بهترین مرکز انجام خدمات ناخن و پروتئینه مو در همدان

در همدان ، همدان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات ناخن و پروتئینه مو در همدان

🔴 مهسارجبی

🔹 مهسارجبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات ناخن و پروتئینه مو در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهسارجبی :

✅ اریشگری

✅ با بهترین مواد و کار تضمینی بهترین کیفیت که شامل پرتئنه میشه که سوختگی‌مو رو از بین میبره موخوره و ریزش مو رو از بین میبره صافی میده

✅ خدمات کاشت‌ ناخن که با بهترین مواد و بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  همدان .هنرستان.انتهای کوچه مدیریت.سالن ورجا

پروتئین تراپی چیست؟

پروتئینی به نام کراتین در رشته های مو انسان وجود دارد که موها را سالم و شاداب نگه می دارد و اثر ارتجاعی موها به همین علت است. ولی به علت زیان هایی که به موها زده می شود با تاثیر حرارت دادن زیاد (اتوکشیدن و سشوار زیاد موها) یا رنگ کردن پی درپی موها، کراتین شروع به تجزیه می کند.

بعضی از روش های زندگی و رژیم های غذایی هم می تواند باعث افت کراتین در بدن شما شود. از آنجا که حفظ یک رژیم غذایی متعادل و مملو از پروتئین برای رشد سالم مو ضروری است، مصرف نکردن پروتئین کافی هم می تواند سبب ریزش مو شود.

پروتئین تراپی در حقیقت استفاده از محصولی است که دارای پروتئین است که موها به راحتی می توانند آن را جذب کنند و برای تقویت و بازسازی کراتین به کار می رود.

فواید پروتئین درمانی برای موهای طبیعی
نرم کنندگی: پروتئین ترابی با از بین بردن سلول های مرده پوست سر و اضافه کردن پروتئین به آن ، موها را حالت دهنده و نرم می کند.

تقویت مو: با وارد شدن پروتئین های هیدرولیز شده به فولیکول های مو آنها را محکم و سخت و تقویت می کند.

مرطوب کنندگی: با از بین رفتن سلول های مرده پوست سر با پروتئین ها موها به صورت اثربخش تر مرطوب می شوند.

حجم دهنده: در آخر درمان پروتئین موهای شما را ضخیم تر ، بلندتر و سالم تر می کند.

انواع پروتئین درمانی مو
پروتئین تراپی برای موهای ضعیف، خشک و شکننده راه کار مفیدی است. کراتین پروتئین طبیعی در موها می باشد که بسیار آماده صدمه های متاثر از در جلوی آفتاب بودن ، باد ، آلودگی ها و مواد شیمیایی است. درمان های پروتئینی در انواع گوناگونی هستند و مو را تقویت و صاف می کنند. پروتئین تراپی برای درمان آسیب موهای خفیف استفاده می شوند و به طور منظم هر ۱-۲ ماه موثر انجام می شود.

حالت دهنده و مرطوب کننده

این شیوه های درمانی برای موهای آسیب دیده موثر می باشد و همینطور به عنوان حالت دهنده مو هم ایده آل است.پروتئین تراپی به علت خاصیت مرطوب کنندگی بالا توصیه می شود هر دو هفته یک بار استفاده شود.

ترمیم کننده

اگر از پروتئین ها به عنوان ترمیم کننده برای درمان موهای صدمه دیده هر دو هفته یک بار ضروری است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران