بهترین مرکز نقاشی و رنگ آمیزی مدرن و تخصصی ساختمان در دزفول و اندیمشک

در خوزستان ، دزفول

معرفی بهترین مرکز نقاشی و رنگ آمیزی مدرن و تخصصی ساختمان در دزفول و اندیمشک

🔴 مجموعه دکوراسیون ساختمانی پورگرامی

🔹 مجموعه دکوراسیون ساختمانی پورگرامی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی مدرن و تخصصی ساختمان در دزفول و اندیمشک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دکوراسیون ساختمانی پورگرامی :

✅ اجرای تخصصی ومدرن رنگ آمیزی ساختمان

✅ رنگ کناف

✅ دیوار

✅ دربوپنجره

✅ هنرپتینه کاری

✅ انواع طرح سنگ

✅ طرح برجسته

✅ اجرای پارکت وکفپوش

✅ اجرای کاغذدیواری

✅ اجرای برچسب کابینت وکمددیواری

✅ جهت رفاه حال همشهریان محترم دزفول واندیمشک

✅ شرایط اقساط بلندمدت بدون پیش پرداخت ویژه عموم مردم فراهم میباشد.

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۲۱۶۵۷۸۷

 

نقاشی ساختمان مدرن چیست؟

همزمان با تغییر سبک در ساخت ساختمان‌ها و مدرن شدن معماری و دکوراسیون داخلی خانه‌ها، نقاشی و سبک رنگ آمیزی ساختمان‌ها نیز به سمت مدرن شدن و جدیدترین شدن، پیش رفته است. ما اکنون شاهد حضور آخرین سبک‌­های نقاشی ساختمان مدرن همانند نقاشی با شابلون و همین طور نمونه‌هایی خاص از نقاشی دیوار آجری هستیم و این سبک مدرن دیگر تنها به معماری و دکوراسیون ختم نشده است و شامل نمای بیرونی ساختمان ها هم می‌شود.

نقاشی مدرن ساختمان چیزی نیست جز به کار گیری تکنیک و سبک های جدید با استفاده از ابزارهایی که قبلا وجود نداشته و یا استفاده نمی شده است، در نما و نقاشی دیوارهای ساختمان.

اگر بخواهیم جدیدترین مدل نقاشی ساختمان را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم آخرین سبک‌­های نقاشی ساختمان مدرن تلفیق همان رنگ‌های قدیمی با عناصر مدرن ساختمانی و دکوراسیون به صورتیست که با هم تناسب داشته و به زیبایی هر چه بیشتر ساختمان بیانجامد. در این میان طرح و رنگ انواع پارکت، کف پوش سالن و پذیرایی، جزیره آشپزخانه و دکوراسیون اتاق‌های مختلف در نقاشی ساختمان و انتخاب هارمونی رنگ تاثیر بسزایی دارد.

 

انواع طرح های جدید نقاشی ساختمان مدرن
توجه به نوع و طرح انواع کف پوش ( فرق پارکت و لمینت) در انتخاب رنگ مناسب و خاص برای نقاشی ساختمان به سبک مدرن تاثیر زیادی دارد. اکنون که با تعریف نقاشی ساختمان مدرن آشنا شده‌ایم، در ادامه انواع سبک جدید نقاشی ساختمان را با یکدیگر بررسی می­‌کنیم:

 

طرح­‌های هندسی در رنگ آمیزی مدرن ساختمان
هرچه می­‌گذرد طرح­‌های جدیدتری در آخرین سبک­‌ها برای نقاشی ساختمان مدرن معرفی می‌­شوند. استفاده از طرح‌­های هندسی یکی از جدیدترین مدل نقاشی ساختمان است. در این سبک، انواع فرم‌­های هندسی مانند مثلث، شش ضلعی، نیم دایره و… جایگزین سطوح یک­دست و خسته­‌کننده شده‌­اند. مطمئنا شما نیز این طرح‌­ها را در عکس نقاشی ساختمان ساده و حتی نقاشی ساختمان کودکانه نیز دیده‌­اید.

سبک راه راه در جدیدترین مدل نقاشی ساختمان
استفاده از طرح های راه راه یکی دیگر از سبک­‌های نقاشی ساختمان مدرن است که به دو صورت می توان آن را انجام داد:

راه راه عمودی: در این حالت تاکید بیشتر روی ارتفاع است. اگر سق خانه کوتاه است شما می‌توانید از طرح عمودی استفاده کنید، چرا که موجب می­‌شود سقف خانه شما مرتفع‌­تر دیده شود.
راه راه افقی: در این مدل تاکید بیشتر روی عرض تاکید بوده و باعث می­‌شود اتاق یا سالن موردنظر وسیع‌­تر به نظر بیاید (بسیار مناسب برای اتاق­‌های کوچک و باریک).

رنگ‌­آمیزی سقف با رنگ های غیر معمول
کمتر جایی دیده شده که سقف، رنگی به جز رنگ­‌های متداول (سفید) داشته باشد. اما یکی از آخرین سبک­‌های نقاشی ساختمان مدرن، هماهنگ کردن سقف اتاق (و یا حتی نشیمن) با رنگ یکی از دیوارهاست. شما حتی می‌توانید در نقاشی ساختمان کودکانه تنها سقف را رنگ کنید. اگر قصد رنگ زدن سقف را در جایی جز نقاشی ساختمان کودکانه دارید، کارشناسان 2 رنگ آبی کمرنگ و زرد کمرنگ برای نقاشی سقف پیشنهاد می‌­دهند.

استفاده از رنگ های بافت دار
رنگ بلکا و تکنیک پتینه کاری، از جمله روش های رنگ آمیزی به سبک مدرن است. تفاوت این سبک ها و به روز شدن آنها بیشتر در ابزار مورد استفاده در آنهاست؛ به طور مثال در پتینه کاری از انواع غلطک ها، ترکیب رنگ های مختلف و همچنین ورق طلا و نقره استفاده می‌شود.

استفاده از پتینه در بخش های مختلف خانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران