فروش انواع ماهی زینتی در گیلان – رشت ، سنگر

در گیلان
کد کسب و کار : 96653

معرفی فروش انواع ماهی زینتی در گیلان – رشت ، سنگر

🔴 محمدرضایی

🔹 محمدرضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع ماهی زینتی در گیلان – رشت ، سنگر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضایی :

✅ خرید فروش بچه ماهی کپور امور فیتواک بیگ هد کوی تزئنی

✅ بچهه ماهیان گرم ابی تو استخر های خاکی پرورش میدیم ماهیان تزئنی قرمز تلسکوپی کوی درهمه سایز

✅ با۳سال سابقه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  رشت – سنگر

انواع ماهی زینتی چیست ؟

ماهی دانیوی گورخری باله‌بلند (Longfin Zebra Danio)

دانیوی گورخری باله‌بلند با نام علمی Danio rerio عضوی از خانواده و تیره کپورماهیان است و حداکثر تا ۵ سال زنده می‌ماند و ۳ اینچ رشد می‌کند. دانیوی گورخری باله‌بلند در رنگ‌های آبی، بنفش، سفید و زرد موجود است. این ماهی که بومی رودخانه گنگ در شرق هندوستان است آکواریومی را دوست دارد که در آن گیاهان فراوانی کاشته شود و فضایی باز و بزرگ برای شناکردن داشته باشد.

ماهی دانیوی گورخری باله‌بلند معمولا طبیعتی آرام و صلح‌طلب دارد و بنابراین بهتر است این ماهی را با ماهی‌های آرام و صلح‌طلب دیگر در دسته‌هایی کوچک نگهداری کنید. این ماهی همه‌چیزخوار است و برای تغذیه‌اش می‌توان از هر چیزی، مانند غذای ماهی پولکی (flake؛ غذای ماهی‌ای که به‌صورت خشک و به‌شکل ورقه‌های نازک تولید می‌شود) یا غذای ماهی یخ‌زده یا موادغذایی دیگر استفاده کرد.

معمولا دانیوی گورخری باله‌بلند نر و ماده در ظاهر متفاوت هستند. نرها در مقایسه با ماده‌ها شکل کشیده‌تری دارند اما شکم ماده‌ها برجسته‌تر است.

۲. ماهی جک دمپسی (Jack Dempsey)

ماهی جک دمپسی با نام علمی Rocio octofasciata یکی از پرطرفدارترین ماهی های آکواریومی است که ظاهری جالب و زیبا و رفتارهایی جذاب دارد. این ماهی از خانواده سیکلیدها (cichlid) است. طول عمر جک دمپسی ۵ تا ۷ سال است و تا ۸ اینچ رشد می‌کند. این ماهی بومی گواتمالا و هندوراس است.

جک دمپسی از ماهی‌های قلمروطلب است و مانند جک دمپسی، مشت‌زن معروف دههٔ ۱۹۲۰، خصوصیات ظاهری برجسته و مشخص دارد. این ویژگی‌ها می‌تواند برای آکواریوم مخرب باشد. بنابراین بهتر است که مکان‌های زیادی را برای مخفی‌شدن در آکواریوم ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید کوزه‌ای سفالی یا ساختاری غارمانند را در کنارهٔ آکواریوم یا هر جای دیگری که ماهی دوست دارد و برای او مناسب است قرار دهید.

این ماهی خوش‌خوراک معمولا غذای ماهی پولکی، غذاهای گیاهی و انواع گوناگونی از جانداران مانند کرم‌ها، حشرات، سخت‌پوستان و سایر ماهی‌ها را می‌خورد.

۳. ماهی تترای نئون

این ماهی آب شیرین کوچک آکواریومی با نام علمی Paracheirodon innesi به‌دلیل رنگ‌های خیره‌کننده و رفتارهای پرانرژی خود مشهور شده است. تترای نئون یکی از پرطرفدارترین ماهی های آکواریومی در میان کسانی است که به پرورش و نگهداری ماهی علاقه دارند. نگهداری از تترای نئون آسان است و معمولا این ماهی یکی از نخستین ماهی‌هایی است که به آکواریوم‌داران و ماهی‌دوستان تازه‌کار توصیه می‌شود. تترای نئون بومی آمریکای جنوبی است و به خانواده کاراسین‌ها تعلق دارد.

بهتر است که این ماهی صلح‌طلب و اجتماعی در دسته‌ای کوچک با ۳ تا ۵ ماهی قرار بگیرد. اندازه این ماهی تقریبا ۱ تا ۱٫۵ اینچ است و می‌تواند تا ۱۰ سال زنده بماند. این جانور همه‌چیزخوار از مواد غذایی مختلفی مانند کرم، میگو، میگوی آب‌شور یا آرتمیا (brine shrimp)، حشرات و همچنین گیاهان تغذیه می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران