ساخت ویلا و سوله و اجرا سقفهای شیبدار در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ساخت ویلا و سوله و اجرا سقفهای شیبدار در تهران

🔴 پیمانکاری فصیحی

🔹 پیمانکاری فصیحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ویلا و سوله و اجرا سقفهای شیبدار در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمانکاری فصیحی :

☑️ مجری سقفهای شیبدارشیروانی

☑️ ساخت ویلا پی تاکلید

☑️ اجرای خرپا تیرریزی رابیتس کاری

☑️ اجرای آلاچیق سایبان سردری جوشکاری

☑️ نماولمبه درطرهای مختلف

☑️ نصب آبرو جعبه ای و لندنی درطول دلخواه

☑️ ساخت سوله

☑️ ساخت سوله خرپایی

☑️ سایبان برای استخر

☑️ پارکینگ

☑️ خریدو فروش کلیه مصالح شیروانی باقیمت مناسب برای شماعزیزان

و….

🔴 پیمانکاری فصیحی با بیش از۳۰سال سابقه کاری در

✅ تهران

✅ دماوند

✅ آبسرد

✅ شهریار

✅ پاکدشت

✅ ورامین

 

🔸 شماره تماس 09303491335

🔸 شماره تماس 09123491335

🔸آدرس تهران

دلایل استفاده از سقف شیبدار چیست ؟

یکی از دلایل استفاده از سقف‌ شیبدار، کم دردسر بودن پروسه نصب سقف شیبدار است. آیا می‌دانید برای سقف‌ شیبدار ساختمان خود باید چقدر هزینه کنید؟ چه متریالی برای سقف یک سازه مناسب‌تر است و چگونه می‌توان مناسب‌ترین نوع آن را با توجه به ماهیت ساختمان خود انتخاب کنیم؟ سقف یکی از مهم‌ترین المان‌ها در هر ساختمانی است که در حین بازسازی یک واحد ساختمانی و یا حتی ساخت و ساز مورد توجه پیمانکاران قرار می‌گیرد. سقف هر ساختمان علاه بر اینکه پناهگاه ایمنی برای آن سازه است، باید در زیبایی ساختمان نیز نقش داشته باشد.

مهمترین پارامترها برای انتخاب سقف

سه پارامتر استحکام و مقاومت، زیبایی ظاهری و همچنین هزینه مقرون‌به‌صرفه جزو معیارهای اصلی برای یک سقف مناسب به شمار می‌روند

از مزایای سقف شیبدار

سقف‌های شیبدار جزو معدود سقف‌هایی هستند که از لحاظ نصب و اجرا، سریع قابل انجام هستند. نصب سقف ساختمان می‌تواند زمان، هزینه و انرژی زیادی از پیمانکار بگیرد درحالی‌که سقف‌های شیبدار با ورود خود به دنیای ساخت و ساز این اقدام را بسیار راحت‌تر کرده‌اند! شاید مهم‌ترین عامل محبوبیت این نوع سقف‌ها بعد از ظاهر منحصربه‌فرد آن‌ها، همین پروسه سریع نصب باشد. اما علاوه بر نصب آسان دیگر دلایل استفاده روزافزون از این سقف‌ها چیست؟

زمان پایین اجرای این سقف‌ها تنها موردی نیست که باعث محبوبیت سقف‌ شیبدار شده است؛ بلکه موارد دیگری نظیر وزن کم، پرت کم مصالح و همچنین سازگاری آن‌ها با شرایط جوی اکثر اقلیم‌ها باعث شده است تا مالکان به استفاده از این نوع سقف تمایل بیشتری نشان دهند.

نصب سقف شیبدار

ممکن است شما نیز مانند برخی از افراد تصور کنید سقف‌ شیبدار تنها در مناطق شمالی کاربرد دارند؛ درحالی که در هر منطقه و اقلیمی می‌توانید از این سقف‌ها برای سر درب‌های خود، ساختمان‌های ویلایی و همچنین آلاچیق‌ها استفاده کنید . شما حتی برای ساختمان‌های مسکونی نیز امکان نصب سقف شیبدار را خواهید داشت؛ این سقف‌ها با توجه به شیبی که دارند مانع از جمع شدن آب باران بر روی سقف می‌شوند؛ بنابراین برای مناطق پرباران گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌آیند. اگر قصد دارید فضای داخلی ویلای خود را با آلاچیق زیباتر کنید، می‌توانید با انتخاب این سقف‌ها برای آلاچیق فضاسازی زیبایی داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران