تاسیسات لوله کشی اولیه ، مشاوره و نصب سرامیک در نوشهر

در مازندران ، نوشهر

معرفی مرکز تاسیسات لوله کشی اولیه ، مشاوره و نصب سرامیک در نوشهر

🔴 یحیی نظری

🔹 یحیی نظری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تاسیسات لوله کشی اولیه ، مشاوره و نصب سرامیک در نوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یحیی نظری :

✅ ساخت استخر ،سونا ،جکوزی، آبنما

✅ عایق بندی استخر و پشت بام ومشاوره

✅ با۱۲سال سابقه کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۶۱۹۱۰۱

🔸 آدرس  نوشهر

 

فواید جکوزی چیست؟

پیش از آنکه با نحوه ساخت جکوزی آشنا شویم، بهتر است در وهله اول با فواید جکوزی آشنا شویم. همانطور که گفته شد، جکوزی ها از جمله سیستم های پر طرفدار موجود هستند. در این سیستم ها آب در ابتدا توسط تجهیزات گرمایشی مانند مبدل ها در ابتدا به خوبی گرم شده و سپس از طریق لوله های موجود در تاسیسات آب رسانی به درون حوضچه تعیین شده انتقال داده می شود.

به طور کلی برخورد آب گرم شده با بدن افراد مزایای متعددی را به دنبال دارد که از جمله مهمترین آن ها می توان به کاهش درد مفاصل اشاره کرد. زمانی که افراد در جکوزی ها به استراحت می پردازند، به علت بالا بودن میزان دمای آب، اندام ها و مفاصل موجود در بدن شروع به انبساط می کنند.

با منبسط شدن مفاصل، رگ ها راحت تر می توانند مواد مورد نیاز سلول ها را به جهت ترمیم ارسال کرده و در نتیجه تا حد قابل توجهی درد مفاصل کاهش پیدا می کند.

از دیگر دلایلی که سبب شده تا اکثر مردم ساخت جکوزی را در دستور کار خود قرار دهند، می توان به درمان بیماری های قلبی عروقی اشاره کرد. به طور کلی افزایش دما می تواند رگ های انتقال خون اطراف قلب را به خوبی منبسط کند. به این ترتیب خون به راحتی به اندام های مختلف موجود در بدن انتقال پیدا می کند. این بدان معنا است که احتمال بروز سکته های قلبی با استفاده از جکوزی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

پیش از ساخت جکوزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

به طور کلی ساخت جکوزی نیازمند دانستن نکات متعددی است. در صورتی که افراد پیش از ساخت این سیستم این نکات را رعایت نکنند، به طور قابل توجهی متحمل ضرر خواهند شد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
فضای مورد نظر

یکی از مهمترین نکاتی که پیش از ساخت جکوزی باید تحت بررسی قرار گیرد، میزان فضا موجود در ساختمان ها است. اگرچه امروزه جکوزی به صورت وان جکوزی در اختیار مردم قرار داده می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند، اما برای برخی از افراد که می خواهند از جکوزی های بزرگ تر استفاده کنند، در نظر گرفتن جا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
متریال به کار رفته در جکوزی

از دیگر نکاتی که پیش از ساخت جکوزی باید در نظر گرفته شود، می توان به متریال به کار رفته در جکوزی اشاره کرد. به طور کلی در جکوزی آب داغ وجود دارد. به این ترتیب تمامی موادی که در ساختار جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند، باید ضمن مقاومت در برابر درجه حرارت بسیار بالا، در برابر رطوبت نیز از خود مقاومت نشان دهند.
دمای آب

از دیگر مهمترین عواملی که پیش از ساخت جکوزی باید مد نظر قرار داد می توان به دمای آب اشاره کرد. به طور کلی در جکوزی دمای آب باید حدود ۴۰ درجه سانتی گراد باقی بماند. به همین منظور تجهیزات گرمایشی باید به نحوی انتخاب گردند که این دما را در حدود ۴۰ درجه سانتی گراد ثابت نگه دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران