صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو امیر در اصفهان – بهارستان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو امیر در اصفهان – بهارستان

🔴 صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو امیر

🔹 صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو امیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو در اصفهان – بهارستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صافکاری ، نقاشی و دیتیلینگ خودرو امیر :

✅ خدمات زیبایی خودرو از صافکاری و نقاشی
واکس و پولیش حرفه ای با دستگاه
شفاف‌سازی چراع خودرو
اجرای نانو سرامیک بدنه
بازسازی کلیه خوروهای داخلی و خارجی با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 با مدیریت  اسماعیلی

🔸 شماره تماس  09133027208

🔸 آدرس  اصفهان. شهر بهارستان. خیابان فرهنگ روبروی رستوران نمونه

 

دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیتیلینگ خودرو واژه ای است که این روزها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد.برای مثال در آمریکا به تمیز کردن خودرو دیتیلینگ می گویند در حالیکه در انگلستان کلمه خدمات خودرویی برای اکثر کارهای تمیزکاری خودرو بیشتر به کار می رود و کلمه دیتیلینگ به تازگی بر سر زبان ها افتاده و به معنای تمیزکاری عمیق تر می باشد.بطور کلی معنای صحیح دیتیلینگ نظافت موشکافانه، پولیش کردن تمامی اجزای بیرونی و درونی ماشین توسط مواد و تجهیزاتی که به طور عادی توسط مراکز نظافتی خودرو مورد استفاده قرار نمی گیرد.با این وجود شامل نقاشی خودرو و ترمیم قطعات بدنه نمی شود.اگرچه گاهی اوقات ترمیم های سطحی برای زیبا سازی انجام می گیرد.برای مثال ترمیم شن خوردگی های ریز و سمباده زنی بسته به شرایط خودرو.

اصلی ترین هدف از دیتیلینگ بازیابی و ترمیم رنگ خودرو با از بین بردن خط و خش های سطحی و دایره ای شکل که بر اثر گذشت زمان بوجود آمده است و به کیلر خودرو یک ظاهر نامناسب می دهد را می باشد.

قبل از انجام این کار قسمت بیرونی خودرو باید کاملا شسته و تمیز شود تا تمامی آلودگی و کثیفی ها از سطح پاک شود.اولین قدم برای دیتیلینگ شستشوی بیرونی خودرو با دقت و تجهیزات متفاوت است.این کار سبب می شود که آلودگی ها به خوبی از روی سطح بلند شود.یک برس نرم مخصوص دیتیلینگ می تواند برای از بین بردن آلودگی قسمت هایی نظیر جلو پنجره، پلاستیک دور شیشه ها، آرم و نوشته های روی بدنه کمک کند.

قبل از شستشوی بدنه، چرخها و زیر گلگیر خودرو که از آن به عنوان یکی از آلوده ترین نقاط یاد می شود باید شستشو شود.برای از بین بردن دوده های ناشی از لنت ترمز بر روی چرخ ها و زیر گلگیر، کالیپر ترمز و اطراف پیچ و مهره ها باید از ابزار و مواد مخصوص در این زمینه استفاده کرد.

بعد از اینکه گلگیر و چرخ ها شسته شد نوبت به بدنه می رسد که باید برای شستشوی آن از واش میت ها به جای اسفنج و از دستمال نرم مایکروفایبر به جای دستمال های جیر با استفاده از 2 سطل به طورهمزمان جهت آسیب نرساندن شن ریزه ها به بدنه استفاده شود.پروسه کامل شستشوی زیر گلگیرها، چرخ ها و بدنه بسته به وضعیت خودرو می تواند تا 2 الی 4 ساعت به طول انجامد.بعد از شستشو، سطح بدنه و کیلر خودرو توسط خمیر کلی و روان کننده تمیز می شود و کثیفی هایی را که شستشوی معمولی توانایی از بین بردن آن را ندارد توسط خمیر کلی از بین می رود.این یک مرحله مهم قبل از پولیشکاری می باشد.چون عدم انجام این کار می تواند مانع انجام کار و بدست آوردن نتیجه دلخواه شود.

بعد از اینکع سطح بدنه بطور کامل تمیز شد نوبت به پولیشکاری می رسد و خط و خش های سطحی، خط و خش های دایره ای شکل، کدری، اکسیداسیون و دیگر نقص های سطح توسط این عمل از بین می رود.این کار می تواند توسط دستگاه روتاری و یا دوال اکشن انجام شود و سبب می شود مواد پولیش به خوبی بر روی سطح کار کند و نتیجه بهتری حاصل شود.با این وجود می توان با انتخاب مواد مناسب، انرژی بسیار و صرف کردن دقت به اندازه کافی این کار را با دست هم انجام داد.

پروسه پولیشکاری معمولا پروسه ای چند مرحله ای است معمولا از پولیش با گریدهای متفاوتی جهت احیاء و بازیابی بدنه خودرو استفاده می شود و می تواند چندین ساعت و یا حتی چندین روز بسته به شرایط خودروزمان ببرد. این بخش زمان بر ترین و متمرکز ترین بخش از پروسه دیتیلینگ است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران