بهترین مرکز فرز cnc ، خدمات قالب سازی قطعات پلاستیکی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فرز cnc ، خدمات قالب سازی قطعات پلاستیکی در مشهد

🔹 علی محسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فرز cnc ، خدمات قالب سازی قطعات پلاستیکی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 قالب چیست

🔹 نوعی محصول می باشد که خروجی آن جنسی از خانواده پلاستیک خواهد بود مثال : اسباب بازی پلاستیکی ، خودکار و…

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی محسنی :

✅ فرز cnc

✅ تجربه تخصصی در بخش ساخت اسباب بازی

✅ تجربه ساخت انواع قالب اشپزخانه (‌ ظروف پلاستیکی )

✅ حذف واسطه

✅ درصورت تعداد بالای قطعه قالب ب صورت رایگان ساخته میشود

✅ همکاری ب شکل فروش قطعه پلاستیکی ب شرط بستن قرار داد فروش

✅ مجموعه ما ب صورت ایده محور مشغول ب کار میباشد

✅ مجموعه سازی و دستگاه سازی کار مورد علاقه ماست

✅ انواع قالب در بخش برق و اطفا حریق

✅ تجربه ساخت انواع قالب تاسیساتی

✅ انواع قطعات حساس و نیاز ب دقت بالا

جهت اطلاع از قیمت نقشه با فرمت step . igs . ب همین شماره ارسال کنید

 

🔸 شماره تماس  09150093413

🔸 آدرس  مشهد . بلوار توس . پلاک ۳۳

 

فرز سی ان سی و یا فرز cnc چیست ؟

فرز های CNC از نوع ماشین های کنترل عددی هستند که مانند فرز های دستی قابلیت عملیات ماشینکاری را دارند و تفاوت عمده ی آنها با ماشین های منوال کنترل عملکرد ماشین توسط کنترل عددی و متعاقبا دقت تکرار پذیری و موقعیت یابی میباشد. به واسطه استفاده از این نوع ماشین ها ، صنایع مختلف به شدت پیشرفت کرده و وارد عرصه جدید شده اند.

ماشین ابزار cnc به دستگاهی اطلاق می گردد که حرکت ابزار بر روی قطعه کار را توسط برنامه ای کنترل می نماید. تعریف چکونگی و میزان حرکت محور در فرز و تراش .

بر خلاف دریل که نوک ابزار در راستای محور خود به قطعه وارد میشود در ابزار برشی فرز به طور معمول ، با زاویه ی 90 درجه به محور خود ، بر روی قطعه کار حرکت می کند و موجب خروج سفاله از قطعه کار می شود.

شیار های ساخته شده ( Flutes ) بر روی ابزار فرز سبب خروج سفاله میگردد و عملیات برشی ادامه می یابد. فرم دهی به قطعه و جدا ساختن تراشه ها از بلوک قطعات بر مبنای دستور العمل های مختلف ماشین کاری از جمله سرعت چرخش ابزار ، میزان پیشروی ، جنس قطعه تعداد شیار های ابزار و بسیاری دیگر تحلیل می شود.

سرعت حرکت ابزار در راستای قطعه را پیشروی می نامند.

دو نوع عملیات فرز کاری داریم :

1- عملیات فرز کاری Face cutting : این عملیات مختص ماشینکاری سطوح صاف و یا ماشینکاری سوراخ های با سطح مقطع تخت ( flat-bottom cavities) میباشد.

2- فرز کاری به روش Peripheral milling : عملیات ماشینکاری در این نوع به این شکل است که دندانه ها با محور چرخشی برش موازی هستند .

انواع مختلفی از ابزار های برشی در عملیات فرزکاری استفاده می شوند. مانند end mill ها . این نوع ابزارها می توانند مانند دریل وارد قطعه کار شوند و همچنین سطح تماس برشی بیشتری برای عملیات های فرز کاری مانند peripheral milling داشته باشند.

سطوح برشی ابزار های فرز به صورت کلی از جنس بسیار سخت و مقاوم در برابر گرما ساخته شده اند. بنابراین براحتی از بین نمی روند. ابزار های ارزان قیمت از جنس استیل و ابزار های با قیمت گران ار از جنس کارباید ( cemented carbide ) هستند.

ابزار های برشی به واسطه شکل خود در فرایند های مختلف تراشه را از روی قطعه کار جدا می کنند مانند ابزار های ball nose و یا hoboing cutter.

میزان پیشروی ، قطر و سرعت چرخش ابزار و همچنین عمق فرز کاری بر روی صافی سطح تاثیر گذار میباشند. هر میزان سرعت بیشتر و حجم براده برداری کمتر انجام گردد میتوان به صافی سطح ( finish roughness ) بهتری دست یافت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران