تولیدی و پخش لیوان یکبار مصرف در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تولیدی و پخش لیوان یکبار مصرف در کرج

🔴 مجتبی جهاندیده

🔹 مجتبی جهاندیده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولیدی و پخش لیوان یکبار مصرف در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجتبی جهاندیده :

✅ از تولید به مصرف

✅ فروش عمده و جزئی

✅ تولید و فروش لیوان کاغذی سایز 220 پارس رویال پک بدون نشتی و بو با ضمانت

✅ ارسال به کرج و حومه رایگان در کمترین زمان ممکن

و….

 

🔸 شماره تماس 09364797175

🔸آدرس کرج، میدان استاندارد، بلوارکامیونداران مجمع صنفی صنعتی البرزبلوک ۵۰، پلاک۵۰۱۰

 

مزایا استفاده از ظروف یکبار مصرف

 

زمانی که برای اولین بار ظروف یکبار مصرف وارد بازارها شدند ، همه نفس راحتی کشیدند و به خود وعده زندگی سالمتر و البته راحت تری دادند. در حال حاضر با توجه به مزایا و معایب استفاده از ظروف یکبار مصرف در نذری‌ها و سفره‌های ما که امروزه جای خود را باز کرده‌اند و از زمانی که نذری در سینی‌ها و ظروف فلزی در بین مردم پخش می‌شد زمان زیادی گذشته ‌است.

پلاستیک ها ، پلیمرهایی هستند که از سنتز مواد اولیه ای به نام مونومر تهیه می‌شوند. مونومرها موادی سمی و برای سلامت انسان مضر هستند ؛ در حالی که پلیمرها خنثی هستند و مشکلی ندارند. اما اشکال کار اینجاست که معمولاً در فرایند تهیه پلیمرها مقداری مونومر باقی می ماند .

اگر این فرآیند اصولی و مطابق استانداردهای لازم صورت گرفته باشد ، مشکلی برای سلامت افراد به وجود نمی‌آورد. برای همین در استفاده از پلاستیک‌ها به عنوان ظروف غذا باید بسیار محتاط بود و در ضمن به هر نوع پلاستِیکی نباید مجوز بسته بندی مواد غذایی داده شود.

در حال حاضر به دلیل استفاده غیرمجاز از پلیمرهاى بدون پایه Food Grade در بسته بندى و نگهدارى مواد غذایى، شناسایى صحیح این محصولات توسط مردم تا حدودى با مشکل روبه رو شده است.

وزارت بهداشت در این راستا سعى کرده است کارخانه های تولید کننده ظروف یک بار مصرف را از کارخانجات تولیدکننده قطعات پلاستیکی در مصارف صنعتی تفکیک کند. ضمن اینکه کارخانه های تولید کننده ظروف پلاستیکی براى مواد غذایى باید پروانه ساخت داشته باشند.

مزایا :

دارای مقاومت به مواد الکلی
صرف انرژی کمتر برای تولید
قابلیت شکل پذیری بالا با گستردگی متفاوت خواص فیزیکی
طرح پذیری
شفاف بودن

تمامى پلیمرها از نوع دست اول تا آنهایى که بازیافتی بوده و همچنین ظروف پلاستیکی حتماً باید قبل از استفاده در صنعت غذایی تحت آزمون Food Grade قرار بگیرند. این آزمون تحت استانداردهای اتحادیه اروپا (EEC) و آمریکایی (FDA) انجام می شود.

با انجام آزمون هایى که در اداره کل آزمایشگاه هاى کنترل غذا و دارو نیز قابل اجرا هستند میزان مهاجرت مواد سازنده پلیمرها به سمت مواد غذایی مشابه سنجیده می شود. در واقع وزارت بهداشت مقاومت و میزان مهاجرت مواد سازنده پلیمرها را در حلال ها یا محلول های مشابه مواد غذایی می سنجد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران