بهترین مرکز سیم پیچی ، تعمیر ، برقکاری صنعتی ، برقکاری در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز سیم پیچی ، تعمیر ، برقکاری صنعتی ، برقکاری در اهواز

🔴 مجموعه سیم پیچ استاد جمال عقیلی مهر

🔹 مجموعه سیم پیچ استاد جمال عقیلی مهر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سیم پیچی ، تعمیر ، برقکاری صنعتی ، برقکاری در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سیم پیچ استاد جمال عقیلی مهر :

✅ سیم پیچی و بازسازی انواع الکتروموتور و پمپ خانگی و صنعتی

✅ ساخت و عیب یابی تمامی موارد برقی،کارگاه،کارخانه،موتورخانه،انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی،انواع تابلو های برق و کنترل تکفاز و سه فاز

و…

 

🔸 با مدیریت  استاد جمال عقیلی مهر

🔸 شماره تماس  سیم پیچ استاد جمال عقیلی مهر ۰۹۳۰۷۶۳۱۷۵۴ 

🔸 شماره تماس  برقکار مهندس قناتی  ۰۹۱۶۶۰۵۸۹۶۳

🔸 آدرس  اهواز، ۲۴متری،خیابان خانساری،بین نبی یی و شمخانی ،کارگاه سیم پیچی دلتا الکتریک

 

برق صنعتی چیست؟

تعریف واضح از برق صنعتی چیست
شاید برق صنعتی و آشنایی با مفاهیم آن برای افراد کمی سخت و مشکل است. این برق به معنای کنترل سه فازی است که وارد یک کارخانه و یا سوله می‌گردد. در واقع از این برق سه فاز برای خاموش، روشن و کنترل کردن وسایل صنعتی استفاده می‌کنند.در این مقاله قصد داریم مفاهیمی که در آموزش برق صنعتی آمده است. بپردازیم پس با فنی شو همراه باشید.

برق صنعتی درجه یک و دو چیست و چه کاربردی دارد؟
در مفهوم برق صنعتی چیست شما با دو نوع برق صنعتی مواجه می شوید.برق از نوع صنعتی خود به تنهایی به چند بخش تقسیم می‌شود. برق صنعتی درجه یک و دو ازجمله واحدهای درسی هستند، که افرادی که در رشته برق تحصیل می‌کنند باید آن را بگذرانند. در این دو درس به آموزش تابلو برق صنعتی و مدارهای قدرت می‌پردازند و این مفاهیم را بیشتر به صورت تشریحی و کاربردی آموزش می‌دهند، تا دانشجو بتواند به خوبی تابلو برق صنعتی که از مباحث مهم در برق است را بیاموزید. از طرفی در این واحدها فصولی نظیر حفاظت شخصی، ماشین الکتریکی، حفاظت شبکه، دستگاه برقی، مدار فرمان و قدرت و … آموزش داده می‌شود.

تابلو برق صنعتی چیست؟
همان‌طور که گفته شد تابلو برق های صنعتی یکی از مباحث مهم در برق صنعت است. برای این که بخواهید تابلو برق های صنعتی را به خوبی یاد بگیرید، ابتدا باید بدانید مفاهیمی نظیر مدارهای روشنایی و پارامتر و خود تابلو برق چیست؟ تابلو برق قطعه‌ای می‌باشد که وسایل و لوازم برق در صنعت در آن قرار داده شده است. از تابلو برق برای کنترل مراحل صنعتی و پخش برق بین دستگاه‌ها استفاده می‌شود. تابلو برق صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: فیوز، ترانس جریان، لامپ سیگنال، بی متال، کلید اتوماتیک، کلید سلکتوری کلید محافظ جان، رله، کور بالانس، شستی استاپ و استارت و … . تابلو برق‌های صنعتی به چند بخش مختلف تقسیم می‌شوند که این تقسیم بندی مطابق با کارکرد، محل قرارگیری، ایستایی و شکل ساختمان انجام می‌گیرد.

برقکار در برق صنعتی چه وظایفی دارند؟

آگاهی به تجهیزات برق در صنعت از شما یک برقکار حرفه‌ای نمی‌سازد. فردی می‌تواند به عنوان یک برقکار صنعتی مشغول به کار شود که در دروس برق هایی صنعتی درجه دو و درجه یک فعالیت کرده باشد و بتواند دوره‌های آموزشی را با نمرات بالا قبول شود. همچنین برقکار صنعتی باید با انواع سیستم کنترل، ترانسفورماتورهای سه فاز، مدارهای کنترل روشنایی و حرارت، کار با پی سی ال و …. آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با آن‌ها کارکند. در واقع تنها گذراندن دروس تئوری در دانشگاه از فرد، یک برقکار صنعتی نمی‌سازد؛ چرا که سیستم برقکاری صنعتی از ساختمانی تا حدودی پیچیده و سخت تر است و هر کسی از پس آن بر نمی‌آید و ایجاد هر گونه اختلال می‌تواند سیستم یک کارخانه را بر هم زند. به عبارتی دیگر از بخواهید یک برقکار صنعتی با تجربه شوید باید با تجیهزات زیر آشنایی داشته باشید:

دستگاه برش، فرز و سی ان سی
کوره‎های القایی یا عملیات حرارتی
هیترهای صنعتی
جرثقیل‌های سقفی
کمپرسور
فن‌های هوا
پمپ‌های سیالات
دستگاه پاشش رنگ
موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران