیست؟

صنعت چوب با جنگل ها، درختان و قطع آن ها، تجارت الوار و تولید محصولات چوبی مثل مبلمان، حرفه هایی سنتی مانند نجاری و البته صنعت ساختمان سازی سروکار دارد. همچنین بخش دیگری از این صنعت با صنعت کاغذ و مقوا در ارتباط است.

فرآوری و تولید محصولات چوبی در صنعت چوب به دو شیوه نرم چوب و سخت چوب تقسیم می شود. نرم چوب به ساخت محصولاتی مثل کاغذ اطلاق می شود و سخت چوب معمولا به ساخت مبلمان و کفپوش و دیگر اجزای خانه که چوبی هستند اشاره می کند. در این صنعت شرکت های آمریکایی نقش عمده ای بازی می کنند و از معروف ترین این شرکت ها می توان به West Fraser، Canfor، Weyerhaeuser، Stora Enso، Georgia Pacific اشاره کرد.

کارکردن در این صنعت یکی از مخاطره آمیزترین شغل ها شناخته شده است و کارگران چه در مرحله قطع و برش درختان و چه در مراحل فرآوری چوب و پس از آن ساخت محصولات چوبی با خطرات زیادی و احتمال آسیب دیدگی روبرو هستند.

از موارد تاثیرگذار بر این صنعت رونق ساخت و ساز است. درصورتی که ساخت و ساز رونق داشته باشد، این صنعت نیز رونق می گیرد. همچنین تعرفه های حمل و نقل و هزینه انرژی نیز دو مورد تاثیرگذار دیگر بر رشد و سود آن هستند. مسئله حفظ محیط زیست و نگهداری از جنگل ها این صنعت را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار داده است. فعالان صنعت چوب ایران نیز در تلاش هستند از واردات کم کنند و با بالابردن کیفیت محصولات چوبی ایران را برای مصرف داخل و صادرات بهبود ببخشند. اقتصاد این صنعت معمولا در بخش خصوصی قرار دارد.

مهندسی صنایع چوب چیست

کشور ما با وسعت قابل توجه و تنوع آب و هوایی قابل ملاحظه دارای انواع درختان صنعتی با چوبهای مقاوم و زیبا می‌باشد. وجود چوبهای متنوعی که به راحتی در دسترس صنعت قرار داشته، موجب پیدایش کارخانه‌های کاغذ سازی، چوب‌ بری، تخته‌ خرده‌ چوب، تخته‌ فیبر، تخته‌ چند لایه، روکش‌ سازی و… شده است.

همچنین کارگاه‌های کوچک صنایع‌چوب که به طور مستقیم و غیرمستقیم هزاران نفر از افراد با انواع تخصص‌های متنوع صنایع چوب و کاغذ را در رده‌های مختلف تحصیلی از دیپلمه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گرفته تا سطوح بالاتر حتی دکترا را در مشاغل مختلف با عنوان کارگر، استادکار، تکنسین کارگاه و آزمایشگاه، مهندس خط تولید، پژوهشگر و … جذب نموده است.
از جمله اهداف دست اندرکاران رشته صنایع چوب تربیت نیروی انسانی ماهری است که به ارزش حیاتی چوب واقف بوده و با دانش و مهارت لازم در استفاده از فناوری‌های جدید صنایع چوب و کاغذ توانایی رفع نیازهای بازار کار داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران